Lijf & Lijn alle pijlers

NSFW - is dit gephotoshopt?

22-03-2017 09:35 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen super belangrijke vraag, maar ik vind het wel interessant. Is dit plaatje volgens jou wel of niet gefotoshopt?

Hier verschillen de meningen nogal.

Ik vind zelf dat de verhoudingen van deze (overigens prachtige) dame, best ver uit elkaar liggen, dun gezicht en zichtbare sleutelbeen en een platte buik. Maar wel vetrollen in de taille, flinke heupen en dikke bovenbenen.

Ik heb bijna het idee dat de ze "dikker" is geshopt? Of zie ik spoken?

Van de H&M overigens.

Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
Haar buik is niet plat, die zit verstopt in die reuze onderbroek.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Haar linkerarm (voor kijkers rechts) plus taille aan die kant lijkt geshopt. In vergelijking met de andere kant ziet het er daar veel strakker uit.
Wat putjes uit de bovenbenen geshopt denk ik.
quote:Pin schreef op 22 maart 2017 @ 09:43:

Ik denk dat ze wel geshopt is. Volgens mij iedereeen die in een blad of advertentie staat.Dit!
quote:Xervy schreef op 22 maart 2017 @ 11:56:

[...]

Dit!Ja duh, alle foto's zijn geshopt omdat pukkeltjes oid weggewerkt worden. Het gaat TO erom of het model voller is geshopt.
Photoshop, kijk maar naar haar linkerarm (op de foto rechts) die zit achter de bh, of die BH moet voor geen meter zitten

ik vind haar hoofd te klein t.o.v haar lijf.
Haar huid is in ieder geval geshopt, ik zie nergens striae of oneffenheden. En wat maakt het uit? Ze is mooi, er mag wel wat af (maar dat mag er bij mij ook) dus...
Natuurlijk is er wat aan gegfrunnikt. Bij de kin/hals en de rechterkant arm/bh lijkt me niet helemaal zuiver.

Niet dat ze dikker geshopt is maar wel geretoucheerd. Bij het randje van de broek ook volgens mij. Er zullen vast wat streepjes ed weggehaald zijn .
Gezicht, armen en taille zijn gefotoshopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven