Lijf & Lijn alle pijlers

Fingerprint tattoo

12-07-2016 20:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met mijn moeder wil ik een fingerprint tattoo in de vorm van een hart laten zetten. Ik heb al heel wat zoektermen bij Google ingegeven maar ik krijg het niet gevonden, dus hoop ik dat er iemand hier op het forum zit die dezelfde (of soortgelijke) tattoo heeft.

Misschien denk ik te moeilijk of zoek ik niet goed, maar...

Hoe komen wij aan onze vingerafdrukken die we aan de tattooartist kunnen overhandigen zodat hij die kan zetten bij ons? Hoe doe je dat?
quote:Sjors007 schreef op 12 juli 2016 @ 22:35:

[...]

Ik heb het ook net zitten kijken. Lekker met koffie en limonade en een goede stoel! En dat de tattoo niet helemaal recht is komt doordat mevrouw bewoog. Tuurlijk! Wat een leipo zeg.Hahaha! Niet te geloven toch... Dan durft hij nog te zeggen dat iedereen wel een lijntje kan trekken. Joh, dat leer je op de kleuterschool, maar er is een verschil tussen een lijntje trekken en kunstenaar zijn! Wat een suffe...
quote:chentolove schreef op 12 juli 2016 @ 22:38:

Kende het niet maar wát een knap idee! Dank je wel
Als alles volgens plan verloopt dan laten we dat eind deze maand zetten. Als jullie het leuk vinden zal ik er een foto van plaatsen!
Hoi Dotje89, heel toevallig overweeg ik dezelfde tattoo op dezelfde plek! Heb je m laten zetten en ben je er nog steeds blij mee? Jammer dat je toen geen foto hebt geplaatst... ;-)
Sorry, ik zie nu pas je berichtje!!

Door omstandigheden is het er nog steeds niet van gekomen helaas, maar we willen het wel nog steeds. Ik verwacht dat het begin volgend jaar pas wordt.

Ik zal zeker (alsnog) een foto plaatsen als 'ie erop staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven