Metabolic Balance
dinsdag 5 juni 2018 om 12:02

dinsdag 5 juni 2018 om 15:33
En wie biedt dat aan? Wat is het precies, een bloedonderzoek maar wat wordt er dan zoal uitgezocht en waarom zou je er slank van worden?
Je kan toch ook bij je huisarts om een bloedonderzoek vragen op tekorten en als er iets niet ok is, bijv. vitamine D gebrek om maar iets te noemen regelt je huisarts dat wel.
Wat kost dat allemaal en hoe kom je hieraan? Nog nooit van gehoord namelijk, ik ben gewoon nieuwsgierig
Je kan toch ook bij je huisarts om een bloedonderzoek vragen op tekorten en als er iets niet ok is, bijv. vitamine D gebrek om maar iets te noemen regelt je huisarts dat wel.
Wat kost dat allemaal en hoe kom je hieraan? Nog nooit van gehoord namelijk, ik ben gewoon nieuwsgierig

dinsdag 5 juni 2018 om 18:58
Bedoel je het bloedgroependieet? Ik heb dat weleens doorgenomen en een tijd gevolgd. Interessant was dat precies die levensmiddelen worden geadviseerd die ik toevallig dagelijks ook eet.
Soms zag ik de logica niet van sommige levensmiddelen niet en andere weer wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 5 juni 2018 om 19:05
Nou; kan ze het tenminste niet aan eten uitgeven!ChantalZr7 schreef: ↑05-06-2018 15:17maar ze is een periode heel slank geweest en met een slanke portemonnee...

dinsdag 5 juni 2018 om 19:13
Is vergeetachtigheid ook een bijwerking? To niet meer gezien sinds het posten van het vampierdieet.
Bloedgroependieet ehmm... jij bent o+ dus moet je alles eten wat met een o begint, o- juist niets met een o, en dan de A van appel, aubergine, asperges, and so on.
Bloedgroep B zijn de Brinta- en broodeters, beleg natuurlijk en bruine bonenschotels, af en toe een banaan. Nou dat kan je de kop niet kosten, het alfabet leren is al genoeg.
Wat een geluk als je bloedgroep AB hebt dan
Ik dacht dat ik alles gezien had..
Bloedgroependieet ehmm... jij bent o+ dus moet je alles eten wat met een o begint, o- juist niets met een o, en dan de A van appel, aubergine, asperges, and so on.
Bloedgroep B zijn de Brinta- en broodeters, beleg natuurlijk en bruine bonenschotels, af en toe een banaan. Nou dat kan je de kop niet kosten, het alfabet leren is al genoeg.
Wat een geluk als je bloedgroep AB hebt dan

Ik dacht dat ik alles gezien had..

dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
Nee, het is een heus dieet met een wetenschappelijk tintje alleen nogal discutabel.
dinsdag 5 juni 2018 om 21:35
Nee ik bedoel niet dit dieet.retrostar schreef: ↑05-06-2018 18:58Bedoel je het bloedgroependieet? Ik heb dat weleens doorgenomen en een tijd gevolgd. Interessant was dat precies die levensmiddelen worden geadviseerd die ik toevallig dagelijks ook eet.
Het gaat om een betere stofwisseling en meer energie; tevens val je ervan af.
Aan de hand van bloedwaarden krijg je een voedingsadvies.
Tenminste, zo heb ik het begrepen

dinsdag 5 juni 2018 om 21:47
compleet onzinnig. Een goed voedingsadvies kan ik je ook geven. Gratis.
eet gevarieerd. Zo min mogelijk bewerkt voedsel. Veel verse groenten en fruit. Kijk naar de schijf van vijf en varieer.

dinsdag 5 juni 2018 om 22:04
Ja ik heb er ervaring mee. Mijn dochter ook, die is 30 kilo afgevallen.
Het heeft allemaal met eiwitten en vetten te maken. Het is heel goed te doen.
Het bloedonderzoek heeft te maken met de waardes in je lichaam en daar
word je voeding op aan gepast. Binnen 4 maanden was mijn buik 15cm
minder. Het is geen dieet maar een levensstijl met eten. Totaal geen hongergevoel. Nu 2 jaar later nog geen gram aangekomen. Inderdaad heel
veel energie gekregen. Ben er nog steeds heel blij mee. Je eet geen slechte koolhydraten meer.
Echt aan te raden! Succes.
Het heeft allemaal met eiwitten en vetten te maken. Het is heel goed te doen.
Het bloedonderzoek heeft te maken met de waardes in je lichaam en daar
word je voeding op aan gepast. Binnen 4 maanden was mijn buik 15cm
minder. Het is geen dieet maar een levensstijl met eten. Totaal geen hongergevoel. Nu 2 jaar later nog geen gram aangekomen. Inderdaad heel
veel energie gekregen. Ben er nog steeds heel blij mee. Je eet geen slechte koolhydraten meer.
Echt aan te raden! Succes.