Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen; wie doet er mee?

08-03-2018 18:38 915 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vorig jaar begon als -10 voor de zomer, is later -10 voor de herfst geworden. Inmiddels zijn we met een paar leden van het eerste uur over, en beginnen we opnieuw of gaan we verder waar we gebleven waren.

Wie doet er mee??
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidige gewichtTotaal afgevallen
Mintien29 jaar173 cm... kg... kg... kg... kg
OkkiePetite31 jaar158 cm83 kgeerst maar 70 kg74,5 kg-8,5 kg
Neilra32 jaar (voelt als 25 :D) 169 cm72 kg... kg 71,6 kg-0,4 kg
Phloxx28 jaar :cheer2: 168 cm72 kg62 kg 66,0 kg-6,0 kg
anoniem_365914 wijzigde dit bericht op 13-05-2019 08:51
84.62% gewijzigd
Daar ben je weer :) .
Ik ben me al weken aan het volvreten, omdat jij dat ook doet.

Oh no toch geen glutenallergie Jane.
Dat wordt dan zeker een dieet (val je wellicht wel vanaf).
Is het geen PMS?

Zullen we weer beginnen?
Er MOET hier wat gebeuren.
De weegschaal is hier gedaald, maar dat geloof ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik heb je gemist! :bonk:
Ik weet ongeveer wat ik wel en wat ik niet kan eten. Ik hou van eten. :proud:

Jij hebt je volgegeten en geef mij maar de schuld?! :facepalm:

Mijn weegschaal doet het lekker niet en laat het gewoon zo. Laten we gewoon hier schrijven wanneer we zin hebben, done.
Goodluck!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ja hoor, ik blijf graag schrijven, dan hou ik mezelf misschien een beetje in toom

Eten is mijn verslaving. zeker na een drukke dag of als ik me rot voel.

Inderdaad beter dat je weegschaal het niet doet. Daarom heb ik express een analoge gekocht.
Word er gek van als er bijvoorbeeld 200 gram bij is na een dag mijn best doen.
En ik ben met eisprong gewoon een kilo zwaarder
Maare het weekend staat voor de deur.
Gaat me ff niet lukken.
Ik ga maandag ECHT mijn best doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist een digitale fijn, ik wel ervan 200 gram bij of eraf maar idd voor en tijdens menstruatie komt er ook een kilo bij en voel me echt vet.

Ik ben ook gek op eten soort 2de hobby na mijn beautystuff-tik.
Vooral uit eten doe ik vaak met mijn gezin/ familie/ vrienden.
Houd ervan om nieuwe goede restaurant/ gerechten uit te proberen!
(Laatste tijd helaas minder)

Oke na weekend beter opletten!
Prrrr, mauw miawwwww.
We hebben dus echt dezelfde hobby's Jane ..
Misschien ben je mijn twin sister from another mister?

Kijk als je nou heel erg je best doet en je bent toch 200 gram zwaarder omdat je moet poepen (maar dat niet doorhebt), dan ben je toch heel boos? En gefrustreerd?
En dan ga je eten. Want gefrustreerd = eten.

Ja maandag alleen nog maar boterhammen ipv luxe broodjes en geen snoepjes meer voor Vivie.

Zouden ze het hier erg vinden dat we nu dit topic komen vervuilen met ons gezwets?
Zou er überhaupt nog iemand meelezen?
Morgen ga ik echt beginnen.
Zoveel gevreten dat ik gewoon weer bijna 74 weeg.
En nu wil ik echt naar de 70.
Elke keer dat gevreet schiet niet op.

Ik kan niet hardlopen want heb m'n teen gestoten en die is pimpelpaars :cry:

Vandaag ga ik in ieder geval 12 km fietsen. Niet veel maar beter dan niks .
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik lees al een tijdje mee, heb vorig jaar ook meegeschreven in dit topic en ik kom nu ook weer meedoen :-).

Er moet echt weer een paar kilo vanaf. Ben nu op vakantie, zonder weegschaal, maar ik schat dat ik 71 kg weeg. 't Liefst wil ik weer naar de 66.
Morgen ben ik weer thuis en dan hebben we een BBQ, lekker gepland ;-).
Maar daarna ga ik weer "normaal doen".
Hey jeetje mina.
Dit topic leeft niet zo. :sick:
Ik heb jaren geleden ook weleens met jou geschreven.
Ik denk onder de Nick "liefzoontje" maar ik heb verschillende nicks gehad
Alle reacties Link kopieren
Jeetjemina moet je ook weer? :proud:
Volgens mij hebben we dus ooit samen met zijn 3tjes in een ander afval topic geschreven!

Aan ons heb je niet zoveel hoor, we vreten ons lekker weer vol.
Weegschaal doet het hier ook niet, heerlijk.
Prrrr, mauw miawwwww.
Whahahaha nou je het zegt Jane, dat was dat topic waarbij de TO opeens niet meer terug kwam en wij ons af vroegen waar ze was gebleven. :huh: .

Eigenlijk klopt er iets niet hè, als we steeds weer terug komen op afval topics.
Dan doen we toch iets niet goed.
jojo.
Alle reacties Link kopieren
Mintien, Okkie, Neilra? Iemand nog hier? :sherlock:
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi Phloxx en de rest. Ik ben er weer.... Het lukte me steeds niet om m'n knop om te zetten (ja, telkens 1 of 2 dagen en dan werd t weer niks....)
We zijn lekker op vakantie geweest, hebben heerlijk gegeten daar en gesnoept en sinds afgelopen maandag weer actief aan het opletten wat ik eet. Het liep de spuigaten weer uit. Ik denk dat ik de knop nu wel langduriger om heb.
Vandaag wezen shoppen, maar oh dat is toch wel confronterend. Als je ontdekt dat die luchtlaagjes die aan de zijkant van je blouseje toch geen luchtlaagjes blijken te zijn. :-$ . Was er niet zo blij van, maar helpt wel om de motivatie vast te houden. Ik kan gewoon niet alles meer aan wat ik in de kast heb liggen en daardoor moet ik leuke jurkjes langer laten hangen dan dat ik zou willen.

Dus. Nu gaat het weer gebeuren. Mijn man wil ook wat minderen zo na de vakantie, dus ik heb een buddy. Dat helpt.
Weegschaal deed t niet meer en dat heb ik even zo gelaten. Maar nu toch echt een ander batterijtje er in en gaan met die banaan.

Maar goed, ik weet niet of er nog anderen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, ik was leuk bezig met afvallen en toen zwanger!! Inmiddels 7wkn+5dgn en de grap is doordat zo misselijk ben eet ik minder dan voorheen en jawel val ik af. Niet erg zolang maar de juiste voedingsstoffen binnenkrijg. Spannend weekje gehad maar echo gehad en sindsdien weer wat gerustgesteld . Het is bizar exact zelfde periode zwanger als vorig jaar van zoonlief. Een week later uitgerekend in mei. Hopelijk nu met levende baby in onze armen. We zijn blij met dit wondertje, maar ook is het extra hard dat zoon er niet is. “neem geen voorschot op je verdriet” is ons motto van viva forum schrijfster hier

dames wordt zwanger vliegen die eerste 3 kilo’s er zo af :D :flag:

Hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Helaas hartje gestopt bij bijna 7 weken, inmiddels niet meer zwanger....heel verdrietig, heeft helaas niet zo mogen zijn.

Verder op afvallen tour, schrijft hier nog iemand? Of wil samen met mij nieuw leven inblazen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven