termijnen betal borstvergroting

dinsdag 3 juni 2014 om 09:42
bijna ¤4.000 voor een best wel grote operatie vind ik nog mee vallen. De gezondheidszorg is nu eenmaal erg duur.
Maar Barbie hoeveel maandsalarissen is dit? Hoeveel uur moet je werken om je borsten te vergroten? Is het uiterlijk je echt zoveel waard? Ik kan wel betere dingen verzinnen om mijn geld aan uit te geven.
Maar Barbie hoeveel maandsalarissen is dit? Hoeveel uur moet je werken om je borsten te vergroten? Is het uiterlijk je echt zoveel waard? Ik kan wel betere dingen verzinnen om mijn geld aan uit te geven.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover

dinsdag 3 juni 2014 om 09:46

dinsdag 3 juni 2014 om 09:55
Mijn zoontje heeft pas een nieuwe autobed gehad en we hebben alees nieuw gehaald en van mij heeftie nog dure pak gekregen en binnekort schoenen dus die kpmt gelulkig niks tekort. Eet en drinkt goed en dat telt neem ik aan. Me vriend wou dat ik een keer wat voor me eigen doe. Ben elke dag voor hun maar dat maak niet uitvind het leuk om voor me gezin te zorgen
dinsdag 3 juni 2014 om 09:57
Als je het laat doen, eerst sparen.
Van de week keek ik naar "het mooiste meisje van de klas". En dat was ze ook, mooi. Maar helaas, van alles aan zichzelf laten doen, en juist daardoor zag ze er rond haar veertigste niet meer goed uit, terwijl haar "naturel" vriendinnen nog een leuk gezicht hadden. Bij jou gaat het nu over borsten, maar het is maar eventjes mooi, het blijft niet zo als je voor extreem gaat (op je foto's zie ik dat je borsten al niet mini zijn). Dan heb je straks een misvormd lichaam èn je bent je geld kwijt. Klinkt wel negatief zoals ik het nou opschrijf, maar het is zo zonde van een mooi en goed lichaam.
Van de week keek ik naar "het mooiste meisje van de klas". En dat was ze ook, mooi. Maar helaas, van alles aan zichzelf laten doen, en juist daardoor zag ze er rond haar veertigste niet meer goed uit, terwijl haar "naturel" vriendinnen nog een leuk gezicht hadden. Bij jou gaat het nu over borsten, maar het is maar eventjes mooi, het blijft niet zo als je voor extreem gaat (op je foto's zie ik dat je borsten al niet mini zijn). Dan heb je straks een misvormd lichaam èn je bent je geld kwijt. Klinkt wel negatief zoals ik het nou opschrijf, maar het is zo zonde van een mooi en goed lichaam.
dinsdag 3 juni 2014 om 10:02
dinsdag 3 juni 2014 om 10:09
Barb..je hoeft je natuurlijk niet te verantwoorden hier.
Als jij dat wil, en het kan, dan doe je dat.
Spaar je geld op, en op je eigen rekening,lijkt mij beter.
En ga naar een kliniek met een goede naam.
Geen idee of die parkdinges dat is.
Bergman bijv staat wel goed bekend.
Is het een optie dat jij ook gaat werken?
Al zou het een parttime job zijn.
Waarom weet jij niet wat jou man verdient?
Als jij dat wil, en het kan, dan doe je dat.
Spaar je geld op, en op je eigen rekening,lijkt mij beter.
En ga naar een kliniek met een goede naam.
Geen idee of die parkdinges dat is.
Bergman bijv staat wel goed bekend.
Is het een optie dat jij ook gaat werken?
Al zou het een parttime job zijn.
Waarom weet jij niet wat jou man verdient?

dinsdag 3 juni 2014 om 10:15

dinsdag 3 juni 2014 om 10:19
dinsdag 3 juni 2014 om 10:20