Lijf & Lijn alle pijlers

Help me aan een crashdieet!!

03-05-2012 11:15 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve hemel vanochtend ben ik me kapot geschrokken! Ik wist wel dat ik wat was aangekomen maar dat het ondertussen zo erg is geworden had ik niet echt door. Ben al 2 wkn thuis en doe makkelijke kleren aan oa joggingbroek enz.

Maar omdat ik zo weg moet wilde ik leuke kleren aan doen, maar omg... Ik pas al mijn spijkerbroeken ineens niet meer Allemaal net te strak. Ik ben echt in shock!!! Wie heeft er een goeie crash dieet voor ongeveer 3 tot 5 kilo in korte tijd??
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
@geraldine

Uhmm ja blijkbaar. Ok luister ik ben normaal rond de 63 kg nu weeg ik 68kg In de winter kom ik altijd wel wat aan dus kan ik wel 65 kg wegen maar. Is normaal. Dus geen man overboord. Toch? Tegen de zomer meer beweging ivm mooi weer, vaker buiten actiever enz. Ik ben nl altijd heel veel bezig zit nooit echt de hele dagop mijn gat. Maar nu was ik extra weinig in beweging door duizelingen. En ben dus nog eens 3 kg zwaarder dan mijn wintergewicht. Dus jou theorie over 9000 clr erg interessant heb ik niets aan.
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
quote:beautifullocean schreef op 03 mei 2012 @ 22:22:

@ Luni

Oh dat! Pffff wat een mierennaaierij zeg! Je snapt toch wat ik bedoel? Trouwens voor mij is het idd over mijn normale gewicht wat ik altijd weeg. Zo zou je het ook kunnen opvatten het overgewicht.Mierenneukerij voor de volledigheid maar nee, ik ken je niet en ik weet niet hoe je dingen interpreteert dus schrijf gewoon wat je bedoelt.
To,we hebben beiden tegelijk gepost blijkbaar.En mijn eerste posting was een grapje en mijn tweede posting goedbedoeld.Ik

hoop dat je doorhebt dat dit geen aanval was of om jou de les te

lezen?Dat je het niet leuk vind dat je aan bent gekomen snap ik

volkomen.Dat zou ik zelf ook niet fijn vinden.Maar waarom dan crashen?Ja,en ik vraag me dat alleen maar af.Ik schrok namelijk van

je topictitel.



En wat is nou 9000 clr?
Het enige wat ik wilde zeggen,zoals anderen ook voor mij,dat een

crashdiet niet goed is,voor niemand,vandaar dus mijn theorie.Je

opent een topic met een vraag en mensen geven daar hun mening

over,iedereen een andere.Je moet zelf weten wat je doet,ik bedoelde het alleen maar goed.
Alle reacties Link kopieren
@geraldine

Ja begreep jou grap. En vind het ook helemaal niet erg. Moet er zelf ook on lachen. Maar wat me vooral stoort hier zijn niet de mensen die er grapjes over maken. Doe ik zelf ook bij anderen op t forum. En kan ook helemaal dubbel liggen om grapjes van anderen. Maar waar ik me meer aan stoor zijn degene die proberen je te breken, te kak proberen te zetten, hun innerlijke frustraties op anderen botvieren enzo proberen van hun innerlijke onvrede af te komen. Bewust proberen om een TO te kwetsen. Maar goed ik red me wel. En bedankt voor degenen die wel meedenken of tips geven. Ik heb ee wat aan. En idd mag mijn luie kont zo onderhand wel van de bank halen. Nu die duizelingen weg zijn. Hahaha
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
@geraldine

Hahaha idd tegelijk gepost :-D ik begrijp je No problem
Begin de dag met een Lach :)
Okay,geen probleem!Ik ga daar morgen weer op in. En niemand

vind het leuk om aan te komen of om door ziekte af te vallen (ik noem

maar wat...).Maar goed,ga zo naar bed.Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 03 mei 2012 @ 11:28:

Ga bewegen dan ben je het zo kwijt

Dit was mn eerste reactie, goedbedoeld. Ik denk dat je ea een beetje verkeerd opneemt..niet alleen van mezelf maar ook van anderen, heel veel is met een vette knipoog geschreven.

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
@luni

Zie je dat je aan mierenneukerij doet! (niet mieRRenneukerij) Naaien en neuken komt op hetzelfde neer in dit geval. Is het niet?
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
*zucht*

Nou, dag hoor...
Alle reacties Link kopieren
@luni en iedereen die een grapje maakt heb ik niks tegen. Bedankt voor de serieuze en grappige (grapje) antwoorden of gewoon voor je mening Degenen die het zo bedoelden hoeven zich ook niet aangesproken te voelen. Ik heb het echt tegen de anders bedoelenden.
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
"Okay,geen probleem!Ik ga daar morgen weer op in. En niemand

vind het leuk om aan te komen of om door ziekte af te vallen (ik noem

maar wat...).Maar goed,ga zo naar bed.Welterusten!"





jij ook bedankt voor je lieve uitleg en truste
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
quote:maaique schreef op donderdag 03 mei 2012 11:17 Spoor je nietjij wel?
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
Crashdieten is slecht dat is een feit. Een gezondere levensstijl die je volhoudt is uiteraard het beste. Maar als je dan op korte termijn van de overtollige kilo's af wil, weet ik dat het hartstichting dieet echt werkt, mijn moeder heeft het ooit gedaan. Dieet van maar 3 dagen, werkt als een tierelier. Maar goed die kilo's zitten er uiteraard na twee weken normaal eten weer aan. Dus dan maar wat langer doen over afvallen. Dan blijft het er tenminste af. Niets zo erg als jojo'en.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpediem90 schreef op donderdag 03 mei 2012 22:56 Crashdieten is slecht dat is een feit. Een gezondere levensstijl die je volhoudt is uiteraard het beste. Maar als je dan op korte termijn van de overtollige kilo's af wil, weet ik dat het hartstichting dieet echt werkt, mijn moeder heeft het ooit gedaan. Dieet van maar 3 dagen, werkt als een tierelier. Maar goed die kilo's zitten er uiteraard na twee weken normaal eten weer aan. Dus dan maar wat langer doen over afvallen. Dan blijft het er tenminste af. Niets zo erg als jojo'en.dank je jullie hebben gelijk! Miss beter geen crashdieet maar wat langzamer afvallen. Maar tis wel frustrerend. 's ochtends voor de spiegel pffff...
Begin de dag met een Lach :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven