Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen, strakker lijf door thuis sporten?

03-05-2017 13:08 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik wil graag +/- 5kg afvallen en weer wat strakker in mn vel komen (voornamelijk buik, billen). Ik probeer al gezonder te eten, vooral de tussendoortjes en late nightsnacks te laten staan. En weer vaker 'gewoon' te koken ipv afhaal omdat we lang hebben gewerkt en dus geen zin hebben om nog te koken.



Ik wil ook graag meer gaan bewegen alleen heb geen tijd en geen oppas om naar de sportschool te kunnen, dus ik wil graag thuis sporten.



Ik ben benieuwd of jullie tips hebben wat voor sport ik kan doen thuis en hoe ik mijn eetpatroon kan aanpassen (eventueel recepten voor snelle maaltijd).

Hebben jullie ervaring met thuis sporten en afvallen?
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Zumba is een tikkie afwijkend van de bekende fitness-oefeningen. Maar je beweegt er wel mee. Ik ben te zwaar en te ongetraind om te gaan planken, opdrukken, burpeeën en jumping jacken, maar Zumba slurpt mijn energie wel op.
Aanrader: de langzame nummers van het kanaal van Ricardo Rodrigues (https://www.youtube.com/user/Ricardo4zumba/videos). Voor diegenen die nog aan het begin staan van afvallen en fitter worden :hyper: .
Hier ook fitbit charge 2. Stimuleert me om meer te bewegen (stappen). Heb hem nog maar net maar ben er erg blij mee.

Verder hoelahoep (icm netflix) en een spinningfiets. Voor laatste heb ik een abbo op clubvirtual.com

En zoon heeft onlangs turnringen in zijn kamer gekregen. Was beetje eigenbelang want ik heb op internet veel fitnessoefeningen voor volwassenen met ringen gezien.

EDIT: oh ja, en hardlopen met evy natuurlijk (pak ik weer op na het hooikoortsseizoen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven