make it easy afvallen
donderdag 17 januari 2013 om 04:49
Met het risico het hele forum over me heen te krijgen; wie heeft er ervaring met de make it easy afvalmethode?!
Bij mij slechts bedoelt ter ondersteuning, dus ik ga niet al bankhangend zakken chips liggen wegvreten en wachten op een wonder
Het is gebasseerd op accupunctuur.
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Bij mij slechts bedoelt ter ondersteuning, dus ik ga niet al bankhangend zakken chips liggen wegvreten en wachten op een wonder
Het is gebasseerd op accupunctuur.
Ben benieuwd naar jullie reacties!
donderdag 17 januari 2013 om 07:50
Mijn vorige werkgever heeft het gedaan en is haar bevallen. Ze is veel afgevallen maar dat zou ook kunnen door het weinige eten wat ik haar naar binnen zag werken. Ze ontbijtte met een bakje yoghurt en musli, lunchte met 2 crackers, at tussendoor een appel en at gewoon avondeten.
Je mag absoluut geen suiker gebruiken en het kost veel geld.
Zou het zelf nooit doen.
Je mag absoluut geen suiker gebruiken en het kost veel geld.
Zou het zelf nooit doen.
donderdag 17 januari 2013 om 16:46
Ik moet ook zeggen dat ik best sceptisch ben hoor, maar accupunctuur is (geloof ik) wel een bewezen/ geaccepeerde methode voor bijv. Stoppen met roken, hoofdpijnbestrijding en ontspanningsproblematiek.
Vandaar dat ik hoopvol ben haha!
Ben zelf ook al lekker bezig met gewoon gezonde keuzes maken maar wilde het een extra duwtje geven!
Verder niemand ervaringen?
Vandaar dat ik hoopvol ben haha!
Ben zelf ook al lekker bezig met gewoon gezonde keuzes maken maar wilde het een extra duwtje geven!
Verder niemand ervaringen?