Lijf & Lijn alle pijlers

Borstvergroting van grotere naar kleinere prothesen

25-07-2017 19:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben 27 en heb reeds 2 borstvergrotingen achter de rug, mijn eerste op mijn 18e (225cc), mijn 2e op mijn 21e (700cc)
Enorm! ... I know! Ondertussen veel spijt hiervan, ik was niet tevreden over mijn eerste vergroting, ik vond deze te klein, daarom mijn 2e.. ik dacht beter iets groter, dan dat ik ze terug te klein ging vinden. Graag zou ik ze dus nu terug kleiner willen, ik dacht richting de 400-500cc max.
Zijn er enige ervaringen hiermee? Liefst van al zou ik geen volledige lift laten doen (anker litteken) maar dacht gehoord te hebben dat het misschien kan met minder littekens? Anders zou ik toch nog 10 jaar wachten (als het moet met een grote lift)
Ook had ik gehoord van een inwendige bh, maar klinkt me onbekend.
Ik denk....maar dat is een inschatting.....dat je een huidreductie niet kunt vermijden. Je huid is te ruim geworden voor de kleinere prothesen. Er zal denk ik wel om de tepels heen gesneden moeten worden voor een mooi resultaat. Mochten er littekens ontstaan, wanhoop niet. Met medische tatoeage zijn die heel goed (zo goed als) onzichtbaar te krijgen.
anoniem_181204 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 20:02
2.45% gewijzigd
Nog even dit: ik neem aan dat je geen borstvergroting bedoelt, maar juist een verkleining. Maar dan wel met (kleinere) prothesen.
Inderdaad..
Er zijn weinig reacties tot nog toe hierop.. niet veel ervaringen dan??
Ja maar je reageert ook niet terug. Misschien kun je beter het Borstenforum bezoeken, daar is veel expertise: www.borstenforum.com.
Bedankt, ga ik doen! Had misschien beter als titel gezet; prothesewissel van groter naar kleinere :-)
Ja, klopt! Het gaat daar over allerlei borstoperaties, dus ook de prothesewissel. Er zijn veel ervaringsdeskundigen, dus ik denk dat je veel aan het forum zult hebben!
Succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven