Lijf & Lijn alle pijlers

Go fund me

14-08-2025 11:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve allemaal,

Ik hoop dat ik dit hier mag delen. Ik heb onlangs een GoFundMe-actie gestart omdat ik hulp nodig heb bij het financieren van een medische laserbehandeling. Bij mij is sprake van een opvallende en storende haargroei als vrouw, iets dat medisch is vastgesteld, maar helaas niet vergoed wordt. Dit heeft al lange tijd invloed op mijn zelfvertrouwen en dagelijks leven.

Omdat de behandeling via het ziekenhuis loopt, zijn de kosten hoog en lukt het me door de huidige financiële situatie niet om dit zelf op te brengen. Helaas heb ik geen netwerk waar ik op terug kan vallen, en kom ik elke maand net rond om de vaste lasten mee te betalen.

https://gofund.me/c8d9da6d
Dank je wel. 💛
Misschien dan maar naar een salon?
SandraV schreef:
14-08-2025 11:28
Misschien dan maar naar een salon?
Klopt, dat heb ik ook geprobeerd, maar het werkt voor mij niet. Binnen 2 weken heb ik al haren i.v.m. bijzondere groei.
Dit mag niet, levert je in principe een permaban op.
Wombat schreef:
14-08-2025 11:40
Dit mag niet, levert je in principe een permaban op.

Oké, dan zal ik mijn topic verwijderen.
Bella200033 schreef:
14-08-2025 11:41
Oké, dan zal ik mijn topic verwijderen.
Ondertussen staat je gehele tekst er nog?
Met alle respect en dit bedoel ik niet lullig maar het overgrote deel van de mensen dat doneert voor bijvoorbeeld Go Fund Me is voor dieren, kinderen en verder echt bijzondere, lees belangrijkere, dingen.
Dit is voor jou heel belangrijk dat begrijp ik maar het zal je helaas weinig opleveren.

Misschien volgend jaar een andere ziektenkostenverzekeraar die wel een groot deel danwel alles vergoedt?
SandraV schreef:
14-08-2025 12:33
Met alle respect en dit bedoel ik niet lullig maar het overgrote deel van de mensen dat doneert voor bijvoorbeeld Go Fund Me is voor dieren, kinderen en verder echt bijzondere, lees belangrijkere, dingen.
Dit is voor jou heel belangrijk dat begrijp ik maar het zal je helaas weinig opleveren.

Misschien volgend jaar een andere ziektenkostenverzekeraar die wel een groot deel danwel alles vergoedt?
Is er helaas niet, dan betaal je alles (of meer) aan premie terug.
yourlocalhero schreef:
14-08-2025 12:14
Ondertussen staat je gehele tekst er nog?
Sorry dat het mij niet lukt via de telefoon. Ik zal het straks verwijderen op mijn laptop.
bella200033 wijzigde dit bericht op 14-08-2025 12:44
17.13% gewijzigd
SandraV schreef:
14-08-2025 12:33

Nou dat is ook niet waar. Er komen ook vaak zat doneeracties van iemand die zijn of haar wereldreis bekostigd wil zien.
Bella200033 schreef:
14-08-2025 12:42
Sorry dat het mij niet lukt via de telefoon. Ik zal het straks verwijderen op mijn laptop.
Aangezien je dit bericht ook hebt weten aan te passen, moet het verwijderen van de link toch op z'n minst lukken?
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
canis-felis schreef:
14-08-2025 12:50
Aangezien je dit bericht ook hebt weten aan te passen, moet het verwijderen van de link toch op z'n minst lukken?
Nee dus niet, maar je mag me wel uitleggen hoe het werkt?
Dat is rot Bella. Heb je het weleens geëpileerd? Met name bij je kin/gezicht?

Is die 1600 euro genoeg om er vanaf te komen? Dat klinkt als relatief weinig of zijn de plekken op je borst, buik en bovenbenen niet zo groot?
Bella200033 schreef:
14-08-2025 12:53
Nee dus niet, maar je mag me wel uitleggen hoe het werkt?
O-ké...

Het tweede icoontje van links boven in je bericht. Succes.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven