Aloë Vera
vrijdag 10 juli 2015 om 16:07
Dames,
Een vriendin van mij denkt dat ze het licht heeft gezien door aloe Vera producten te gaan verkopen.
Het zou helpen voor afvallen, detox blabla. Zelf weet ik dat het een mlm bedrijf is.
Nu heb ik zondag een feestje en weet ik zeker dat ze hierover gaat beginnen.
Misschien zie ik het wel te somber in dus de vraag of iemand hier ook goede ervaringen mee heeft en daadwerkelijk geld mee verdiend?
Voordat ik gelijk te negatief ben tegen haar
Een vriendin van mij denkt dat ze het licht heeft gezien door aloe Vera producten te gaan verkopen.
Het zou helpen voor afvallen, detox blabla. Zelf weet ik dat het een mlm bedrijf is.
Nu heb ik zondag een feestje en weet ik zeker dat ze hierover gaat beginnen.
Misschien zie ik het wel te somber in dus de vraag of iemand hier ook goede ervaringen mee heeft en daadwerkelijk geld mee verdiend?
Voordat ik gelijk te negatief ben tegen haar
vrijdag 10 juli 2015 om 16:27
Ik geloof niet in van die magische pillen. Ik denk dat je je gehele eetpatroon moet aanpassen, anders zit het er zo weer aan als je met de pillen stopt.
Aloe Vera is voor mij goed voor 1 ding, op mijn huid smeren als ik verbrand ben .
Kan je niet tegen haar zeggen dat je het fijn vindt dat het haar zo goed helpt met afvallen. En daarna er gewoon niet meer verder op in gaan. Ook niet als ze vraagt als of je het zelf ook wil proberen !
Aloe Vera is voor mij goed voor 1 ding, op mijn huid smeren als ik verbrand ben .
Kan je niet tegen haar zeggen dat je het fijn vindt dat het haar zo goed helpt met afvallen. En daarna er gewoon niet meer verder op in gaan. Ook niet als ze vraagt als of je het zelf ook wil proberen !
vrijdag 10 juli 2015 om 17:22
Echt, laat je niet inpalmen!! Dit soort netwerken zijn alleen maar lucratief voor degenen die ze bedenken. Daarom wordt het een miljoenenbedrijf. Best aardig spul, geloof ik, maar etos en kruidvat hebben ook best aardig spul, wat niet zo duur is en waarvoor je niet alle deuren langs hoeft te leuren....
Zonder oorzaak geen gevolg
vrijdag 10 juli 2015 om 17:49
Of aloë vera werkt zoals geclaimd wordt, en of je vriendin er rijk mee gaat worden in een piramidemarketinggedoetje, zijn twee verschillende vragen.
Het antwoord op beide vragen is trouwens 'nee'.
http://www.skepsis.nl/aloe-vera.html
Het antwoord op beide vragen is trouwens 'nee'.
http://www.skepsis.nl/aloe-vera.html
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.