Lijf & Lijn alle pijlers

TALIKA

01-04-2007 09:46 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens gelezen dat Talika mascara je wimpers zou laten groeien!!!



Wie heeft er ervaring mee?



Waar kun je het kopen??
Alle reacties Link kopieren
VOOR MIJ GEEN TALIKA MEER NA EEN HALF JAAR WERD HET WAT RANZIG EN DE VERKOOPSTER VAN DOUGLAS VERTELDE DAT HET MAAR 3 MND HOUDBAAR WASja dat vind ik dus ter duur



dus vd week bij etos wonderolie gekocht en idd voorzichtig met een oud mascara borsteltje savonds opbrengen

en mijn wimpers zijn nu al mooier
Alle reacties Link kopieren


Hoi, k heb ook flesje wonderolie gehaald mijn wimpers braken ook af maar als je dat 2x per dag moet opsmeren dan kan je toch geen mascara meer opdoen omdat t te vet is en je mascara dan gaat uitlopen? hoedoen jullie dat dan?



Groetjes Nona



Ik gebruik het alleen in de avond
Smorgens en savonds smeer ik nu met wonder olie, ik heb geen last van de mascara want die kan ik nu niet op ( dan vallen die weggeknipte wimpers juist zo op) en door de wonderolie lijkt het toch al alsof je mascara op hebt? tenminste bij mij wel, moet wel zeggen dat ik dikke zwarte wimpers van mij zelf heb.

De talika smeer ik dus zelfs nog even tussen door.. gewoon voor het extra.



De wimpers die ik trouwens had verpest het voorste randje begint al iets langer te worden maar de achterste.. zitten nog steeds aan het begin..:(

Iemand trouwens ervaring met wimper extensions?? die wil ik daar voor mijn vakantie laten plaatsen.

Volgens de reclames van internet kan je er alles mee doen zoals zwemmen en sporten en zo maar ik wil graag weten of er mensen zijn die andere ervaring hebben.
Alle reacties Link kopieren
gebruik nu een paar weken de wonderolie en het is harstikke goed!

volgens mij doe je alleen wel 3 jaar met zo n fles:D

krijg er geen opgezwollen ogen van,zoals vroeger.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren in een magazine van de Douglas een wimperkruller staan op batterijen van Talika. Heeft een van jullie ervaring met dit apparaat. Het lijkt me nl. wel wat.
Alle reacties Link kopieren


Ik zag gisteren in een magazine van de Douglas een wimperkruller staan op batterijen van Talika. Heeft een van jullie ervaring met dit apparaat. Het lijkt me nl. wel wat.



waar heb je die batterijen voor nodig dan?
Alle reacties Link kopieren
Sto, het is een elektrisch apparaatje, die de wimpers verwarmt.
Alle reacties Link kopieren


Sto, het is een elektrisch apparaatje, die de wimpers verwarmt.





oh o.k.

ik ben ook benieuwd of er ervaringen zijn, ik gebruik al sinds mijn 14e de krultang vd hema,

ben al 45,

dus heeft de proef wel doorstaan:D
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb zo,'n electrische wimperkruller van Talika eens gekocht ik kon er niks mee waardeloos. Gelukkig kon ik hem terugbrengen en mijn geld terugkrijgen. Je kunt inderdaad beter een simpele wimperkrultang bij de Hema kopen veel beter
Alle reacties Link kopieren
Op makeupalley komt hij er niet goed af,dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Ik heb meegelezen en vond vooral de wonderolie interessant!

Ik ben nu twee dagen bezig. (alleen de avond) en ben benieuwd...
Alle reacties Link kopieren
UP  voor Me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven