Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 6

26-12-2017 11:19 2534 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 5 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 5 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen: lijf-lijn/cambridge-500-deel-5/list_messages/315765

NaamLftd/lengteStartdStapStartgVorigVorigHuidigStreefTotaal
MiniMe334 / 1.7004-113/4117,390,5------7526,8
Witherwings27 / 1.6930-014114,279,878,177,57536,7
Kloekje35 / 1.7009-111109,176,377,176,57532,6
Muisje_8532 / 1.6026-04288,179,677,576,16513,4
Bijenkoningin34 / 1.7202-0919692,490,189,2806,8
Eefsel210926 / 1.6712-09489,574,975,173,567,516
Sophiie1926 / 1.6313-091122,6109,81071058517,6
Pixymama38 / 1.5218-10173696866,6556,4
Vloerkleed--- / 1.6231-10187,978,8------689,1
Ariel14934 / 1.6922-01187,5---------75---
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 12:36
60.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben weer bij gelezen. Welkom lamaatje en succes!!!

Lees zowel positieve resultaten als zware dagen. Ik kan me deze week aansluiten bij het laatste. Vanaf dinsdag stevige hoofdpijn. Wil maar niet zakken. Dacht mifraine maar die tabletten werkte niet dus dan is dat het niet. Vanaf gister even helemaal geen producten van cb. Morgen weer starten en strak stap 3. Gok dat mijn lijf van slag is door terug van stap 4 naar 3 maar dan met sporten en ongesteld. To much. Maar hoofdpijn blijft aanwezig. Vrij lang vind ik. Heb zelfs het beste medicijn (chocola la la) veelvuldig ingenomen maar werkt niet. Ik drink voldoende. Stom.

Pipo hoe ga jij opbouwen. In 2 wk? Zal allemaal hemels voor je zijn.

Straks even shoppen. Heb wat shirtjes en rokjes nodig en de kids ook wat zomer spul.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,

Pipo lekker 2 boterhammen met kaas!! Ga je morgen naar stap 4? Wanneer vertrek je ook alweer naar de zon?

Ariel nu begrijp ik wel waarom je zo hard gaat met trainen o_o

Mauvi vervelend dat je zo’n hoofdpijn hebt zeg. Zal vast je menstruatie zijn.

Ik ben begonnen aan een nieuwe strip dus heb ook flinke hoofdpijn, weinig slaap gehad vanacht na een feestje... lag pas 02:00 in bed, 07:00 wakker gemiauwd door hongerige katten. Daarna verder slapen zit er dan helaas bij mij niet meer in.
Heb me weer keurig gedragen op het feestje. Geen sigaretjes (inmiddels al 7 maanden gestopt bijna!! Maar blijft soms nog een strijd) geen drank, geen chips, alleen 3 glazen water. Keurig gedaan al zeg ik het zelf.
Merk wel nu ik in stap 4 zit dat de verleiding ietsje groter is geworden om met iets te cheaten. Mentale klote strijd vind ik het, als ik het even zo mag zevven. Ik wil sterker zijn dan eten!!!
Heb erg veel complimenten gehad op het feestje. Doet me dan weer super goed en ik weet waarvoor ik het doe.

De dag lekker begonnen met sporten ondanks de hoofdpijn doet dat me toch goed :vechten:

Fijne zondag allemaal! :shame:
Alle reacties Link kopieren
Loop weer gigantisch achter. Ben momenteel ook even erg druk. Veel in de tuin bezig, elke dag minimaal 5 kilometer snel wandelen(vaak zelfs meer!), veel ziekte op het werk dus andere dagen/diensten. En, ik zit nu een week in stap 6. Vindt het lastig om aardappels-rijst toe te voegen. Maar als ik dat niet neem, dan kies ik bewust voor een boterham/cracker extra. Beetje stap 7 idee. Goede week gehad, dus even zo doorhobbelen.

Moet nu weer aan het werk, veel succes iedereen en hopelijk kunnen een aantal hier zich weer herpakken.
Dikke knuffel van deze kant!
Goedemorgen,

Mijn startdatum is 26 maart en ik woog vanmorgen 89,7 kg hetzelfde als vorige week. Nu opnieuw goede start gaan maken.

Iedereen een fijne week gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Roxy123 schreef:
15-04-2018 13:06
Goedemiddag allemaal,

Pipo lekker 2 boterhammen met kaas!! Ga je morgen naar stap 4? Wanneer vertrek je ook alweer naar de zon?

Ariel nu begrijp ik wel waarom je zo hard gaat met trainen o_o

***

Hahaha nou ik ga echt niet zo hard als anderen met mn stiekeme gesnoep haha. Maar ja, leuk is het wel ja :)
En ook ik ga naar de zon over een maand dus dat is ook wel wat extra motivatie! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Hé meiden wat een weertje hè?! Ik ben vandaag bijna de hele dag op de bouw geweest, heerlijk! Het was echt 'technisch weer'. :proud:

Roxy ik heb geen idee welke stap ik doe, ik bouw versneld af volgens het oude systeem maar ook weer niet helemaal.
Volgens dat oude systeem mag je dan eerst 2 dagen conform eetweek (stap 2).
Dag 3 is met 100 gram aardappels én 2 boterhammen bij de lunch + 2 producten, dag 4 100 gr. aardappelen of pasta of rijst en 2 boterhammen + 2 producten, dag 5 idem aan dag 4 + 2 boterhammen+ 1 product, dag 6 idem plus 150 gram zuivel, geen producten meer en dag 7 idem plus fruit.

Ik wil, als ik klaar ben, max 1 x per dag koolhydraten eten dus dat doe ik nu ook. Vanmiddag ontzettend genoten van mijn boterhammen met kaas maar vanavond had ik een normale eetweek maaltijd (gevulde champignons). Morgen heb ik bij m'n lunch een gevulde omelet en 's avonds lasagne.

Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt...

Zaterdag stappen we om 6:00 uur op het vliegtuig :cheer2:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
@Ariel, voor de tabel:
Deze week afgevallen -1.1 kg
Totaal afgevallen -24.0 kg
Huidige gewicht 86.9
Alle reacties Link kopieren
Topper!
Alle reacties Link kopieren
Ariël wil je voor mij noteren:
Huidige gewicht 92,4 kg
Deze week afgevallen 1,2 kg
Totaal afgevallen: 19,7 kg

Alvast bedankt!!!
pipo* wijzigde dit bericht op 17-04-2018 19:28
0.78% gewijzigd
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Yeeeey Pipo!! Je valt echt lekker iedere week zo’n ruime kilo af! En dat ondanks het afbouwen nu zelfs bijna 1.5! Heerlijk toch?! En ik ben echt SUPER jaloers dat je zaterdag al het vliegtuig instapt!! Nog een paar nachtjes :sun:
Alle reacties Link kopieren
Wauw Roxy en pipo wat gaat t goed bij jullie. Echt heel knap. En zoveel in totaal al.

Heerlijk weertje vandaag. Wat een fijn vooruitzicht pipo....zaterdag al!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Mauvi! Hoe gaat het bij jou?? Wanneer heb jij weer je weegmoment?
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag wegen. Hou mijn hart vast. Ben een cheater :-$
Maar... na een cb vrij weekend het weer opgepakt in stap 3B en gaat goed.
Merk dat ik cb wel zat ben. Had een snelle start en viel veel af maar eigenlijk vanaf januari al traag. En ik wil gewoon niet verder terug. Ik moet een andere leefstijl. Afgelopen 2 dagen gelukt. Lees op Facebook dat er meer mensen moeite hebben zodra ze voorbij stap 2 en 3 zijn. Eten ligt op de loer. Krijg me zelf steeds slecht gemotiveerd. En alleen korte periode. En dat terwijl ik nu in een Hema rokje maat M loop. Maat M!!!! Dat is lang geleden. Zou toch super motiverend moeten zijn. Gaan nu een stuk wandelen. Lekker. Zonder de kids dus kunnen door stappen

Hoe vergaat het jullie allemaal??
Alle reacties Link kopieren
Mauvi heel herkenbaar!!! Dit is pas mn tweede week stap 4 maar de verleidingen liggen nog meer op de loer. Hoe meer eten je tot je neemt, hoe meer verleiding. Dus ik denk idd elke stap moeilijker. Waar ga jij de fout in? Elke dag een cheat? Of voornamelijk weekend??
Ik had dit weekend gezondigd met een vette snack, patatje zonder saus en kroketje van de snackbar. Zalig. Had geen spijt en kon maandag gelijk de draad weer oppakken. Maar als ik nu terug denk, denk ik jaa.. hoort eigenlijk niet bij stap 4 he :rofl: dus in hoeverre gun je jezelf ‘iets’... bij mij is er nu ook sneller de gedachte: ajoh ff lunchen, ff uiteten. Ik kies over het algemeen nu wel bewust, daar niet van. Geen sausjes, bruin ipv wit brood, niet al te vette dingen. Maar toch!!
Jij wilt nog een kilo of 6-7 begrijp ik uit de tabel? Wel erg dichtbij. Je kan het. Ik wil ook minimaal nog 7 kilo kwijt. Ik wil dat getalletje ‘7’ gaan zien!! We can do this :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
T is bij mij echt t snaaien. Iets zoeken iets pakken. Koekjes of chipjes. T weekend feestje met 2.5 wijntje. Saar was ik wel tevreden over. Alleen bij het einde kwamen er puntzakken friet en die pakte ik ook aan. Niet leeg gegeten maar wel genomen. Verder was stap 4 vaak een cracker meer of 2 meer. Of hagelslag ipv mager beleg. Zit ook niet super lekker in mijn vel. Veel moe en hoofdpijn en dat werkt bij mij qua snaaien niet mee. Vanmorgen Hb geprikt. 7.3. Aan de lage kant maar valt mee. Eindelijk besefte ik me wel dat als ik cb zat ben ik ff op moet schieten met die laatste kilo's. Dan ben ik sneller klaar. Haha. Ben toe aan een succesmomentje op de weegschaal. Op zich ben jij wel een goede motivator Roxy. Jij valt keurig af in stap 4 dus dat moet mij ook lukken. Ik ga er (weer) voor
Alle reacties Link kopieren
Je kan het Mauvi! 😊 go for it. Je bent al zo onwijs ver.
En de rest kan het ook! Jullie zijn allemaal toppers.... even een hart onder de riem voor iedereen!! Ik hou het voor gezien. Morgen lekker werken van half 7 tot een uur of half 3 en dan heeeerlijk de zon in. Ongelofelijke temperaturen komende dagen O_O
Donderdag ga ik dus mooi om 12:00 weg. 26 graden!!!!! Het water op met het bootje. Bruinen dat lijf :sun:
Alle reacties Link kopieren
Lastig he Mauvi. Ik merk nu in stap 6 hetzelfde, makkelijker even iets nemen. Maar zoals Roxy al zegt; je kunt het! Laatste kilo's eraf knallen en dan klaar!

Ik heb besloten niet meer terug te gaan naar stap 5. Ook eet ik nu niet elke dag aardappels-pasta etc. Maar op die dagen kies ik voor een koolhydraatproduct extra. Het is allemaal puzzelen, hoef nu ook maar 1 product te nemen. Maar ben gewoon nu zo tevreden met waar ik ben, dat ik verder wel opbouwen en klaar wil zijn met cambridge. Zit nu op 79 kilo en het is goed zo.. Klinkt fijn, maar ook vreemd ha ha.

Ik ben net mijn laatste nachtdienst ingegaan, morgenochtend 6uur weekend en dan zulk ontzettend mooi weer erbij. Genieten!

Zet hem op! Je kunt het Mauvi!
Alle reacties Link kopieren
Lekker weekend Jaanz!! Blijf je nog in 6 met 1 product op ga je naar 7 en daarna geen producten meer?? Wel heel fijn om klaar te zijn.

Vanmorgen 79.1 dus been blij!!! Dan is er vrijdag bij de consulent tenminste wat af.... in een maand...niet veel maar wel iets. Wie weet morgen wel 78.nog wat. Dat zal leuk zijn. En nu dus vast houden.

Zet hem op meiden. Jullie werken motiverend en stimulerend
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na het alleen maar tussendoor even lezen op de smartphone, maar weer eens even een berichtje typen. Als ik vergeet op iemand te reageren, excuses. Het zijn ook zo veel berichten! ;-) En gelukkig maar dat we hier ons verhaal lekker kwijt kunnen!

@ Ariel: ik ben niet zo goed in rekenen blijkbaar... Ik rekende me rijker in de afgevallen kilo's...

@ Pipo; mijn dieet voelt inderdaad erg fijn hoor; ik mag nog best veel, waardoor het niet echt als dieten voelt en ik val gestaag af. De ene week wat meer dan de andere, maar het gaat er gelukkig af en dat al sinds november!

@ Mauvi; toch afgevallen! Yeah! Wellicht is dat nu de motivatie om in de flow te blijven?

@ Jaanz: blijf je nu dan verder in het opbouwen in stap 6? Sorry als ik het te vaak vraag, maar omdat ik geen cb doe, snap ik weinig van de stappen. Maar je bent inderdaad al ver gekomen! 79! Ik ga in ieder geval ook weer voor in de 7 te zitten ;-) Knap hoor dat je al zo ver bent gekomen en hetzelfde geldt voor @ Mauvi en allemaal uiteraard!

@ Roxy; je gaat echt lekker met het afvallen he! Heerlijk; je tikt gewoon bijna de 25 aan. Dat moet toch ook wel een echte kik geven he!

@ Pipo gaat ook zo goed! Heerlijk dames.

Gisteren heb ik oude en nieuwe broeken enzo gepast uit de kast, broeken die ik vorig jaar niet paste omdat ze te klein waren zitten nu zelfs te groot! Wat een rare gewaarwording is dat. Een paar broeken nog met kaartje er in, dus ga ik denk ik maar verkopen op marktplaats. En dan te bedenken dat als ik mezelf in de spiegel zie, ik mezelf nog steeds zie als degene met die dikke billen... Vandaag en morgen van de zon genieten, een goede voorbereiding voor mijn vakantie, want ik zit vrijdag al in het vliegtuig naar Spanje voor een wandelvakantie, maar ook dagen zonder wandelen waarschijnlijk. In ieder geval neem ik mijn eigen muesli, wraps en tussendoor repen mee om zoveel mogelijk in het ritme te blijven... Ben benieuwd wat het gaat doen!

Zet hem op he dames we zijn zo op de goede weg bezig!
Alle reacties Link kopieren
Kloekje wat heerlijk om vrijdag al.op vakantie te gaan. Veel plezier. Ben benieuwd hoe het je vergaat qua eten en drinken. En wat bizar met die kleding he?! Ik had vorig jaar ook een broek die ik veel te strak gekocht had maar toen niet groter was en wilde hem graag. Zat niet fijn en stond niet mooi. Nu te wijd. Kan zonder knoop open maken uit. Te groot en dus nog steeds niet mooi haha.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het (weer) even wat minder.. Zeker als het dan wat mooier weer is val ik echt terug in oude/slechte gewoontes. Stom eigenlijk. Maar goed, as zondag weer samen trainen en dan hopelijk de focus weer terug. Heb nog een week cb, misschien maak ik die vanaf maandag even op.. :devil: Verder is m’n energy drank verslaving weer helemaal present :@@:
Alle reacties Link kopieren
@ariel: wat ontzettend balen dat je zo terug valt in oude slechte gewoontes. Wat zijn die slechte gewoontes dan en heb je enig idee waarom die juist met dit lekkere weer op de proppen komen?

Hopelijk kun je je snel weer herpakken en in ieder geval zondag goed trainen met pt!

Kom op je kunt het!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen gereageerd kloekje maar blijkbaar niet geplaatst.

Het is puur de gewoonte waar ik steeds in terug val. Ben fervent suikerverslaafd haha.. gelukkig krabbel ik wel steeds sneller weer op waardoor ik niet al teveel schommel en toch gestaag af blijf vallen. Weeg nu iig minder dan toen ik zwanger raakte. Broekmaat 44.. daar wil ik wel graag vanaf dus we blijven toch maar stug proberen :)
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen meiden :cheer:

Mauvi en Roxy wat blijft het een strijd hè, niet zwichten voor alle verleidingen. Als je alleen producten gebruikt is het zo makkelijk, afgebakend. Je weet wat je mag en natuurlijk kun je dan ook cheaten maar het is toch anders.
Maar jullie zijn beide zo onwijs goed bezig!!! Ik bedoel, een rokje in maatje M Mauvi!! :yes:
En Rox jij bent gewoon 24 kg kwijt, ondanks cheaten en al. 24 kg!!! Pak eens 2 dumbells van ieder 12 kg, op de sportschool en loop er een tijdje mee in de rondte. Dát gewicht ben je gewoon al kwijt! :high5:

Jaanz, wat heb je een onwijs lekker weer in je weekend!! Geweldig genieten! Ook fijn dat je bijna klaar bent met CB.

Kloekje, hele fijne vakantie! En als je echt veel wandelt dan compenseert dat de eventuele wijntjes wel hoor. En anders maar niet, dan pak je het weer op als je thuis komt. :cheers:

Ariël wat balen dat je getriggerd wordt door het mooie weer en daardoor te snel in oude gewoontes vervalt. Ik hoop dat je na je training weer je focus op de goeie plek hebt. :hug:

Als ik nog vergeten ben op iemand te reageren, sorry!! :flag:

Ik mocht deze week steeds iets meer eten en ik vind het heerlijk maar tegelijkertijd doodeng. Ik ben zo bang dat ik er heel snel van aankom dat ik er behoorlijk krampachtig mee omgaan. Da's natuurlijk ook niet de bedoeling, dat ik bijna bang word om te eten.
Vanmorgen op de weegschaal gaan staan en niks aangekomen, sterker nog, ik ben 2 ons afgevallen. Dat had ik toch niet verwacht.

Zo, na mijn ontbijt, eerst maar even stofzuigen en daarna mijn tas inpakken. Vanmiddag nog even nieuwe wimpers halen en dan ben ik klaar voor vakantie! :sun:
Morgenochtend om 6:00 uur vertrekt ons vliegtuig.

Meiden zet 'm op allemaal, geniet van het lekkere weer en tot volgende week!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Pipo!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven