Lijf & Lijn alle pijlers

Benen :)

25-04-2020 11:29 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all.

Ik heb een vraagje :)
Ik ben een jong volwassen vrouw (17 jaar) en ben best veel afgevallen, iets te snel misschien :)
Nu heb ik aan de binnenkant van mijn benen vet? Of vel? hangen, je kan het goed vast pakken en het beweegt. Hoe kan ik hier vanaf komen? Ik zou niet heel zwaar krachttraining willen doen aangezien ze dan kunnen groeien terwijl ik ze juist slanker wil hebben.
Afvallen is geen optie aangezien ik dan in ondergewicht kom, hierdoor vraag ik mij ook af of het vet is.

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Geduld en veel blijven bewegen. Hoe ben je afgevallen, met sport of alleen hongeren? Ga wandelen, hardlopen, yoga beoefenen. Je benen worden vanzelf strakker maar je moet wel geduld hebben.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat je zo snel afgevallen bent? Je lichaamsbeeld klinkt niet gezond en je zit blijkbaar nu al tegen ondergewicht aan. Heb je hier al eens met je HA over gesproken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Vooral minderen in eten inderdaad, was niet slim maar het is op tijd gestopt. HA is niet nodig, op tijd ingezien dat dit ongezond gedrag was en als het zo door ging ik degelijk een eetstoornis zou krijgen (nooit gebeurd dus!)

Ik wacht nu al een half jaar maar het is nog niet veranderd :(
Van kracht training krijg je geen dikke poten hoor. Lees jezelf eena in en ga even naar de huisarts. Dit klinkt niet heel erg gezond.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wat cliché 's zeggen ,die je niet wilt het horen .
Maar in elk geval wil ik je meegeven dat anno 2020 graatmager niet meer in de mode is ;)
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
25-04-2020 11:36
Van kracht training krijg je geen dikke poten hoor. Lees jezelf eena in en ga even naar de huisarts. Dit klinkt niet heel erg gezond.

Moet eens weten wat ik allemaal heb afgelezen, boeken! ;)
Geen zorgen, echt, mijn relatie met eten is gezond. Als het ongezond was geweest had ik nooit een oplossing gezocht waarbij je niet in ondergewicht komt omdat het je dan niet uitmaakt lijkt me :)
Je zit nog volop in de puberteit, dit is niet gezond. Zoek hulp en ga sporten.
Gewoon accepteren kan ook. Misschien zie je iets wat er niet is of het is gewoon iets wat jij nou eenmaal hebt.
Persoon2838 schreef:
25-04-2020 11:39
Moet eens weten wat ik allemaal heb afgelezen, boeken! ;)
Geen zorgen, echt, mijn relatie met eten is gezond. Als het ongezond was geweest had ik nooit een oplossing gezocht waarbij je niet in ondergewicht komt omdat het je dan niet uitmaakt lijkt me :)
Maar van krachttraining krijg je geen vollere benen. Je krijgt meer spieren en minder vet waardoor je benen mooi gevormd worden.

Je wordt wellicht wat zwaarder maar dat is omdat spieren zwaarder zijn dan vet.

Ik vraag mij dan af welke boeken je gelezen hebt als je echt zo bang bent voor krachttraining.
En als het echt van die hangende stukken vel zijn zul je dan alleen operatief kunnen verwijderen. Maar daar zou ik voorlopig mee wachten als ik jou was
Waarom wil je je benen nóg slanker hebben?
Alle reacties Link kopieren
Squats en accepteren hoe je bouw is.
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Bang is groot woord, ik zou graag willen dat de omvang wat afneemt vaak zie je dat dit met krachttraining niet perse gebeurd.
Ik denk dat de binnenkant van mijn benen de oorzaak is van mijn grotere omvang dan gemiddeld van mijn lengte.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
25-04-2020 11:45
Waarom wil je je benen nóg slanker hebben?
De omvang is groter dan gemiddeld, kan aan je bouw liggen ja i know maar je kan het pakken en beweegd dus dan lijkt mij het vet/vel wat gewoon weg kan
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
25-04-2020 11:46
Squats en accepteren hoe je bouw is.
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Maar van squats krijg je toch grotere spieren? Dan neemt de omvang toch niet af?
Ik ben 1.64 & 50 kg
Alle reacties Link kopieren
Que? Grotere omvang dan gemiddeld? Bedoel je gewicht of?

Accepteer je bouw!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
25-04-2020 11:50
Que? Grotere omvang dan gemiddeld? Bedoel je gewicht of?

Accepteer je bouw!

Grotere omvang
Je mag toch best iets doen waardoor je je fijner voelt?
Persoon2838 schreef:
25-04-2020 11:49
De omvang is groter dan gemiddeld, kan aan je bouw liggen ja i know maar je kan het pakken en beweegd dus dan lijkt mij het vet/vel wat gewoon weg kan
Ja, het kan weg en dan ben je vel over been. Vind je dat mooi en denk je dat dat gezond is?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een bmi van 18,5!
Zoek hulp want je zelfbeeld over een gezond lijf klopt niet.
Wat aan de binnenkant van je bovenbenen zit is vel! En ga dat opvullen met spieren, die heb je nl. nodig

En je bent geen jongvolwassen vrouw. Je bent een puber. En als je mn dochter was maakte ik me echt zorgen.
apatura wijzigde dit bericht op 25-04-2020 11:53
21.86% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Persoon2838 schreef:
25-04-2020 11:50
Maar van squats krijg je toch grotere spieren? Dan neemt de omvang toch niet af?
Ik ben 1.64 & 50 kg
Lieve schat, je moet echt jarenlang zware krachttraining doen om flink gespierde benen te krijgen hoor. Met een beetje squatten gebeurt er echt niks bijzonders.

En als het los vel betreft; dat kun je niet weg trainen. Maar als de rest van je benen strakker is, oogt het geheel wel strakker zeg maar, dus valt het minder op.
Alle reacties Link kopieren
Persoon2838 schreef:
25-04-2020 11:49
De omvang is groter dan gemiddeld, kan aan je bouw liggen ja i know maar je kan het pakken en beweegd dus dan lijkt mij het vet/vel wat gewoon weg kan
Hoe dan? Wat noem je 'gemiddeld'? Een tigh gap is niet gemiddeld en ook geen resultaat van een gezond gewicht.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jong volwassen :hihi:
Apatura schreef:
25-04-2020 11:52
Je hebt een bmi van 18,5!
Zoek hulp want je zelfbeeld over een gezond lijf klopt niet.
Wat aan de binnenkant van je bovenbenen zit is vel! En ga dat opvullen met spieren, die heb je nl. nodig

En je bent geen jongvolwassen vrouw. Je bent een puber. En als je mn dochter was maakte ik me echt zorgen.
En dit
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog gym op school TO?
Sport je uberhaubt?
Kan je daar meekomen w.b. conditie?
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven