Fingerprint tattoo
dinsdag 12 juli 2016 om 20:46
Samen met mijn moeder wil ik een fingerprint tattoo in de vorm van een hart laten zetten. Ik heb al heel wat zoektermen bij Google ingegeven maar ik krijg het niet gevonden, dus hoop ik dat er iemand hier op het forum zit die dezelfde (of soortgelijke) tattoo heeft.
Misschien denk ik te moeilijk of zoek ik niet goed, maar...
Hoe komen wij aan onze vingerafdrukken die we aan de tattooartist kunnen overhandigen zodat hij die kan zetten bij ons? Hoe doe je dat?
Misschien denk ik te moeilijk of zoek ik niet goed, maar...
Hoe komen wij aan onze vingerafdrukken die we aan de tattooartist kunnen overhandigen zodat hij die kan zetten bij ons? Hoe doe je dat?
woensdag 13 juli 2016 om 18:17
quote:Sjors007 schreef op 12 juli 2016 @ 22:35:
[...]
Ik heb het ook net zitten kijken. Lekker met koffie en limonade en een goede stoel! En dat de tattoo niet helemaal recht is komt doordat mevrouw bewoog. Tuurlijk! Wat een leipo zeg.Hahaha! Niet te geloven toch... Dan durft hij nog te zeggen dat iedereen wel een lijntje kan trekken. Joh, dat leer je op de kleuterschool, maar er is een verschil tussen een lijntje trekken en kunstenaar zijn! Wat een suffe...
[...]
Ik heb het ook net zitten kijken. Lekker met koffie en limonade en een goede stoel! En dat de tattoo niet helemaal recht is komt doordat mevrouw bewoog. Tuurlijk! Wat een leipo zeg.Hahaha! Niet te geloven toch... Dan durft hij nog te zeggen dat iedereen wel een lijntje kan trekken. Joh, dat leer je op de kleuterschool, maar er is een verschil tussen een lijntje trekken en kunstenaar zijn! Wat een suffe...
woensdag 26 juli 2017 om 23:07