Ervaring logitech curve hoofdtelefoon?
zaterdag 2 juli 2011 om 22:00
Ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon voor tijdens het sporten. Oordopjes zijn bij mij vaak niet zo'n succes, want ze doen pijn en/of ze vallen steeds uit mijn oren. Inear plugs lijken me niet zo'n goed idee, omdat je dan het omgevingsgeluid niet meer hoort.
Ik heb al een beetje gezocht op verschillende websites en heb een aantal koptelefoons gezien van Skullcandy die ik erg leuk vind, maar ik vraag me af of dat wel lekker zit met hardlopen, mountainbiken of wat dan ook. Ik kwam toen deze van Logitech tegen. Alleen vraag ik me af of het wel lekker zit. Ik zie wel dat er van die randjes aan de bovenkant zitten om over je oorschelpen te hangen, maar past dat bij iedereen? Ik heb nogal kleine oren.
Als iemand ervaring hiermee heeft (goed of slecht), dan hoor ik dat graag!
Ik heb al een beetje gezocht op verschillende websites en heb een aantal koptelefoons gezien van Skullcandy die ik erg leuk vind, maar ik vraag me af of dat wel lekker zit met hardlopen, mountainbiken of wat dan ook. Ik kwam toen deze van Logitech tegen. Alleen vraag ik me af of het wel lekker zit. Ik zie wel dat er van die randjes aan de bovenkant zitten om over je oorschelpen te hangen, maar past dat bij iedereen? Ik heb nogal kleine oren.
Als iemand ervaring hiermee heeft (goed of slecht), dan hoor ik dat graag!
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest