Lijf & Lijn alle pijlers

Bikini, tankini of badpak

12-05-2018 15:06 44 berichten
Ik ben 1.80 en 79 kilo.
Geen slanke den en geen strakke buik dus.
Waar zouden jullie voor kiezen als je mijn lengte/gewicht zou hebben.
Een badpak, tankini of gewoon een bikini.
Aangezien je kleine kindjes hebt kies iets wat lekker praktisch is. En wat dat is...........kweet zeker dat je er in straalt! Mooie vrouw mag zowel bikini, als badpak als Tankini dragen. ;-)

Ik koos ooit voor badpak vanwege kinderhanden die de broek wilden aftrekken. Inmiddels weet ik dat bovendeel ook omlaag getrokken kan worden, dus......dat is geen argument meer.
Bedankt voor de reacties!
Ik vind mijzelf echt een twijfelgeval voor een bikini..
Ik heb geen overgewicht maar ben momenteel ook echt niet slank.
Vandaar mijn vraag :).
Ik kwam er eigenlijk op omdat ik vaak een tankini draag en mijn man zei; ga gewoon een bikini kopen, die tankini ziet er niet uit ..
Leuk om te lezen dat vrouwen die hetzelfde postuur hebben ook gewoon een bikini aan hebben.
Troeteltje schreef:
12-05-2018 17:09
Aangezien je kleine kindjes hebt kies iets wat lekker praktisch is. En wat dat is...........kweet zeker dat je er in straalt! Mooie vrouw mag zowel bikini, als badpak als Tankini dragen. ;-)

Ik koos ooit voor badpak vanwege kinderhanden die de broek wilden aftrekken. Inmiddels weet ik dat bovendeel ook omlaag getrokken kan worden, dus......dat is geen argument meer.
Hahaha wat lief :love: .
Denk jij dat ik een mooie vrouw ben dan?
Alle reacties Link kopieren
Evada35 schreef:
12-05-2018 17:40

Ik kwam er eigenlijk op omdat ik vaak een tankini draag en mijn man zei; ga gewoon een bikini kopen, die tankini ziet er niet uit ..
Leuk om te lezen dat vrouwen die hetzelfde postuur hebben ook gewoon een bikini aan hebben.

Je man heeft gelijk. Seksloze gevallen die tankini's. Bikini met hoger broekje, goede beugel en laat die buik maar bruin worden.
Yes, dat denk ik ja.
Troeteltje schreef:
12-05-2018 18:59
Yes, dat denk ik ja.
Haha wat grappig !.
Insgelijks!
Dragen waar je je goed bij voelt :)
Tegenwoordig heb je ook retro bikini's met een hoger broekje. Ik zelf heb nu pas een badpak gekocht bij de hema. Zwart, beetje corrigerend en het lijkt net een jurkje. Ik vond het helemaal leuk! Ook daarin zie je mijn buikje een beetje maar ja ach.. dat is bij iedere zwemkleding. Heb nu eenmaal dat buikje.
Op instagram zie ik nu vaker de leuze over een 'bikini-body'. Dat is nml heel simpel. Je neemt een bikini, trekt hem aan om je 'body' en voila: daar is je bikini-body.

Al die voorbereidingen van maanden hongeren, jezelf afbeulen in de sportschool, voorbruinen etc. etc. Is allemaal zo vorige eeuw en onnodig. Zelf acceptatie ongeacht je maat en vorm, is nu helemaal in.

(Wat onverlet laat dat gezond eten en bewegen natuurlijk altijd de moeite waard is, maar niet meer vanwege een onhaalbaar schoonheidsideaal waardoor je thuis blijft ipv lekker naar het strand te gaan, ongeacht je maat)
Hillegonda, je bent een heerlijk mens! Zo is het! En Evada...knoop haar boodschap in je oren!
Evada35 schreef:
12-05-2018 17:40

Je man heeft groot gelijk !
Waarom staat dit bij lijf en lijn????

Moet ik je weer beleren?? Zie het net pas. Ons wel erkende euvelargument steekt wederom zijn kop op!

;-)

Zo, en nu ophouden met emmeren over je lichaam. Ik ben vandaag streng tegen je!
Trooooeeeetelllltje dat is een euvelargument die aan mij voorbij is gegaan.
Serieus, ik weet het echt niet meer !?!.
Maar als ik even doordenk, ja ben al jaren teveel met lijf en lijn bezig.
Thanks voor de eyeopener.
Want dat is denk ik waar je op doelt?

Hillegonda: mooi bericht!! En vol van waarheid! Bedankt!
Klopt. We houden er over op. :smooch:
Geeft niet hoor.
Je hebt gelijk en het is goed bedoeld. :smooch:
Kan me het voorval alleen niet meer herinneren.
Als jij een bikini lekker vindt zitten, en je man vindt het je mooi staan, dan is dat toch een prima keuze.. Ik ben ook niet meer zo strak en slank als vroeger, maar he, dat zijn de meeste van mijn vriendinnen ook niet. En ach, ik ambieer toch geen carrière als fotomodel, dus heb geen enkel probleem..
Ik ben ietsje kleiner en ietsje zwaarder maar ik draag het liefst een bikini, en dan wel eentje met een hotpants. Staat gewoon het mooist.

Voor de aquajogging draag ik wel een corrigerend badpak. Niet om mijn buik te verstoppen (de andere dames zijn ook niet slank) maar omdat de band knelt, die dubbeldikke voorkant is gewoon fijner dan bloot vel.

Tankini´s heb ik ook wel gehad maar ik werd er een beetje een klein opdondertje van. Staat niet goed bij mij.

Maar hey, wat houdt je tegen om bij de wehkamp ofzo een stuk of wat verschillende dingen te bestellen?? Kun je lekker thuis passen en wat je niks vindt stuur je gewoon weer terug.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Tankini=mini tank
Het is een bikini geworden en staat best goed.
Hillegonda1 schreef:
13-05-2018 01:46
Op instagram zie ik nu vaker de leuze over een 'bikini-body'. Dat is nml heel simpel. Je neemt een bikini, trekt hem aan om je 'body' en voila: daar is je bikini-body.

Al die voorbereidingen van maanden hongeren, jezelf afbeulen in de sportschool, voorbruinen etc. etc. Is allemaal zo vorige eeuw en onnodig. Zelf acceptatie ongeacht je maat en vorm, is nu helemaal in.

(Wat onverlet laat dat gezond eten en bewegen natuurlijk altijd de moeite waard is, maar niet meer vanwege een onhaalbaar schoonheidsideaal waardoor je thuis blijft ipv lekker naar het strand te gaan, ongeacht je maat)
Helemaal mee eens. Ik zag toevallig op Instagram Daniëlle Oerlemans die keihard aan het trainen is en op dieet is om haar lijf bikiniklaar te krijgen. En die is dus al superslank en retestrak. Oké, daarvoor moet je sowieso hard werken en daar heb ik echt wel respect voor, maar dan nóg je lichaam niet helemaal goed genoeg vinden voor een bikini is best wel triest eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven