Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 6

26-12-2017 11:19 2534 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 5 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 5 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen: lijf-lijn/cambridge-500-deel-5/list_messages/315765

NaamLftd/lengteStartdStapStartgVorigVorigHuidigStreefTotaal
MiniMe334 / 1.7004-113/4117,390,5------7526,8
Witherwings27 / 1.6930-014114,279,878,177,57536,7
Kloekje35 / 1.7009-111109,176,377,176,57532,6
Muisje_8532 / 1.6026-04288,179,677,576,16513,4
Bijenkoningin34 / 1.7202-0919692,490,189,2806,8
Eefsel210926 / 1.6712-09489,574,975,173,567,516
Sophiie1926 / 1.6313-091122,6109,81071058517,6
Pixymama38 / 1.5218-10173696866,6556,4
Vloerkleed--- / 1.6231-10187,978,8------689,1
Ariel14934 / 1.6922-01187,5---------75---
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 12:36
60.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pipo wat fijn voor je dat je nu echt lekker in die 8 zit. Hoeveel kilo wil je nog? Je etentje klinkt heerlijk.

Feestje met vrienden was echt heel gezellig. Niet al te laat geworden maar dat komt goed uit want vandaag komen onze families.
Vrienden waren allemaal zo lief. Kreeg een leuke speech en het ene na t andere compliment. Veel vragen maar waarom dan nu nog steeds die shakes. Dus ik zei ik ben er nog niet, wil er het liefst nog 10 af na de vakantie. Waarop ze reageren dat ze dat bizar vinden en dat het niet nodig is, dat ik er zo al goed uit zie.
Gek, ik weet niet of dat wordt gezegd omdat ze dat écht vinden of omdat ze aardig willen doen. Maar met 75-76 kilo heb ik een bmi van rond de 23 dus dat is gewoon prima, en daar ga ik voor :) vriendlief vind 10 ook veel. Hij zei 5 is toch genoeg maar het is jou lijf. Lief van hem! Want ik ben degene die me er goed in moet voelen.

Nou ik heb aardig wat wijn op en het is goed te voelen nu hahaha. Maar t was reuze gezellig. Weegschaal viel me ook mee. Ben al zo’n 1.5 week op mn eigen schaal tussen de 86.2 en de 86.8

Fijne pinksterdagen dames!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je zo'n gezellig feestje hebt gehad Rox en vandaag nog een! En al die complimentjes, wat is dat fijn hè? Je valt af voor jezelf maar tóch is het fijn als mensen zo positief reageren!

Ik heb vaak het idee dat mensen die zelf niet echt met afvallen bezig zijn geen idee hebben wat je weegt en die vinden 10 kg dan al snel als veel klinken (het is natuurlijk ook best wat). Toen ik 17 was en 65 kg woog heeft nooit iemand tegen me gezegd dat ik te dun was, en dat was ik ook niet. Maar als ik nu zeg dat ik er nog 5 kwijt wil (oké, 4) dan roept iedereen dat het niet nodig is en ik niet te dun moet worden. Nou ik ben een hoop maar zeker niet dun!

Ariël wil afvallen om niet meer in kledingmaat 44 te zitten en ik vind dat voor mezelf een prima maat. Kwestie van perspectief :-D

Maar ik had mijn streefgewicht op 85 kg gezet en dat houd ik zo. Misschien dat ik na de bouwvak zeg van, ik ga nog even shaken om naar de 80 kg te zakken maar dat zie ik dan wel. Eerst maar eens kijken hoe het lukt met op gewicht blijven.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Ariel!!!

Pipo yeah echt onder de 90 nu. Wat heerlijk voor je en wat knap dat die shakes je neus nog niet uitkomen. Hoe lukt het jou om een glas wijn half te laten staan? Dat vind ik zo moeilijk.

Roxy ben je vandaag jarig?? Wat een leuk feestje met speeches. Goed gevoel al die complimenten. Ik had gister ook feestje waarop lijnen ter sprake kwam en die 5 a 6 kilo die ik nog graag wil vonden mensen ook veel. Een vriend ging echt het gesprek aan omdat hij bang was dat ik te ver door zou slaan en nooit tevreden zal zijn. Dat laatste kan wel kloppen maar dat eerste niet. Hoe traag t nu gaat. Ik vind het lastig om te.reageren als mensen zeggen hoe knap het is om veel af te vallen. Ik vind het zelf ook knap en ben trots maar merk voor mezelf dat ik het nu pas moeilijk vindt. Stap 2 en 3 kon ik goed. 4 lukte me niet. Nu is stap 6 gaat t goed maar val ik heel langzaam af. Na een feestje zie ik dat gelijk op de weegschaal en moet ik weer een week streng stap 6 doen. Prima om zo op gewicht te blijven maar die laatste 5 kilo wil ik nog wel er af. Maar dat mag ook langzaam. Ben tevreden over hoe het nu gaat.

Vanavond bbq. Neem geen sausjes en geen wijn. Wel vlees vis groenten en stokbrood. Ipv wijn vind ik tonic light of bitter lemon light ook wel een lekkere traktatie. Cola light vind ik niet meer lekker. Drink veel spa rood of water maar verder geen fris. Daarom vind ik tonic echt wel een feestje ;)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames! Ben alweer klaar wakker.... #ritme

De complimentjes zijn zeker fijn en het geeft me echt veel moed om na mn vakantie verder te knallen.
Gister met de families weer leuke complimenten, ik had sommige al maanden niet gezien dus die kennen me nog met +25kg!! Dat vonden ze bizar.
Was een geslaagde borrel. Man of 30! Inclusief jongere neefjes en nichtjes. Heerlijk die momenten als echt een keer iedereen bij elkaar komt.

@mauvi ik ben morgen jarig!! Maar omdat het maar op een saaie dinsdag is waar ik moet wegen en werken vieren we het lekker in het weekend. Miss wel een hapje eten morgen of donderdag (dan is mn vriend jarig). Das altijd leuk :hyper:
Hoe is je bbq gegaan?

Er is nog taart over. 4 stukken slagroom en 2 kleine stukjes vanille. Vriendlief en ik hebben afgesproken vandaag bij de koffie samen het kleine stukje vanille te nemen en de rest ga ik zometeen gelijk weggooien, hup weg ermee!

Wat gaan jullie doen deze 2e pinksterdag? Ik ga misschien straks even sporten en verders helemaal niks. Lekker luieren in de zon.. :sun:

Fijne dag meiden
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Leuk Roxy, klinkt als een topdag! Ik ga zometeen lekker aan de wandel, ik ga naar zee. Daar neem ik dan een cappuccino en dan weer terug. Is bij elkaar iets meer dan 12 km. Lekkere start van de dag.

Afgelopen vrijdag herkende mijn broer me niet meteen. Ik stond met mijn rug naar hem toe en hij is nog niet gewend aan zijn slankere zus, in zijn hoofd zie ik er nog anders ui. Ik vond het erg grappig.

Mauvi ik vind het zelf niet heel moeilijk of knap om af te vallen. Ik heb diep respect voor mensen die afvallen en niet meer aankomen!! Want dat is me nog nooit gelukt... :cry:

Fijne zondag!!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik pipo. Afvallen vind ik wel knap maat daarna begint het moeilijkste. Het eraf houden. Heerlijk naar zee!!! Daar zou ik wel dichterbij willen wonen. Geniet van je wandeling. Grappig met je broer.

Roxy geslaagd feestje. Leuk zo met de hele familie. En wat leuk dat mensen je lang niet hadden gezien en nu dus zo verrast waren. Sportschool van mij is dicht. Jammer. Rest van de week werken. Meer dan anders. Zal wennen zijn.

Geniet van t lekkere weer!
Dat klinkt als een leuk feestje, Roxy! En hoera voor Pipo, die gaat echt lekker! Ik snap dat het lastig is in stap, 4, Mauvi. Knap dat je 6 wel goed kunt.

Ik ben nu weer terug in 3 en gewichts-technisch bevalt het heel goed! Vanochtend op eigen weegschaal de 93 gezien (.9, maar toch!). Ben benieuwd woensdag bij de weegjuf. Ik vind het wel lastig om overdag alleen maar weer die zoetigheid te mogen (shakes/repen, soepen vind ik goor). Maar deze stap is gewoon veel duidelijker dan stap 4. Bij 4 zag je het ook gelijk als ik gesmokkeld had, terug op de weegschaal. En daar heb ik in 3 dan iets meer speling in voor m'n gevoel.

Ik ga straks lekker spulletjes verkopen op een markt (hoop ik tenminste) met m'n moeder. In m'n laatste korte broek die eigenlijk te groot is en afzakt zonder riem :D. Volgend weekend maar even naar de C&A voor wat cheap-ass tussenbroeken.
Alle reacties Link kopieren
Fijn MiniMe dat je je goed voelt bij stap 3. Ik vind het echt knap dat je het al zo lang volhoudt!
Hoe is de verkoop gegaan vandaag?

Mauvi ik ben ook echt heel benieuwd hoe het me zal vergaan als ik over 5 weken begin met afbouwen. Ik ga in ieder geval zeker de eerste maanden dagelijks bijhouden bij fatsecret hoeveel ik binnen krijg aan kcal en koolhydraten. Gelukkig is mijn weegjuf ook 'streng' en die wil me in ieder geval de eerste 2 maanden elke week blijven zien (wegen) en als dat goed gaat om de week. Ik vind het erg fijn, zo'n stok achter de deur.

Vanmorgen heerlijk gewandeld, 12,5 km. En op de terugweg was het al erg druk met auto's en fietsers richting zee.
Morgen weer werken, geen zin in. Die vrije dagen daar raak je best snel aan gewend!
Nu nog maar een vrije dag gepland tot eind juli, dan gaan we weer lekker op vakantie! Ik heb dan 4 weken vrij, zalig vooruitzicht!!

Hoe gaat het met jullie huis Mauvi, lopen ze nog op schema?
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Haaai meiden,

UGH ik heb het wel even heel moeilijk gehad. Gisteren in Stap 1 bij de familie barbecue gezeten waar de irish coffees, ijsjes toe en bonbons bij de koffie me om de oren vlogen. Mijn hemel, wat was dat moeilijk. Voel me dan zo naar, al die mensen die niet eens bedenken hoe een enorm relaxtheid het is dat ze dat mogen/kunnen eten en er niet eens naar kijken als een 'zonde'. Ik wilde het ook zo graag.
Plus, sinds een week is mijn haar aan het uitvallen, en dat is ook naar. Ik pluk bossen van mijn kleding af...
Wat een baaldag. Heb net even een flinke huilbui gehad.
Vanaf maandag volgende week ga ik maar naar Stap 2, ik kan het niet meer uithouden. Dan zou ik ook 30 kilo afgevallen moeten zijn (om en nabij), dus dan vind ik dat het einde in zicht is in ieder geval.
Dus om even terug te komen op hoe knap het is om af te vallen: idd, voor het afvallen zelf is geen rocket science nodig, maar soms is het wel echt moeilijk om dingen aan je voorbij te laten gaan! Maar ik zal het waarschijnlijk inderdaad nog moeilijk krijgen om alles eraf te houden.

Sorry meiden, dat ik even niet op jullie reageer, maar mijn emotie moest er even uit.

Liefs & ik wens jullie een betere dag toe dan ik had tot zover!
Alle reacties Link kopieren
@minime hoe was het met de verkoop op de markt? Veel verkocht? Leuk is dat zeg, hoe doe je dat en betaal je daar veel voor om met een kraampje dan ergens te staan?

@pipo wat een lange wandeling, knap zeg! Das dik 2 uur. Heerlijk. Het was er prachtig weer voor
En wat een heerlijk vooruitzicht dat jij wel 4!!!!!! weken vakantie hebt. Hallelujaaaaa!

@wings lieve wings. Blij dat je even je hart bij ons komt luchten. Ik heb allereerst heel veel respect voor je dat je al bijna 30 kg kwijt bent in zo’n korte tijd en nog steeds bikkelt in die stap 1!!! Ik doe het je niet na. Je hebt je doel voor ogen en gaat er helemaal voor. Tuurlijk heb je dan dit soort momenten met vrienden, mooi weer + eten dat je even heeeel hard baalt dat jij dit niet mag. Helemaal begrijpelijk. En toch zet je door en laat je je niet verleiden. Dat vind ik echt zo sterk! Je mag super trots zijn op jezelf.
Wat betreft je haaruitval: super kut. Ik heb t nu ook al een week of 7-8. Bosjes komen er uit mn borstel en me haar is al een stuk dunner. Heb t idee dat het al ietsje minder wordt nu ik in stap 7 zit ivm mn vakantie. Dus ik eet weer meer. Ook heb ik een week of 3 iedere dag een davitamon (vit. B uit mn hoofd?) geslikt. Dat had mn consulent aangeraden. Misschien werkt dit laatste ook voor jou. En mn consulent zegt dat het tijdelijk is, doordat je hormoonhuishouding tijdelijk in de war is door t snelle/vele afvallen. Het komt weer terug garandeerde ze mij... (lets hope so)

Ga zo door meid. Even een baaldagje, morgen weer een nieuwe dag.
Straks lekker stap 2 doen dan val je ook nog keurig af. Ik vind je top!
Alle reacties Link kopieren
Wings dat klinkt ook enorm moeilijk. En bbq en irish coffee en bonbons. Krijg je wel wat steun doordat ze het bijv niet.voor je neus houden en valt het resultaat tot nu toe op?? Bijna 30 kilo. Wowwww wat onwijs veel. Niet normaal. Metarmorfose. Al.flink geshopt voor kleding?

Lekkere wandeling pipo. Vast heerlojl aan.t strand. Pipo ik kan ook zo goed wennen aan vrij zijn haha. Heerlijk. Vermaak me prima en mis mijn baan niet. En heb ook heerlijk lang zomervakantie. Dat wordt geen relaxte vakantie maar een klus vakantie. Voor hoe het er nu uit ziet is in week 26 de oplevering. Kijk er zo naar uit. Zie wel tegen de drukte op en hoe dit dan gaat met eten... Gezin werk klussen en verantwoord met eten bezig zijn lijkt me lastig. Zo lang ik maar niet aan kom. Een strenge consulent lijkt mij eigenlijk wel prettig. Ik heb een goede en leuke consulent maar zie haar niet zo vaak. Nu pas 14 juni weer. Maak ook echt geen grote sprongen meer. Ben t lijnen wel zat eigenlijk. Maar wil nog wat.

Motivatie gaat zo op en af. Ben echt niet meer zo sterk als in het begin. Als ik in Wings haar schoenen stond had ik zoveel moeite gehad met al het lekkers en waarschijnlijk wel een bon bon genomen. En ik praat t dan voor mezelf goed doordat ik vroeger dan ook de.irish coffee had genomen. En dat is ook zo dus op zich een verbetering maar hierdoor val ik niet af. Stap 6 gaat heel goed al zit ik wel midden in een periode met veel etentjes en feestjes. En daar alles afslaan vind ik zo lastig. Ik maak wel bewuste keuzes. Zo ontbijt ik morgen met cb en neem ik yoghurt en fruit mee naar mijn werk. Dan lunch ik daar met een verzorgde lunch en s avonds asperges met ei en ham zonder zetmeel. En wo neem ik eigen lunch mee en staat er s avonds etentje gepland. Vorig jaar zou ik alles genomen hebben dus t gaat goed al kan ik niet 100% tevreden zijn. Klaar met zielig zijn en klagen haha.
Alle reacties Link kopieren
Wings ik denk dat je te streng bent voor jezelf. Waarom heb je niet een klein beetje meegedaan met de bbq door verantwoorde keuzes te maken? Wel een stukje vlees (of 2) maar geen vette saus en wel wat sla en wel gewone koffie maar geen bonbon?
En mijn haar valt ook wat meer uit dan normaal maar dat is weer over als ik weer stop met CB.
Sterkte meid, op deze baaldag!

Mauvi misschien helpt het je om tijdens het klussen en soort planning te maken voor de volgende dag met eten? Dan kun je zorgen dat je verantwoorde keuzes kunt maken en grijp je minder snel naar de verkeerde maar zo lekkere alternatieven?

Roxy ik werk in de bouw dus heb sowieso 3 weken verplicht vrij en heb dagen genoeg om er een vierde achteraan te plakken. Erg fijn!!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Lekker verkocht vandaag. Zo'n kraampje kost op iedere markt anders. Vandaag 34 euro, maar 140 euro omgezet. Dus al met al... goeie dag!

Zat wel even te rekenen op hoeveel weken tot m'n vakantie eind augustus... hoe lang doe je over volledig opbouwen? Ik ga op Bali natuurlijk niet aan de shakes :D. Zat zelf te denken aan tot half juli stap 3 (met uitzondering van 1 week vakantie in juni) en dan snel opbouwen tot stap 7.

Had bedacht maar tot m'n vakantie Cambridge te doen. Maar denk dat ik beter het daarna weer op kan pakken. Denk niet dat ik m'n streef haal en anders is het sowieso denk ik een goed idee. Misschien nog even door doen tot november en ik precies een jaar bezig ben geweest.

Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook haaruitval. Lijkt ook wat minder te krullen. Ik ga er vanuit dat het weer goed komt met de tijd.

Pipo wanneer start de bouwvak? Of is dat niet landelijk? Ik denk dat jouw voorstel goed is. Plannen wat ik ga eten op chaotische dagen. Wil ook zorgen voor een koelkastje met zuivel en groen-voer. Als het er is pak je het sneller. Dus als het er niet is cheat je sneller.

Minime dat is toch een mooie winst!! Bali....heerlijk vooruitzicht. Hoeveel kg wil je nog afvallen? Misschien eerst eens ervaren of je in hogere stappen nog gewicht verliest. Je houdt t goed vol zeg!!!

Roxy hoe bevalt stap 7 jou?? Blijf je stabiel? Wanneer vertrek je voor vakantie en neem je dan 1 product of tijdelijk niets?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, even snel.
Huidige gewicht: 89,0 kg
Vorige week: 89,8 kg
Deze week afgevallen: 0,8 kg
Totaal afgevallen: 23 kg
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hé meiden, allemaal weer een goede CB (of vergelijkbaar) dag gehad?
Hier is het goed gegaan op CB vlak, heb nog een halve shake over voor zo. En ik heb genoten van mijn maaltijd, zó fijn die eetweek!
Maar voor de rest was het een zware #@€π dag! Vanmorgen is mijn auto weggesleept!! Ik dacht eerst dat ie gestolen was! Maar ik heb 'm vanmorgen met m'n suffe hoofd per ongeluk op een plek gezet voor elektrische auto's :facepalm: Ik was er dus van overtuigd dat ik 'm dus op de plek ernaast had gezet.
Kon de auto meteen ophalen maar moest daar wel eerst € 373,- voor betalen! De hele dag ben ik er bloed chagrijnig van geweest!!
En dan miezerde het ook nog de hele dag in Amsterdam, liep ik daar in mijn 'kittige' zomerjurkje. En ik had een onderbroek met identiteitscrisis aan want die dacht dat het een string was.
Echt, ik had beter in bed kunnen blijven vanmorgen.

Vanmiddag was ik er zo klaar mee dat ik dacht: fuck alles, ik ga brood eten! Natuurlijk niet gedaan want dat lost ook niks op. Maar wat een kl*te dag! Hoop dat die van jullie beter was.

Roxy, van harte gefeliciteerd meid!! :bigkiss:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Jezus Pipo!!!!! 373 euro voor fout parkeren?! Wat een belachelijk bedrag.
Helaas kan ik je dag niet beter maken. Maar ik vind t heel knap dat je je kon beheersen met je boterham. Zo zie je maar weer dat er toch een stukje emotie-eten bij komt kijken op dit soort momenten, heel herkenbaar. En dit heb je niet gedaan!! Dus je mag trots zijn op jezelf!
Optijd je bed in en gauw vergeten deze dag. En dank je wel voor je felicitatie! En jij ook Mauvi!! Lieve woorden van jullie.

Ik heb een gezellige verjaardag gehad. Behalve dat ik 9 ons aangekomen ben bij de weegjuf vanmorgen. Ach, ik zet t opzij. Nu eerst die vakantie. Daarna, waarschijnlijk, weer een poos knallen in stap 2. Ik neem die kilo even voor lief. Ik kan het wel allemaal aanpassen voor de tabel @ariel maar ik wacht wel tot ik weer in stap 2 ben en weer ‘opnieuw’ mee doe! Demotiveerd me anders nu alleen maar :rofl:
Lekker hapje gegeten met mijn vriend. Krijg vd zomer een weekend weg van hem als cadeau! Super leuk. Wss Parijs! :yes:

Nog 3 dagen werken.. ben echt aan het aftellen.

Fijne avond nog dames!
Alle reacties Link kopieren
Wauw Rox dat is een leuk kado. Hier ook nog even een felicitatie. 9 ons er bij na 2 feestjes is niet vreemd. Snel er bij is ook vaak snel er af. Wat een heerlijk vooruitzicht bijna op vakantie. Wat zal.jij je anders voelen. Je hebt echt goede foto s van ervoor. Gaaf om te zien. Wat een verschil. Ik vermeed foto s waar ik volledig op stond vaak dus heb voor nu geen goede before foto's. Alleen heel oude. Werk ze je laatste dagen .


Pipo...sorry ik moest echt wel lachen om je stukje met je kittige jurkje en onderbroek met identiteitscrisis haha. Maar....Wat een butdag. Duur geintje fout parkeren en veel gedoe dus. Wel knap resultaat op de weegschaal en goed van t brood gebleven. Je houdt het ook al lang consequent vol. Knap. Even je nieuwe foto bekeken en zag ook veel verschil. Ziet er gelijk een stuk jonger uit. Morgen vast een betere dag.

Hoe vergaat het de anderen??
dag meiden!

Bedankt voor alle lieve woorden, ik neem ze ter harte. Het is ook niet altijd even makkelijk. Ik dacht van ik ga nog even een week keihard door tot de 30 afgevallen maar dat bleek zondag even heel heftig aan te komen... had ik ook niet verwacht.

Pipo, wat een verhaal van je boete! Bijna 400 euro?!?!?! Lijkt me bizar veel ja. Komt dat doordat het elektrisch parkeren was? Overigens vond ik je stukje ook wel mooi geschreven, kun je geen boek/blog gaan schrijven? =D

Roxy, nog gefeliciteerd!!! Hoop dat het leuk was maar klinkt in ieder geval wel zo! Wat gewicht betreft zou ik daar ook even niet op letten nu hoor, je was gewoon even vrij =) parijs is een leuke reis ja, zeker ook omdat je er zo snel bent met de thalys! Amper enige reistijd! Waar staan trouwens je afval fotos dan? Vind ik tof om te zien =)

Mauvi, hier ook een tijd vol feestjes en samenkomsten dus. Altijd flink moeilijk. Ik heb wel al iets gekocht, maar maar 2 broeken hoor. Omdat ik tot de 40 door wil leek het me slim pas rond de 35 kilo iets meer in te kopen, voor nu past alles ook nog wel - zit gewoon lekker los. Hoe gaat het daar verder?

En hoe gaat het met de rest allemaal????
Trouwens meiden, hebben jullie nog een plek waar jullie cambridge recepten op doen? Ik dacht facebook te horen? Nog een bepaalde groep?

Veel succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wings jaaa even op facebook intikken cambridge weightplan toppers nederland en recepten. De ene is veel met vragen / motivatiefoto’s etc, de ander is bedoeld om recepten uit te wisselen! Wordt ook lid :hyper:

Zo deze ochtend was voorlopig de laatste keer de wekker zó vroeg. Bijna 3 weken geen wekker nu, hoe heerlijk is dat!? Morgen gaat ie om 8:00 maar dat is uitslapen voor mij als ik dan nog niet wakker was en dan eindelijk vakantie. Nog 2 daagjes werken..... nog 4 shakes te gaan. Vanaf maandag 2 weken shake vrij. Moet ik zelf mn ontbijt gaan verzinnen o_o dat vind ik altijd lastig. Ik at vaak brood ‘s morgens. Nu wil ik echt over op yoghurt met muesli of fruit, of kwark met fruit. Miss dat ik na mn vakantie voor altijd wel een shake van cb blijf doen als ontbijt whaha. Wat aten jullie ‘s morgens vaak als ontbijt meiden?
Alle reacties Link kopieren
Wat lekker Roxy! Ik wens je alvast een hele fijne vakantie!
Ik at heel vaak kwark met wat fruit. Dat deed ik dan in de blender met wat psylium vezels. Als ik dat de avond van tevoren maak, is het in de ochtend meer pudding dan kwark.
Op vakantie at ik regelmatig een roerei als ontbijt. Vult goed en je hebt niet heel snel weer honger.

Waar ga je ook alweer naar toe?
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
@pipo dank je voor de tips!!
Ik ga naar gran canaria, costa puerto rico in mogán! Heel mooi hotel op een klif in een baai.. genieten. Zoveel zin in. Straks nog even werken van 10-16 en dan eindelijk vakantie :sun:

Hoe gaat jullie week allemaal dames?
Helemaal vergeten nieuwe gewicht door te geven.

94,5
Totaal afgevallen: 22,8 kilo.

We gaan weer naar beneden!

Gisteren wezen shoppen en kon overal makkelijk in maat 44. Lekker!
Alle reacties Link kopieren
Lekker Roxy, laatste uurtjes tellen!
Goed gevoel hè MiniMe!

Hier gaat het niet lekker, denk dat ik echt een beetje stil sta. Ik blijf schommelen tussen 89 en 90 kg. Ik weet dat ik in mijn eetweek maar een beetje afval en had stille hoop dat ik dinsdag 88,5 zou zien maar ik vrees dat dat niet gaat lukken. Geen drama maar ook niet motiverend.
Nou ja, ik weet dat ik nog 4 weken ga shaken, ongeacht mijn gewicht en dat vind ik toch ook wel een erg lekker vooruitzicht.

Fijne dag meiden.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven