Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen..

20-03-2017 16:31 726 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik wil graag afvallen en zoek enthousiaste mensen die met mij mee willen schrijven!

Gewoon af en toe je verhaal kwijt kunnen wat goed ging of juist slecht. Elkaar motiveren en onze doelen halen!

Een stok achter de deur zodat ik nu eindelijk die 65 kilo (of minder) op mijn weegschaal ga zien.

Vandaag gewogen en weeg nu 74,6 kilo.



Nu wil ik door tot ik de 65 kilo heb gehaald en hoop dat jullie mijn stok achter de deur



Mijn plan:

Gezonder eten, denk aan volkoren producten, fruit, vlees vaker vervangen door vis en vooral veel groente!

Zo min mogelijk uit een pakje en snoep/koek/chips laat ik achterwege.

Sporten en veel wandelen.



Dus wil je meeschrijven? Graag!
Alle reacties Link kopieren
Door dit nieuwe forum kom ik hier minder vaak.. Moet er nog even aan wennen.
Ga het even weer bij lezen en binnenkorter weer wat fanatieker reageren! :D
Alle reacties Link kopieren
Woog vanmorgen 69 kilo, halve kilo zwaarder dan laatst.
Maar super slecht weekend gehad, dus het valt nog mee. Maar ik ben bang dat het vooral spieren zijn die ik ben afgevallen, sporten staat op laag pitje door warmte / drukte op werk. De drukte houd aan tot na Pinksteren, vanaf dan moet ik weer volop aan de bak in de sportschool. Heb dan ook nog 5 weken voor ik op vakantie ga (en dan wil ik dichter bij de 65 kilo zitten) dus dan moet ik ook wel flink doorzetten die weken. Wel veel feestjes die periode dus dat word lastig, maar veel sporten en volhouden op de rest van de dagen doet vast wonderen!
Ik heb ook nog moeite met het nieuwe forum (zo heb ik volgens viva 47 jaar gelden een topic geopend die ik niet kan verwijderen)
Maar goed

Vandaag super netjes gehouden qua eten. Voelt goed, dus nu weer doorzetten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik heb erg veel moeite met het bijhouden van mijn eten de laatste week merk ik. Houd het vaker niet bij dan wel. Maar ik loop gewoon consequent 3 tot 4x in de week minimaal 5 km. En ik eet al een heel pak minder dan voorheen, dus ik geloof het wel. Ik ben me in ieder geval al erg bewust van de hoeveelheid en de porties die ik mag eten per maaltijd.

Maarrrrr goed nieuws: Ik heb inmiddels een gezond gewicht bereikt van 65,4! Dus de vlag hangt uit! :jump: Nu nog 5,5 kilo tot ik op mijn uiteindelijke streefgewicht zit. Ben er echt wel happy mee.
Feli, Roshak!!
Als ik me goed herinner drie kg er af in een maand?
'S avonds nooit honger? Dat is bij mij een punt.
Alle reacties Link kopieren
2,5 kg Jejoue! Maar kom van 73 sinds half maart, dus ben echt wel blij ermee. In het begin ging het erg snel en nu kost het wat meer moeite.
En ik zondig ook wel hoor, vooral 's avonds inderdaad, dat zijn de moeilijkste momenten. Ik heb alleen nooit honger als ik gesport heb, dus die dagen hoef ik niet te snaaien. En als ik echt te erge honger heb en teveel ga zondigen, kruip ik gewoon mijn bed in haha.
Alle reacties Link kopieren
goed gedaan hoor!
Alle reacties Link kopieren
Super goed! Kan een voorbeeld aan jr nemen! 😁
Alle reacties Link kopieren
mijn bh`s worden wat te ruim (wat betreft cupmaat), op zich prima maar vrees dat ik nu ook nieuwe bikini`s nodig heb en als ik iets driewerf kut vind is het wel bikini`s kopen. (mmm.... dat wordt natuurlijk wel weer leuker als je wat slanker bent, stof tot nadenken).

Ik ga pas in september p vakantie dus ik kijk het nog wel even aan.
Alle reacties Link kopieren
Guppekop, dat is wat minder als je cupmaat kleiner word. Ik heb een peer figuur, kleine borstjes en kan er van balen als ze kleiner worden..

Mijn vriend heeft me kunnen motiveren om vanavond te gaan sporten, dus ik ga krachttraining doen.
Had voorgenomen vanaf volgende week weer fanatiek te gaan doen. Maar hij zei: vanavond ben je vrij, waarom ga je niet sporten?
Haha, had ik zelf niet eens aan gedacht. :$ Knop moet weer om!
Alle reacties Link kopieren
Julia65 schreef:
31-05-2017 18:15
Guppekop, dat is wat minder als je cupmaat kleiner word. Ik heb een peer figuur, kleine borstjes en kan er van balen als ze kleiner worden..

Mijn vriend heeft me kunnen motiveren om vanavond te gaan sporten, dus ik ga krachttraining doen.
Had voorgenomen vanaf volgende week weer fanatiek te gaan doen. Maar hij zei: vanavond ben je vrij, waarom ga je niet sporten?
Haha, had ik zelf niet eens aan gedacht. :$ Knop moet weer om!
goed zo Julia! Wat betreft mijn borsten: ik heb cup D (soms DD) en een C zou dus ook prima zijn ;-) ik ben er niet rouwig om ;-)
Vandaag gewogen
Ik zit weer onder de 59

Het gaat langzaam de goede kant op. Ik moet ook zeggen dat ik er beter in zit de laatste week.
Jullie positieve verhalen doen mij daar zeker goed in
Alle reacties Link kopieren
Netjes Bagheera, daar kan ik nu alleen nog maar even van dromen!!

De omvang van mijn cupmaat varieert echt enorm vanwege de borstvoeding. @(

Hier weer slecht weekendje gehad. Familie bezoek gedaan met mijn meiden terwijl man op vakantie was met vrienden. Niet gekeken op het eten, maar wel kunnen hardlopen daar. Ik ga deze week niet op de weegschaal staan. Nu weer even weekje op regime.

Ik wil ook beginnen met planken, om mijn buik wat strakker te krijgen. Eerst maar eens beginnen met 30 seconden volhouden hahaa.
Ik ben deze week en heel klein beetje afgevallen weer.
Morgen ga ik wel uitgebreid uit eten voor onze verkering dag

De rest van de week naar compenseren. Vooral omdat ik zondag ook nog een high tea heb staan
Alle reacties Link kopieren
ik heb mijn 1e bevriezingssessie gehad ;-) ben er wel enthousiast over, na de 1 keer al 1,5 cm omvang van billen/heupen af. Nog 7 behandelingen te gaan ;-)

Vanavond weer sporten, donderdag gaan we weer wegen , ben enorm benieuwd hoe het met het vet % staat, wil deze graag onder de 30 en als einddoel 25 % hebben.

Dit weekend behoorlijk netjes wat betreft eten en vooral alcohol, gedaan, gelukkig weer eens een heel wekend zonder sociale events ;-)
Alle reacties Link kopieren
bagheera91 schreef:
12-06-2017 12:00
Ik ben deze week en heel klein beetje afgevallen weer.
Morgen ga ik wel uitgebreid uit eten voor onze verkering dag

De rest van de week naar compenseren. Vooral omdat ik zondag ook nog een high tea heb staan
alle kleine beetjes helpen! Goed hoor!
Ja beetje voor beetje, ik ben er ook blij mee

Ik vind die behandeling wel interessant klinken, naar weet niet of ik het zelf aandurf
Zal ook wel wat kosten denk ik zo?
Alle reacties Link kopieren
tja, ik betaal 600,- voor 8 behandelingen. Het is verder niet eng ofzo hoor, tegenstelling zelfs, ik vind het zeer ontspannend, je krijgt echt een massage zeg maar .
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames! goed om te lezen over jullie vorderingen. Ik ben wel nog steeds hard aan het sporten maar het eten schiet er een beetje bij in. ik ben weer op mijn streefgewicht en dan ga ik weer los. is al vaker gebeurd maar ik wil nu zo graag blijven als ik nu ben. maar vanaf gister ben ik weer goed bezig!
Ik merk trouwens wel dat mijn conditie drastisch is verbeterd sinds een paar weken. Zelfs mijn trainer staat er van te kijken. Volgens hem zijn er weinig vrouwen op de sportschool die zo hard en zwaar trainen als ik de laatste tijd doe. En hij meent het ook nog. Dat wilde ik ff met jullie delen. niet om erover op te scheppen maar ik ben er zo trots op!! In mijn omgeving kan ik het niet echt delen, daarom.

voor diegene die nog op zoek is naar zo'n fietsding voor onder het bureau; ik zag ze in de aanbieding bij de Lidl.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Daenerys, Goed hoor! En ik snap best dat je daar trots op bent, ik gloei ook van trots als mijn trainer zulk soort complimenten geeft!
Groot gelijk dat je trots bent op jezelf. Je hebt er immers zelf had voor gewerkt.

Hoe komt het dat je er on je eigen omgeving niet over kan praten?
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn om te horen daenerys! Zeker als iemand die er verstand van heeft je dat vertelt!!

guppekop, klinkt tot nu toe dus wel als een geslaagde behandeling.

Zelf ben ik begonnen met een programma voor Fitmoms. Ik wil komende week gaan beginnen. Dan ontbijt je met een smoothie met een poeder. En veel sporten.
Mijn hardlopen gaat wel goed. Had alleen gisteravond nog 10 km willen lopen, omdat ik zaterdag een wedstrijd heb. Helaas is dit er niet van gekomen. Dus ga vandaag of woensdag dan maar 2x 7,5 km lopen.
Afgelopen vrijdag voor het eerst onder de 6 minuten per km gelopen. (5:56 min. per km) Primeurtje!! En dat met mijn 1.62m.
Klinkt leuk roshak, kan je wat meer vertellen over wat het inhoud?

Ik heb dit weekend een verjaardag en een high tea gehad, niet echt opgelet dus.

Vanmorgen gewogen: 58,6
Dat viel niet tegen, maar wil nog steeds terug naar de 55

Ik wil thuis wat meer gaan sporten, daar moet ik echt meer regelmaat in zien te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Met de komst van het nieuwe forum heb ik jullie verwaarloosd! Eerst kwam ik niet meer veel op viva en daarna was het topic uit mijn lijst verdwenen en eigenlijk een beetje vergeten...

Zo ook het afvallen :$ mijn doel was om van de 66 richting de 60 te gaan, maar de laatste tijd gaat dat weer helemaal mis. Ik red het net om onder de 70 te blijven, het schommelt zo tussen de 68-69,5. Bij deze stel ik mijn doel dus bij: eerst maar weer eens naar de 65. Vandaar kijk ik verder.

Stok achter de deur om dit vol te houden: opnieuw beginnen met fitnesspal app, vaker hardlopen, fietsen en wandelen, minder chocola.

Beloning: bij 65.0 of minder kilo mag ik nieuwe zilveren oorbellen uitzoeken!

En dan ga ik nu de pasgemaakte slagroom voor op de koffie weggooien. Tsja... :'(
You like icecream? We have icecream.
Leuk dat je weer mee schrijft
Minder leuk dat het niet zo goed gaat

Ik heb voor mijzelf ook een cadeautje staan als ij op 55 zit. Een mooie rok die ik al een hele tijd wik hebben.

Mijn extra kilo's zijn van de afgelopen twee jaar ofzo, dus die moeten er weer af kunnen ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven