Lijf & Lijn alle pijlers

Metabolic Balance

05-06-2018 12:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met Metabolic Balance?
Naar aanleiding van bloedonderzoek wordt een persoonlijk voedingsadvies gegeven voor gezond afvallen.
Ik heb hier interesse in omdat ik na stoppen van antidepressiva veel kilo's ben aangekomen.
Ben benieuwd!
Ja vriendin van mij, enorm afgevallen, echt prachtig...

Inmiddels zit alles er weer dubbel aan, maar ze is een periode heel slank geweest en met een slanke portemonnee...
En wie biedt dat aan? Wat is het precies, een bloedonderzoek maar wat wordt er dan zoal uitgezocht en waarom zou je er slank van worden?
Je kan toch ook bij je huisarts om een bloedonderzoek vragen op tekorten en als er iets niet ok is, bijv. vitamine D gebrek om maar iets te noemen regelt je huisarts dat wel.

Wat kost dat allemaal en hoe kom je hieraan? Nog nooit van gehoord namelijk, ik ben gewoon nieuwsgierig :)
Bedoel je het bloedgroependieet? Ik heb dat weleens doorgenomen en een tijd gevolgd. Interessant was dat precies die levensmiddelen worden geadviseerd die ik toevallig dagelijks ook eet.

Soms zag ik de logica niet van sommige levensmiddelen niet en andere weer wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ChantalZr7 schreef:
05-06-2018 15:17
maar ze is een periode heel slank geweest en met een slanke portemonnee...
Nou; kan ze het tenminste niet aan eten uitgeven! :proud:
Is vergeetachtigheid ook een bijwerking? To niet meer gezien sinds het posten van het vampierdieet.

Bloedgroependieet ehmm... jij bent o+ dus moet je alles eten wat met een o begint, o- juist niets met een o, en dan de A van appel, aubergine, asperges, and so on.
Bloedgroep B zijn de Brinta- en broodeters, beleg natuurlijk en bruine bonenschotels, af en toe een banaan. Nou dat kan je de kop niet kosten, het alfabet leren is al genoeg.

Wat een geluk als je bloedgroep AB hebt dan :D

Ik dacht dat ik alles gezien had.. :facepalm:
Lenn12345 schreef:
05-06-2018 19:13
Is vergeetachtigheid ook een bijwerking? To niet meer gezien sinds het posten van het vampierdieet.
Bedoel je mij? Geen idee wat je hiermee bedoelt?
Nee, het is een heus dieet met een wetenschappelijk tintje alleen nogal discutabel.
retrostar schreef:
05-06-2018 18:58
Bedoel je het bloedgroependieet? Ik heb dat weleens doorgenomen en een tijd gevolgd. Interessant was dat precies die levensmiddelen worden geadviseerd die ik toevallig dagelijks ook eet.

Soms zag ik de logica niet van sommige levensmiddelen niet en andere weer wel.
Nee ik bedoel niet dit dieet.
Het gaat om een betere stofwisseling en meer energie; tevens val je ervan af.
Aan de hand van bloedwaarden krijg je een voedingsadvies.
Tenminste, zo heb ik het begrepen
munamar schreef:
05-06-2018 21:35
Nee ik bedoel niet dit dieet.
Het gaat om een betere stofwisseling en meer energie; tevens val je ervan af.
Aan de hand van bloedwaarden krijg je een voedingsadvies.
Tenminste, zo heb ik het begrepen
compleet onzinnig. Een goed voedingsadvies kan ik je ook geven. Gratis.
eet gevarieerd. Zo min mogelijk bewerkt voedsel. Veel verse groenten en fruit. Kijk naar de schijf van vijf en varieer.
je stofwisseling is je stofwisseling, je kan dit hooguit versnellen door te sporten. Verder niet het is een autonoom proces
Ja ik heb er ervaring mee. Mijn dochter ook, die is 30 kilo afgevallen.
Het heeft allemaal met eiwitten en vetten te maken. Het is heel goed te doen.
Het bloedonderzoek heeft te maken met de waardes in je lichaam en daar
word je voeding op aan gepast. Binnen 4 maanden was mijn buik 15cm
minder. Het is geen dieet maar een levensstijl met eten. Totaal geen hongergevoel. Nu 2 jaar later nog geen gram aangekomen. Inderdaad heel
veel energie gekregen. Ben er nog steeds heel blij mee. Je eet geen slechte koolhydraten meer.

Echt aan te raden! Succes.
het is kwakzalverij, een orthomoleculaire kwakzalver bedacht het en het valt over alternatieve therapie. Dat je geen snelle koolhydraten mag (koek en snoep etc.) lijkt me logisch. daar heb je geen bloedtest voor nodig.
Onzin en zonde van je geld.

Als je slank wilt zijn moet je gewoon logisch nadenken en handelen: niet te veel eten, beetje letten op wát je in je mond stopt en lekker veel op de fiets of lopend doen. De rest van leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven