Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met.....

08-05-2009 21:53 5032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Licht!

Peas on earth!
Oh, dus je had nog een zwarte broek Erwt

Tien lekker thuis gewerkt vandaag? Ik heb altijd de neiging dan verdacht weinig te doen eigenlijk.

En ik wil ook een koffie apparaat waar ik verschillende soorten koffie mee kan maken
Nou, de dag begon best wel prima met wat persoonlijke opdrachten waarin je in kleine groepjes vragen over seksualiteit aan elkaar moest beantwoorden. Daar mocht je wel heel erg je eigen grens in bepalen. Was vooral bedoeld om te bekijken hoe moeilijk of makkelijk dat onderwerp voelt en waar je eigen grenzen liggen.

Vanmiddag was meer theoretisch en dat werd gewoon saai verteld. Op een nogal monotone manier. Terwijl het wel een interessant onderwerp is want bij psychische klachten komen vaak ook seksuele problemen voor. En daarnaast zijn er ook nog specifieke seksuele problemen.

We hebben trouwens les van twee seksuologen.
Zo ik heb vanochtend gewerkt, was maar goed dat het maar 4 uurtjes was want ik was echt op. Daarna naar de kapper geweest dus ik ben nu (in kapperstermen) weer lekker pittig Zo even wassen dan zie ik wel weer hoe het valt. Daarna nog even door Rotterdam gestruind en terug naar huis, alwaar mijn Keesje nog lekker in een bedje lag en ik er voor twee uurtjes bij ben gekropen. Ook weer in slaap gevallen ook. Nu dus lekker in mijn tokkiepak weer op de bank. Leuk dat het jasje zo'n succes is Erwt, volgens mij heb ik daar wel eens de petrol variant van gepast, maar was mijn voorgevel en dat model niet zo'n combi.

Drift's dag klinkt heel boeiend!

(en alle andere maisjes zijn ook lief!)
Klinkt zeker interessant Drift!

Lekker bankhangen vanavond in elk geval voor Drift en Kees? Geniet ervan. Rest van de meisjes nog leuke plannen?

Ik ga zo een toetje kopen, want ga met een paar meiden bij vriendin eten. Daarna gaan we een spel doen; True Colors. Is leuk. Verder weinig plannen, behalve zondag met zusje naar Roffa...
Oh ja, nog 1 vraag voor ik ga:

Binnenkort een verjaardag voor iemand die een goodiebag wil. Budget 40 euro (met meerderen), maar wat stop je daarin

Iemand ideeën/tips?
Ik ben wel blij met mijn bankhangplannen, even helemaal niks

Morgen met een vriendinnetje sporten en wat drinken en bijkletsen. En ik ga eens kijken of het te plannen valt dat ik Vinyl en Tien ga zien

Keesie, ziet de pittigheid er nog wel ongeveer hetzelfde uit als het eerst was? En lekker dat je vanmiddag nog even in bed gelegen hebt

Floor, veel plezier met je vriendinnetjes!
Ik zou zaterdag gaan flora, kun je nog even naar het redbull cliffdiving in de Leuvehaven. Kom ik ook nog wel even kijken

Zit me gek te lachten om dit topic trouwens:Love Shine a Light...
Ah ja, hoorde ik iets over op de radio. Optie..........

Grappig, hoorde net ook een bericht op de radio over een geboren baby (zoon van zus van vriendin). Haar oudere zus had een berichtje naar Q-Music gestuurd en dat lazen ze voor.

Nu echt weg
Drift: Ja hoor, het blijft altijd ergens tussen schouder- en kaakhoogte, met een botte pony, nu gewoon wat meer richting kaaklengte en wat meer laagjes zodat het wat meer alle kanten op kan staan.

Flora: maskertje, nagellakje, scrubhandschoen, mooie handdoeken (vult ook lekker) lekker tijdschrift, haarmasker, luchtje, lipglosje, bodylotion... zoiets?
Ja, tuurlijk kom ik nog eens binnen vallen, ben nu veel te benieuwd naar jullie verdere verhalen (en de date natuurlijk) en hou jullie ook op de hoogte van de kilo's, al heb ik het gevoel dat dat wel goed gaat. Ga maandag weer wegen

Enne, aan jullie ligt het niet, ik voel me hier zeer welkom
Valt ook niet mee hé Whop al die jonge chickies?

*vermoed dat Whopper ons er allemaal uitloopt met haar 4-7 trainingen in de week*

Serieus: Ik begrijp dat het lastig is er tussen te komen bij zo'n stel niet-tuttebellen, see you around!!
Ha, daar was Whop alweer even

*weet wel zeker dat Whoppers een betere conditie hebben dan Erwtjes*

MdK dus lekker gedut

Drift, je dag klinkt wel boeiend! Ik herinner me hetzelfde trouwens van mijn opleiding bij thema 'seksualiteit' .

MdK is weer pittig

Oh trouwens, vriendin in de stad zei: ben je afgevallen? *trots *
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2009 @ 19:12:

MdK dus lekker gedut

MdK is weer pittig

Oh trouwens, vriendin in de stad zei: ben je afgevallen? *trots *

Even naar de kapper, doet wonderen voor je slaapgebrek!

En lekker dat het andere mensen ook opvalt dat je slanker bent geworden!!
Ja, Erwt! Leuk dat andere mensen zien dat je afgevallen bent! Altijd fijn om te horen natuurlijk.
Ja, maar het gekke is dat ik niet echt het idee ben dat ik afgevallen ben (ben feitelijk gezien ook juist aangekomen....). Maar ach.. als anderen me er afgevallen uit vinden zien

Trouwens: Olijf, ik zag bij Mango allemaal shirtjes met Olijfjes erop (jawel, die van Popeye)!
Peas on earth!
Erwt zag er gewoon heel erg blij en tevrederig uit vanmiddag (Xan niet want die stond met krat boodschapjes bij de auto te wachten terwijl Erwt de sleutels had en wij dus stonden te beppen)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Toen ik bij de auto kwam, zei Xan: 'hè hè.... '

Even gtst kijken
Peas on earth!
Wahaha, ik zou zo'n shirt eigenlijk wel moeten kopen (ookal ben ik zo'n Olijfje:
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zo, mijn dagelijkse portie soap ook weer gehad
GTST fan Drift? Ik kijk graag slechte tv, alleen soaps vind ik niet te nassen.
Valt reuze mee Keesie, ik kijk het ongeveer twee keer per week denk ik. Precies genoeg om de rode draad een beetje vast te houden.

Keek het vroeger in mijn studentenhuis en heb het een hele tijd niet gezien. De laatste tijd keijk ik weer wat vaker

Maar ik kijk ook graag betere trash tv.
Ik raad BadBoys 2 aan, nu op 5
Dank voor de tip
Ik zie hier dagelijks gtst, vooral omdat Xan het niet wil missen. Xan neemt ook echt de telefoon niet op als gtst bezig is

Daarna 'sterretje gezocht' gezien, en nu zie ik half De 25 beste audities ofzo.
Peas on earth!
Ik vind Xan wel erg komisch met zijn GTST obsessie

Is dat 'Sterretje gezocht' eigenlijk wat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven