Lijf & Lijn alle pijlers

Flamboyante diva`s en oude wijn,meestal heerlijk,maar soms azijn

01-04-2007 11:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we weer lekker verder.

ik vind 'm niet zo vreemd, zo zag ik er ook uit toen ik begin twintig was (ging ik juist extra vet eten om aan te komen) :$ ik kreeg van een klasgenootje destijds de opmerking: zeg, je valt toch niet om he als het te hard waait? dusssss

Ik kan me niet voorstellen dat je er zó uitzag, Vino.

Wel zo dun, ik heb een collega die ook zo superslank is, maar niet de lengte.  Dit is echt geen reële lengte.

Met zulke lange (boven)benen in vergelijking tot de rest van je lichaam zou je je evenwicht niet kunnen bewaren en zou je als een sliert spaghetti over straat zwieren.

Ik zag er in mijn tienerjaren ook zo uit, ik was broodmager en dronk ongeklopte slagroom om maar aan te komen.Daarbij komt ook nog is dat ik vrij lang ben 1.81 meter.Na de geboorte van mijn zoon heb ik gelukkig een beetje heupen gekregen.En nu maar hard sporten om alles in shape te houden!Sto, ik kan niet in een sliert spaghetti klimmen, ik heb hoogtevrees! HahahaEn mijn beautygewoontes,,,, lekker ontspannen, ben gisteren lekker de hele dag naar de sauna geweest.Verder verzorg ik mezelf goed om tegen de jaren te "vechten".Maar ik blijf wel genieten!
Pipilangkous, genieten staat hier ook dikwijls voorop. Ik kan me lekker ontspannen met wandelen.

Ik heb deze week de control yogurt gekocht van optimel. Ik stond plotseling oog in oog met de flesjes (een duur produkt, dus op grijp- en ooghoogte)en voor ik het me besefte had ik twee verpakkingen (kon niet kiezen tussen de smaken)in mijn winkelwagentje liggen. Het zou helpen de honger te stillen.   Ik merk er weinig van. Misschien zou je net zo goed yogurt met vezels kunnen eten. Ik heb me weer laten verleiden.

Goed pinksterweekend iedereen!
Titana, je kunt tegen het hongergevoel ook jusovezels in je yoghurt doen, het is ook nog eens vetafbrekend

Je kunt het bij de tuinen kopen .

hier een link van een forum
of gewone vezelpillen die bij veel drogisterijen wel te koop zijn en niet duur, misschien wel goedkoper dan die jusovezels?...kijk even naar de ingrediënten, maar meestal is het helemaal natuurlijk dus dan lijkt het mij goed :P
Bedankt voor de tips!
Welkom alle nieuwe dames en hallo alle "oude"  dames.

Wij zitten nu in Barcelona en hebben onbeperkt internet op de kamer.

Vanmorgen zijn we vanuit de scooter in de achterband geschoten,dit schijnt vaker te gebeuren.

de schieters bieden je hulp aan en roven dan de auto leeg.

wij zijn direct in een parkeergarage gereden,dus geen diefstal,maar wel weer een heel gedoe.

de crewme van avene is gewone creme,dus geen foundation.

De dag dat we uit Frankrijk wegreden stond de poes met haar dochter van 5 weken op de stoep te miauwen.

Ze wilde haar zeker een levensles in het schooien geven:P

Toen ze weggingen viel de dochter tussen 2 betonnen bloembakken en moeder helemaal in paniek.

Ik kreeg de bakken met moeite uit elkaar,maar ze was ongedeerd.

De moederkat was nog geen jaar oud.

De beesten gaan daar niet zo lang mee als bij ons,een paar keer per jaar jongen!

Maar verder hebben ze wel een vrij leven,heeft ook z`n voordelen.

Je hele kattenleven op een flat in je eentje en volkomen afhankelijk van AH is ook niet alles.

Zo,nu naar het politiebureau.

En morgen naar de tassen.
Hija de puta (iga de poeta)

had je kunnen roepen, maar doe maar niet, is nie zo netjes.

Vervelend dat soort dingen om mee te maken, geeft zo een oponthoud en tijdsindeling waar je niet op zit te wachten.

Wat jij met de poezen daar meemaakt , zo is het met de honden in Bulgarije gesteld, heel veel zwerfhonden.

Nou morgen een leuke dag toegewenst!!!!
Nou,3 uur op het politiebureau gezeten!!

Wat werken die lui langzaam.

Het is hier heerlijk,je kunt overal lekker eten.

Ben nu even op de kamer om de Teva`s uit te doen en daarna weer verder.

Alles,ook de winkels,zijn hier tot 22.00 open.

Ik denk dat ik geen tas koop,ze hebben alleen van die tassen zonder ritsen en vakken.

Of van die dure designertassen,maar dat is ook niet de bedoeling.

Ik wil eigwenlijk een gewone Spaanse tas van de markt,of zo.

Vandaag op de grote Rambla gelopen en wat dingen van Gaudi bezocht.
Wilde C, wat een nare ervaring tijdens je vakantie. Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Wat kan een politie doen in zo'n geval?

Hoe vind je het winkelaanbod in Barcelona?

Wij zijn in La Pedrera (is dit goed?) van Gaudi geweest. Er was een appartement in originele staat en het dak had byzondere schoorstenen.

Op zolder was een museum ingericht over de tijd van Gaudi.

Ik heb ook zin in vakantie.
Ik ben gisteren naar de kapper geweest en heb mijn haar weer kort.
Ja,maar dat staat nu in de steigers en was niet toegankelijk.

Vanmorgen nog wel op een enorme markt geweest met kruiden,groenten,fruit enz....

Zo vers,en die geurende verse kruiden...
De politie kan een bericht maken voor de reisverzekering,krijgen we de kosten van de garage voor het maken van de band misschien terug.
Morgen ga ik 2 uur naar El Corte Ingles in mijn eentje,mijn man gaat naar het voetbalstadion van Barca.

Kan ik tenminste rustig de 7 verdiepingen op en af.
Wilde Cubaan,

Wat zul je geschrokken zijn!  Gelukkig dat er niets gestolen is.

Die zwerfkatten zie je in Griekenland ook.  Wij waren al 6x in hetzelfde hotel en altijd zijn er andere katten.  Ze leven niet lang en genieten van de aandacht en het bijvoeren door de hotelgasten.  Jl. september was er een lieve rode kater met een dikke vacht vól klitten.  Die heb ik er allemaal uitgekamd, vond hij heerlijk.  Maar die opportunist had al weer snel een andere hotelgast geadopteerd waarbij hij zelfs op het terras sliep, op een kussentje.
Ik had gister een mazzeldag.

Ik had in mijn hoofd een miniatuur vd kast die ik al heb , een chinese witte bruidskast, ik wilde die in het heel klein, om een lampje op te zetten, wat denken jullie, de 2e winkel die ik instap staat ie daar, precies zoals in mijn hoofd, dat maak ik niet veel mee, mr Pin (mijn man ) blij natuurlijk, scheelt weer tijd.

Om het te vieren ook nog een mooie varen gekocht, ik kan dan intens blij van zijn.

Vanmiddag naar de chirurg om te kijken of ik anatomisch goed heel, gister was ik even in het tuincentrum en glipte ik over een stuk natte vloer en dan schiet meteen helse pijn door mijn arm, dan baal ik zoo, kan dus heel weinig zonder afgestraft te worden, ben ik niet gewend hoor zo een beperking., vervelend!

Fijne dag allemaal
Wilde C, een hele fijne dag vandaag!Sto, doe je wel een beetje voorzichtig???Ik ben het weekend naar de Dolly Dots geweest, was heel leuk, echt jeugdsentiment......
Dag diva's....wij zijn (helaas) weer terug ;( Ik vind het altijd vreselijk om weer naar huis te gaan! Het normale ritme weer op te moeten bouwen, van werken, sporten, huishouden enz. Ik baal er ook zo van mijn man niet meer 24/7 om mij heen te hebben...om 3 uur braaf een kopje thee met collega's i.p.v. wijn met manlief op een zonnig terras! Hafijn, na 2 dagen werken is alles wel weer gewend.

We hebben een fijne vakantie gehad! Met veel opgravingen, musea, kloosters, kerken en wandelingen. Maar ook heerlijk veel terrasjes met fantastisch eten en (veel) drinken. De grieken waren allemaal heel erg vriendelijk en gastvrij! Ik zou er graag nog eens naar toe gaan. 

Goed, ik moet toegeven dat ik bijna de hele vakantie op mijn teva's heb gelopen :$. Allerjezus wat lopen die dingen lekker zeg! Alleen 's-avonds bij het eten trok ik mooie open schoentjes of slippertjes aan....maar voor alle wandelingen (ja, ook die in de stad of een museum) greep ik elke keer weer naar die lelijke teva's! Ik heb me voorgenomen nog 2 paar te kopen :$, dan kan ik de volgende vakantie afwisselen!

Wilde Cubaan...ik hoop dat jij nog even geniet van je vakantie...hopelijk heb je mooi weer! Wij hadden de laatste dag flink wat regen en onweer. Ik heb ook niet in de gaten gehouden hoe het weer in Spanje en Zuid-Frankrijk is.

Sto, hoe was het vandaag bij de chrirurg? Ik hoop dat alles heelt zoals het moet...als ik jou postings zo terug leest gaat het nog niet helemaal geweldig! Doe je voorzichtig? Hoe is het met de band? Is er al nieuws over je creme?

Leuk te lezen dat er een aantal nieuwe diva's bijgekomen zijn! Allemaal lekker blijven schijven...ik ga voorlopig even overal bijlezen!

Groetjes,
Lourdes. wat fijn dat je zo een leuke vakantie hebt gehad!!!!

Weer aclimatiseren nu !

De breuk was nog goed te zien op de foto en over 6 weken moet ik weer voor n foto en naar de chirurg  en nu moet ik de therapie afspreken voor gerichte bewegings therapie en aansterken vd spieren.

de creme krijgt echt body, we gaan vd week weer een nog rijkere uitvoering testen en dan zit er zo n beetje alles in wat lekker is voor een ouder wordende huid een beschadigde huid en preventief werkzaam.

Ja dat word wel wat.
@Amarna: ja,het zijn rasopportunisten en daarom vind ik ze ook zo leuk.

Herken er wat van mezelf in:D

@Lourdes: bedankt voor je tips over Barcelona,ik heb er veel aan gehad.

Die Teva`s trek je inderdaad niet meer uit.

Ik moet je bekennen dat ik ze ook s`avonds aandeed.

Even de voeten wassen en weer aan de voeten.

Ik mag geen tweede paar van mezelf kopen,dan trek ik nooit meer wat anders aan.

Fijn dat je ook een leuke vakantie hebt gehad.

Het wijngebruik hen ik beperkt tot 2 a 3 glazen s`avonds.

Vandaag(tussen de middag) een heerlijke vistaart gegeten.

@Titana: ik heb hier een oogschaduw van Shiseido gekocht,een felle blauw/groene kleur en die staat geweldig.

"Onze" lippenstift zag ik niet meer,hij zal er toch niet uitgaan?

Ik ben hier al een paar keer aangesproken door Spanjaarden om de weg te vragen.

Ze denken zeker dat ik Spaanse ben,dat vind ik wel leuk want van heel ver weg heb ik wat spaans bloed.

Ik ben alleen wat langer,maar verder verrast het me niet echt.

De jeugd loopt erg niet echt mooi bij,met van die lage heupbroeken met de onderbroek er bovenuit.

En een heel laag kruid.

Dan ben ik nog modieus op mijn Teva`s.

Morgen gaan we hier weg,dus dan schrijf ik pas weer als ik thuiskom.
kruid=kruis
@Sto: ben heel benieuwd naar je creme.

In welke prijsklasse komt hij,of wil je daar nog niets over zeggen?
Sto ik ben ook heel nieuwsgierig naar je creme?
Ik heb er lang over nagedacht, maak ik een creme die niet veel toevoegd aan het gangbare, best een aardig bedrag en t doet niet veel, een laag bedrag en het doet helemaal niks  of een duur produkt maar het doet echt iets, het word een duur produkt, want wat erin gaat is heel erg duur, heb in Amerika gezocht en is ook daar niet goedkoper te krijgen.

je hebt 2 verschillend werkende hyaluronzuren, 1 die optisch werkt en een filmpje legt op je huid, ziet er heel mooi uit en beschermd en houd t vocht vast, maar lost niks op, je hebt ook de versie die tot aan je cellen doordringt en daar de boel oppimpt, ik stop ze er allebei in, meteen mooi resultaat en werken aan opbouw vd huid.

Verder stop ik er zo n beetje alles in wat in de meest hoogst gewaardeerde cremes zit in amerika, ik stop er een acceptabel hoeveelheid ingredienten in, soms zie je cremes met hyaluronzuur maar kunnen ze het beter nalaten om het erop te zetten zo weinig zit erin.

Hyaluronzuur is heel erg duur, dus ja het word een dure creme.

Ik ben me nog aan het bezinnen wat ik met het verhaal proefmonsters moet, want het is zo duur om er mee rond te strooien, dus daar moet ik me nu even op gooien omdat acceptabel te brengen.

Hoe dat in te kleden.
Sto, je bent lekker bezig met het ontwikkelen van je creme. Je zit  wel met de nasleep van het ongeluk.

Ik heb eerder een verhaal gepost, maar ik vind het niet terug.

Het lijkt me geen straf Wilde C om een middag door de Corte Ingles te wandelen. Ik vind het in het buitenland altijd leuk om andere merken en type kleding, schoenen en tassen te zien. De oogschaduw, breng je die enkel op het bewegend ooglid op en gebruik je daarnaast nog andere kleuren? Het lijkt me een gewaagde kleur. Ik gebruik altijd grijstinten en heel zacht rose.

Lourdes gewend hier? Ik vind het ook fijn om de hele dag met mijn partner op te trekken.

Jullie zijn zo vreselijk enthousiast over jullie teva's dat ik weleens denk  dat  ik ze ook maar eens moet passen. Waar hebben jullie dat zwart leren model vandaan? Is dat model bij Perry Sport te krijgen? Amarna je hebt wel een trend in gang gezet.

Ik lees net dat de website van Viva gaat vernieuwen in de zomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven