Bodytec/EMS: ervaringen gevraagd!

zondag 25 juni 2017 om 08:13
Deze vraag heb ik ook al onder "Sport" gezet, maar er wordt niet op gereageerd. Ik probeer het hier nog eens omdat ik ook nergens verder op het internet objectieve ervaringen kan vinden:
Omdat ik buiten mijn werk en gezin heel weinig tijd heb en toch wat aan mijn conditie en lijf wil doen denk ik aan EMS/ Bodytec. Peperduur, dat wel, maar als ik kan bereiken van de propaganda belooft (snelle verbetering van spierkracht en een strak lichaam wanneer je 1 a 2 keer per week 20 minuten traint) wil ik zeker een poging wagen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze nieuwe trend?
Omdat ik buiten mijn werk en gezin heel weinig tijd heb en toch wat aan mijn conditie en lijf wil doen denk ik aan EMS/ Bodytec. Peperduur, dat wel, maar als ik kan bereiken van de propaganda belooft (snelle verbetering van spierkracht en een strak lichaam wanneer je 1 a 2 keer per week 20 minuten traint) wil ik zeker een poging wagen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze nieuwe trend?
zondag 25 juni 2017 om 08:38
En je gelooft die propaganda ook? Ik denk dat je portemonnee als enige strak wordt..Peperduur, dat wel, maar als ik kan bereiken van de propaganda belooft (snelle verbetering van spierkracht en een strak lichaam wanneer je 1 a 2 keer per week 20 minuten traint)
Wat zou je moeten doen in die 40 minuten om spierkracht en een strak lichaam te krijgen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje