Lijf & Lijn alle pijlers

Teenhaar weghalen?

20-10-2022 12:14 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey allemaal,

Ik heb best wel veel teenhaar op mijn tenen.
Deze heb ik al gebleekt maar ze vallen nog steeds heel erg op.
Halen jullie de haren weg? En op welke manier?
Ik wil ze misschien gaan scheren alleen twijfel ik om dit te doen.

Alvast bedankt voor het lezen. 🙂
dannas schreef:
20-10-2022 17:12
Iedereen heeft teenhaar. Maar dan echt maar een paar haartjes, die je alleen ziet als je vooroverbukt en je tenen bestudeert. Vanuit staande positie vallen ze niet op, tenzij je hele bossen hebt, maar dat komt niet vaak voor. Jij hebt ze ook, wedden ;-D

Ik trek ze er soms uit (en dat doet echt zeer vind ik) of scheer ze mee inderdaad. Of ik negeer ze want blond en nauwelijks zichtbaar.
Ik moet je teleurstellen, ik heb echt geen teenhaar.
Pelle schreef:
20-10-2022 17:59
Ik moet je teleurstellen, ik heb echt geen teenhaar.
Beter toch? Ik heb teenhaar, voethaar, weelderig neushaar, aarshaar, kinhaar. Eigenlijk heb ik gewoon een VACHT.
Tahini schreef:
20-10-2022 12:35
Ik heb zo'n epilady voor mijn benen en epileer mijn grote tenen altijd mee. Is waxen anders een optie?
Ja dit.
Ik doe het met een pincet. Maar ik he. Blonde teen haren, dus het valt niet zo op.
Fascinerend. Ik heb in mijn hele leven nog geen seconde nagedacht over teenhaar en nu kom ik er ruim na mijn veertigste achter dat dit een serieus ding is.

Ik ga even mijn wereldbeeld herkalibreren.
:popcorn: :rofl:
Heerlijk topic dit
Been there, done that, got the T-shirt.
Foechoer schreef:
20-10-2022 21:30
Fascinerend. Ik heb in mijn hele leven nog geen seconde nagedacht over teenhaar en nu kom ik er ruim na mijn veertigste achter dat dit een serieus ding is.

Ik ga even mijn wereldbeeld herkalibreren.
Haha ja, mooi gezegd! Hier hetzelfde! Wat het Viva-forum je niet allemaal kan brengen :-).
Oh ja herkenbaar, en voor velen zo blijkt. Ik scheer het met elke douchebeurt mee, en eens in de zoveel tijd haal ik de epilady er overheen of pluk ik het weg met een pincet. Vooral in de zomer zodat ik geen onderhuidse stoppels heb. Wat dat betreft zou ik wel een man willen zijn. Mijn man heeft ook overal haar maar dat is geaccepteerd. Moeten wij als vrouw eens proberen ;-)
Je kunt het anders ook gewoon met een veetstripje weghalen.

Ik baal persoonlijk meer van de haartjes die uit het puntje van mijn kin groeien. Van die nare , zwarte haartjes die ik eruit trek zodra ik ze voel. Het zijn er nu al iets van 4.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven