nepnagels voor als je nagels bijt?
dinsdag 15 mei 2018 om 22:31
sommige nagelsalon's hebben een nagelbijt argiment, dan kijkt de stylist samen met jou welke behandeling bij je past, vaak begin het kort en langzaam aan ga je steeds langer of tot een bepaalde lengte.
het is mogelijk of het blijft zitten hangt helemaal van jezelf af;)
zoek een goeie stylist die weet wat ze doet, niet de Chineese salons.
Relax we're all crazy, it's not a competition

dinsdag 15 mei 2018 om 22:34
Acrylnagels is een goede oplossing, die zijn ook zo hard dat je ze bijna niet kan bijten.
Ze moeten wel elke drie weken worden bijgevuld,dus het is een prijzige oplossing.
Ik haal bij het kruidvat nepnagels die je erop plakt met lijm. ( french manicure)
die blijven 10 dagen zitten en bijten is bijna onmogelijk.
staat heel verzorgd.
Ik koop wel de korte uitvoering,zodat ik er alles me kan doen .
Ze moeten wel elke drie weken worden bijgevuld,dus het is een prijzige oplossing.
Ik haal bij het kruidvat nepnagels die je erop plakt met lijm. ( french manicure)
die blijven 10 dagen zitten en bijten is bijna onmogelijk.
staat heel verzorgd.
Ik koop wel de korte uitvoering,zodat ik er alles me kan doen .
dinsdag 15 mei 2018 om 22:40

dinsdag 15 mei 2018 om 22:43
Hier hetzelfde.toedeledokie schreef: ↑15-05-2018 22:40Ik ben van het nagelbijten afgekomen dankzij kunstnagels. Kostte idd wel wat, maar ik ben er nog steeds heel blij mee, dat ik het gedaan heb. Ik had echt hele korte stompjes, bah, maar de acrylnagels bleven keurig zitten.

dinsdag 15 mei 2018 om 23:00
dinsdag 15 mei 2018 om 23:02
Klinkt super!, Op internet kan ik niet echt vinden welke salons de nagelbijters behandeld, ik bel morgen wel even bedankt voor de tip!Rouge__ schreef: ↑15-05-2018 22:31sommige nagelsalon's hebben een nagelbijt argiment, dan kijkt de stylist samen met jou welke behandeling bij je past, vaak begin het kort en langzaam aan ga je steeds langer of tot een bepaalde lengte.
Ik heb wel even wat centjes over voor een stel mooie nagels.
dinsdag 15 mei 2018 om 23:04
kan het beste even vragen, vaak gaan ze zo te werk. rondje FB misschien
geen dank succes

dinsdag 15 mei 2018 om 23:33
Ik heb op mijn korte nagels tips en daarna gelnagels laten zetten. Bellen naar een salon is idd hdt gemakkelijkst. Mijn salon heeft er ervaring mee, maar ze lopen er niet mee te koop (ik heb ze een before en after foto van mijn nagels geadviseerd, maar dat vonden ze maar een raar idee). Ik heb 10 jaar geleden een maand of 3 gelnagels gehad, daardoor bijten verleerd en 10 jaar geen nagels gebeten. Onlangs weer begonnen en nu weer een gelnagelkuurtje..
dinsdag 15 mei 2018 om 23:35
Dat zijn ook geen echte nepnagels. Acryl en gel zijn keihard, kun je echt alles gewoon mee (behalve muntjes en papier van de grond pakken) ik heb een kort nagelbed en laat ze ongeveer 2mm boven mijn vinger uitsteken waardoor het nog natuurlijk voelt en het niet zo op het toetsenbord tikt.
dinsdag 15 mei 2018 om 23:38
nou inderdaad leek wel plastic en zo voelde het ook!,Koffielepel schreef: ↑15-05-2018 23:35Dat zijn ook geen echte nepnagels. Acryl en gel zijn keihard, kun je echt alles gewoon mee (behalve muntjes en papier van de grond pakken) ik heb een kort nagelbed en laat ze ongeveer 2mm boven mijn vinger uitsteken waardoor het nog natuurlijk voelt en het niet zo op het toetsenbord tikt.
Haha met de nagels die ik nu heb kan ik zowieso niks van de grond pakken dat scheelt.
woensdag 16 mei 2018 om 11:17
wat de kruidvat verkoopt zijn wel neppers, zijn gewoon van die opplak nagels.
''echte'' kunstnagels worden gemaakt met gel of acryl en zo hard zijn ze nou ook weer niet, ze bieden versteviging aan de natuurlijke nagel.
ik heb zelf gel nagels en kan er bijna alles mee, ben lange nagels ook gewend dat scheelt waarschijnlijk.
nagel ook kan eventueel verlengd worden met een sjabloon, daarmee oogt de nagel vaak wat natuurlijker en vind het zelf mooier.
''echte'' kunstnagels worden gemaakt met gel of acryl en zo hard zijn ze nou ook weer niet, ze bieden versteviging aan de natuurlijke nagel.
ik heb zelf gel nagels en kan er bijna alles mee, ben lange nagels ook gewend dat scheelt waarschijnlijk.
nagel ook kan eventueel verlengd worden met een sjabloon, daarmee oogt de nagel vaak wat natuurlijker en vind het zelf mooier.
donderdag 24 mei 2018 om 23:11
Uh je nagels groeien met acryl ook gewoon door gelukkig. Wat heb je nu op je nagels?
donderdag 24 mei 2018 om 23:29
zomaar doe ik stoer, hahaKoffielepel schreef: ↑24-05-2018 23:11Uh je nagels groeien met acryl ook gewoon door gelukkig. Wat heb je nu op je nagels?
dipping powder is vrij nieuw zei ze.