Lijf & Lijn alle pijlers

Leuke sport voor samen

24-01-2020 18:04 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het leuk vinden weer te gaan sporten.

Vroeger ging ik 4/5 keer per week een avond naar de sportschool nu nooit meer en ik mis het toch wel.

Ik zat te denken samen met mijn vriend wat te gaan ondernemen wat dat betreft.
We zijn al wel lang samen maar wonen niet samen dus zien elkaar hooguit twee keer per week. Samen sporten is dus niet extra op elkaar lip zitten.

Iemand leuke ervaringen met een samen gedeelde sport?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
24-01-2020 21:59
Betekent dat dat hij jou altijd laat beslissen ofwel het voortouw nemen zonder dat jij dat in de gaten hebt? Vindt hij het makkelijker om jou te laten beslissen?
Ach waarom gelijk weer van het negatieve uitgaan. Ik ben op zoek naar wat inspiratie.

En verder neemt hij vaak zat initiatief. Reserveert een leuk restaurant of verzint wat leuks om thuis te doen op ons avondje samen.
Alle reacties Link kopieren
Zizo schreef:
24-01-2020 20:28
Wij tennissen en duiken vaak samen. Tennisles hebben we wel apart (hij is veel beter), maar we pakken vaak samen een baan.
Dat is ook nog een idee als de een de ander ontgroeid:)
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-01-2020 22:28
Ach waarom gelijk weer van het negatieve uitgaan. Ik ben op zoek naar wat inspiratie.

En verder neemt hij vaak zat initiatief. Reserveert een leuk restaurant of verzint wat leuks om thuis te doen op ons avondje samen.
O dan weet hij in ieder geval al de belangrijkste bezigheden (restaurant + thuis) te erkennen. Houden die man ;-)
sport is saai :-?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
24-01-2020 22:55
O dan weet hij in ieder geval al de belangrijkste bezigheden (restaurant + thuis) te erkennen. Houden die man ;-)
sport is saai :-?
Een vakantie naar de Cariben beter ;)

We hebben een leuke relatie :)
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-01-2020 23:45
Een vakantie naar de Cariben beter ;)

We hebben een leuke relatie :)
Daar is ook niks mis mee. maar niet alle leuke dingen meteen opmaken he. Van de andere kant, ook niet te lang wachten. Ppff keuzes...keuzes
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
24-01-2020 23:50
Daar is ook niks mis mee. maar niet alle leuke dingen meteen opmaken he. Van de andere kant, ook niet te lang wachten. Ppff keuzes...keuzes
Haha ach we zijn al 2,5 jaar samen. Dus zit wel snor.

We willen allebei wat fitter worden. Dus samen een sport doen lijkt me dan wel leuk. Elkaar ook een beetje motiveren :)
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-01-2020 23:45
Een vakantie naar de Cariben beter ;)

We hebben een leuke relatie :)
Dan toch eerst maar salsa lessen? of zit ik nu in het verkeerde land?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven