Lijf & Lijn alle pijlers

Borsten lijken kleiner door sportbh na borstvergroting

18-07-2012 17:05 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.



Vorige week maandag heb ik na heeeeel lang getwijfeld te hebben een borstvergroting laten doen.

Het is mij reuze meegevallen. De 2e dag had ik gigantische borsten en waren ze ook pijnlijk. Nu zit ik op de 9e dag en ze zijn al mooi aan het hangen en de zwelling gaat er ook goed uit.

Nu begin ik toch een klein beetje onzeker te worden omdat ze nu toch wel echt heel erg veel kleiner worden.... begin daar een beetje onzeker door te worden omdat ik ze wel iets groter had verwacht. (Vergeleken met het passen van de prothese).

Ik had een 70 b en heb nu 325cc gekregen. (Ben 1.77 en 58kilo).

Uiteraard is het een gigantisch verschil bij wat ik had, maar wordt nu gewoon een beetje onzeker.

Als ik geen kleding aan heb dan zie je uiteraard verschil, maar met kleding aan en een sportbh dan zie je geen verschil bij wat ik had.

Vraag.... kan het zijn dat mijn borsten nu kleiner lijken (ook naakt) doordat de sportbh alles plat drukt? En dat wanneer ik weer een normale bh ga dragen over een maand dat mijn borsten dan weer wat voller en groter worden? Want heb gehoord dat je borsten nog een tijd lang wisselen qua vorm/grootte.



Ontzetend bedankt voor jullie eventuele reactie.
Alle reacties Link kopieren
Ja je bh drukt het plat, wacht het even af.



(zelfs ik met m'n C heb met een sport bh aan nieteens een B)
Internagelaktisch
Met een sportbh houd ik ook amper borsten over (heb cup D).
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je je niet zo focussen op je borsten en het eerst eens goed laten genezen. En proberen er eens niet zo mee bezig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Met mijn sport bh aan heb ik zo 2 cupmaten kleiner, op het oog.
Alle reacties Link kopieren
Je sportbh drukt het plat, maar hou em wel aan, want zo hou je ook vorm. Probeer niet te vroeg een andere bh. Je borsten veranderen komende tijd nog wel, maar zullen kleiner eindigen dan net na een operatie waar je borsten nog gevuld zijn met vocht.
Alle reacties Link kopieren
Geduld, geduld, geduld!!! Wacht eerst die 6 weken maar eens rustig af. Komt helemaal goed, en ik spreek uit ervaring ;)
Alle reacties Link kopieren
325cc is echt wel heel groot hoor!! Vanaf 6 weken kun je het echte resultaat een beetje zien.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reactie!

Gek hè dat je ineens zo onzeker wordt.



@sokkie: Mag ik nog wat vragen stellen? Haha op de dag van de operatie leef je in zo'n waas dat je niets te vragen hebt.

- maar jij herkent dit dus dat ze eerst kleiner zijn en later weer "bijtrekken"? De zwelling is er namelijk nog niet uit aan de onderkant. Is nog steeds doof/gevoelloos (maar komt goed dat weet ik). En omdat er nog vocht inzit en ze nu al VEEEL kleiner zijn werd ik onzeker.

-is 325cc echt zo groot als 'dametje' zei? dat zie je nu iig niet.

-hoe strak moet je sportbh zitten? Vorige week deed het echt erg veel pijn. Ik had de 75d vd kliniek. Op internet heb ik 2 bh's besteld van Fila. Een 80c en 80d. Heb ze allebei gehouden. Vorige week zat de 80d lekkerder maar had het idee dat dit niet voldoende ondersteunde dus wissel ik nu af met de 75d Anita en 80c van Fila.



Toch prettig een forum waar je je vragen/onzekerheid kwijt kunt. Haha scheelt de kliniek veel vragen en het is prettig om het van anderen te horen die dit hebben ondergaan.
Alle reacties Link kopieren
TO, als je eerst een 70B hebt dan is het toch niet logisch om nu een sportbh te kopen met omtrek 80?
Alle reacties Link kopieren
@tandpasta ik vond het ook raar maar doordat je borsten groter zijn, is de omtrek ook groter. Ik vond het ook vreemd haha maar het klopt wel. Met een 75 krijg ik al een benauwd gevoel :-)

Moet er niet aandenken om nu een 70 om te moeten hebben hahaha :-D
hi sizzlie, ik heb 260 cc high profile onder de spier.

Ze worden idd kleiner, maar de sportbh maakt ze nog veel platter. Dit is echt nodig ivm de zwelling, het vocht moet oplossen. Even niet focussen op je borsten dus, laat ze lekker strak ingebonden.

Ik ben nu 3 jr verder en na mijn zwangerschap zijn ze ietsje voller geworden door wat eigen vet en zijn ze ook natuurlijker gaan hangen.

Het komt écht allemaal vanzelf goed.

Als je straks genoeg genezen bent, kun je je borsten lekker masseren na een douche, maar dit wordt wel weer afgeraden als je gladde silliconen hebt (ik heb ruwe) ivm kapselvorming.

Even checken dus.

Welk merk heb je?
hi sizzlie, ik heb 260 cc high profile onder de spier.

Ze worden idd kleiner, maar de sportbh maakt ze nog veel platter. Dit is echt nodig ivm de zwelling, het vocht moet oplossen. Even niet focussen op je borsten dus, laat ze lekker strak ingebonden.

Ik ben nu 3 jr verder en na mijn zwangerschap zijn ze ietsje voller geworden door wat eigen vet en zijn ze ook natuurlijker gaan hangen.

Het komt écht allemaal vanzelf goed.

Als je straks genoeg genezen bent, kun je je borsten lekker masseren na een douche met olie, maar dit wordt wel weer afgeraden als je gladde silliconen hebt (ik heb ruwe) ivm kapselvorming.

Even checken dus.

Welk merk heb je?
De omtrek wordt bepaald door de omvang van je bovenlichaam, en heeft niets met je cupmaat te maken (andersom wel). Ik zou dus ook verwachten dat je nog steeds een 70 zou moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerder dat het komt doordat ze nog gezwollen zijn aan de onderkant. Je omtrek (is de omtrek van jouw buste ONDER je borsten) wordt namelijk NIET groter bij een grotere cupmaat. Echt niet.



Bij een te grote omtrek van je BH heb je bovendien onvoldoende ondersteuning. Houd dat dus in de gaten voor wanneer de zwelling en het pijnlijke gevoel straks weg is.
Alle reacties Link kopieren
@brunette paris ik heb ruwe protheses van Mentor en ook onder de borstspier.



@ trotter en zwarte zwanen Daar heb je een punt! Dat het misschien idd aan de zwelling onderaan ligt. Die is nog wel fors en eea is natuurlijk gevoelig door de operatie. Ik hoorde van een vriendin dat de omvang dan groter moet Zijn van je bh. Dacht zelf ook dat dat niet zo is maar tot ik een 80 moest hebben haha... Maar logisch dat dat door de zwelling komt.



Bedankt voor jullie reactie.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je niet helpen met tips over borstvergroting, maar weet wel alles van bh-maten. Inderdaad heeft de omvang niets met je cupmaat te maken, maar in jouw geval is 75D qua cupmaat hetzelfde als 80C. Als je een omvangmaat omhoog gaat, ga je een cupmaat kleiner. Andersom: 75D is hetzelfde (qua cupmaat) als 70DD of E (aangezien DD tegenwoordig niet meer bestaat).



Als je idd onder je borsten een zwelling hebt, kun je een omvangmaat omhoog. Maar let wel op dat de achterkant van je bh niet omhoog gaat kruipen! Want dan heb je totaal geen steun meer....



Succes met je borsten!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Alle reacties Link kopieren
en idd: een sportbh maakt je cup (op het oog) ongeveer 2 maten kleiner.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk (bijna) een man met een sportbh aan, maar heb toch echt 75B. En ik weet dat 75B niet groot is, maar ook weer niet plat
Alle reacties Link kopieren
Hey sizzlie,



Tuurlijk mag je vragen! Ik herken het idd, ik heb ook gedacht van nou, geef ik zoveel uit en je ziet geen verschil! Bij mijn veranderden ze tussen week 4 en 6 enorm! 325 cc is inderdaad niet klein hoor! Ik heb zelf 385 cc maar ben wel groter dan jij. Tip: kijk eens op borstenforum.com, daar vind je heeel veel info! Zit ik ook op, ook onder sokkie. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sizzlie (of iemand anders)

ik weet niet of je nog kijkt op de site, maar ik heb nu 11 dagen geleden een borstvergroting laten doen en herken me in je verhaal.

Ik ben 1.60 m en weeg 50 kg. Had een kleine 75 b en heb 220 cc gekregen. Is niet zoveel, maar toch, gezien mijn lengte en gewicht is het heel natuurlijk. Heb nu een 75 C. wat ik altijd wel wou... maar ben toch niet 100 % gelukkig (wel 80%)

Als ik in de spiegel kijk, zonder kledij, zie ik dat ze er heel mooi gaan uitzien (moeten nog wat ontzwellen en zo), maar als ik kledij aandoe, mochten ze best wel een maat groter zijn. Ik zie eigenlijk weinig verschil met voordien, maarja, toen droeg ik altijd bh's met vulling. Nu draag ik wel nog een sportbh...

Mijn gevoel is wat tweestrijdig : aan de ene kant vind ik mijn borsten mooi en aan de andere kant wilde ik dat ze toch 250 of zo geplaatst hadden. Mijn man zegt dat ze niet groter mochten zijn , maar diep in mij, wilde ik het wel... niet veel, maar toch...

HOe gaat het nu met jou?

Scheelt het inderdaad als je een gewone bh draagt , worden je borsten dan toch nog groter dan nu met de sportbh? Blijft je dat gevoel houden dat ze onder kledij niet echt groot tonen of ben je nu helemaal tevreden? (325 cc is best veel, denk ik). Ik denk ook dat ze in de zomer meer uitkomen dan , zoals nu, in de winter.

Zijn je borsten veel verkleind na de operatie?

Draag je nog push-ups of bh's met vulling?

Groetjes,

Nicky
natuurlijk druk een sportbeha alles plat. Daar is het een sportbeha voor
75C en nog het gevoel dat het te klein is? Tevreden en gelukkig zijn met jezelf zit niet in een cupmaat. Van borsten wordt je niet gelukkig, nog meer vergroten helpt dus niet. het probleem moet je tussen je oren oplossen
Alle reacties Link kopieren
JE weet waar een sport bh voor is hè....

Om je borsten zo plat mogelijk te maken



IK ben gezegend met een 75C maar als ik ga sporten heb ik niet eens erwtjes meer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:sizzlie schreef op 18 juli 2012 @ 17:05:



Uiteraard is het een gigantisch verschil bij wat ik had, maar wordt nu gewoon een beetje onzeker.



Ben je niet altijd een beetje onzeker?

Je had eerst 75B...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven