Lijf & Lijn alle pijlers

termijnen betal borstvergroting

03-06-2014 09:21 71 berichten
Ik heb wel is hier een topic over borsten vergroten geopend. Ik heb gister kliniek gebeld en vragen gesteld en yep termijnen is mogelijk gelukkig. Wie heeft ervaring met Rotterdam kliniek
Alle reacties Link kopieren
bijna ¤4.000 voor een best wel grote operatie vind ik nog mee vallen. De gezondheidszorg is nu eenmaal erg duur.



Maar Barbie hoeveel maandsalarissen is dit? Hoeveel uur moet je werken om je borsten te vergroten? Is het uiterlijk je echt zoveel waard? Ik kan wel betere dingen verzinnen om mijn geld aan uit te geven.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Jennie ik vind dit echt heel lief van iedereen maar ik laat het gewoon doen en volg iedereen de mening gewoon lekker door sparen beste wat je ken doen heb ik nu geleerd
Mijn vriend werkt dus ik hang van hem af op dit moment. Ik zoek een baan en je weet hoe moeilijk het is om te. Krijgen.mijn zoontje heeft gelukkig alles en rekeningwn worden netjes betaald ik zorg altijd voor me vriend en zoontje en me vriend wil dat ik me eigen keer blij maak
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op dinsdag 03 juni 2014 09:44 Jennie ik vind dit echt heel lief van iedereen maar ik laat het gewoon doen en volg iedereen de mening gewoon lekker door sparen beste wat je ken doen heb ik nu geleerd

T

Je hebt dit inene binnen een half uur geleerd?



Nooit heeft iemand je verteld dat je moet sparen als hè iets wil hebben? Gek zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op dinsdag 03 juni 2014 09:41 Ik denk dat ikndan jullie mening volg en door spaarGoed zo. Verstandig. Ik ga niet tegen je zeggen dat je het niet moet doen want ik heb zelf ook een vergroting gehad
.
Mijn zoontje heeft pas een nieuwe autobed gehad en we hebben alees nieuw gehaald en van mij heeftie nog dure pak gekregen en binnekort schoenen dus die kpmt gelulkig niks tekort. Eet en drinkt goed en dat telt neem ik aan. Me vriend wou dat ik een keer wat voor me eigen doe. Ben elke dag voor hun maar dat maak niet uitvind het leuk om voor me gezin te zorgen
Jsa waar hsb jij bet laten doen en welke cup dan
Alle reacties Link kopieren
En verder hebben jullie geen leningen mag ik hopen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Als je het laat doen, eerst sparen.

Van de week keek ik naar "het mooiste meisje van de klas". En dat was ze ook, mooi. Maar helaas, van alles aan zichzelf laten doen, en juist daardoor zag ze er rond haar veertigste niet meer goed uit, terwijl haar "naturel" vriendinnen nog een leuk gezicht hadden. Bij jou gaat het nu over borsten, maar het is maar eventjes mooi, het blijft niet zo als je voor extreem gaat (op je foto's zie ik dat je borsten al niet mini zijn). Dan heb je straks een misvormd lichaam èn je bent je geld kwijt. Klinkt wel negatief zoals ik het nou opschrijf, maar het is zo zonde van een mooi en goed lichaam.
Zit op tablet. Moeilikk met type
quote:Fame schreef op 03 juni 2014 @ 09:56:

En verder hebben jullie geen leningen mag ik hopen.Neeeeee nooit. 1 ding is zeker lenen noooit
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 03 juni 2014 @ 09:56:

Jsa waar hsb jij bet laten doen en welke cup danDen Haag en heb cup C nu. In een shirtje of bh lijken ze groter dan ze in het echt zijn maar ik heb maatje 34 (jij ook geloof ik) dus die grootte is echt groot zat. Ik had niet zulke borsten als jij nu hebt, als ik ze zo als jou had, dan had ik er niets aan laten doen :-)
.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 03 juni 2014 @ 09:46:

Mijn vriend werkt dus ik hang van hem af op dit moment. Ik zoek een baan en je weet hoe moeilijk het is om te. Krijgen.mijn zoontje heeft gelukkig alles en rekeningwn worden netjes betaald ik zorg altijd voor me vriend en zoontje en me vriend wil dat ik me eigen keer blij maakOkay, hoeveel uren/weken/maanden moet je vriend werken op dit geld bij elkaar te krijgen?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Barb..je hoeft je natuurlijk niet te verantwoorden hier.

Als jij dat wil, en het kan, dan doe je dat.



Spaar je geld op, en op je eigen rekening,lijkt mij beter.

En ga naar een kliniek met een goede naam.

Geen idee of die parkdinges dat is.

Bergman bijv staat wel goed bekend.



Is het een optie dat jij ook gaat werken?

Al zou het een parttime job zijn.

Waarom weet jij niet wat jou man verdient?
quote:hamerhaai schreef op 03 juni 2014 @ 10:05:

[...]





Okay, hoeveel uren/weken/maanden moet je vriend werken op dit geld bij elkaar te krijgen?Ja uhm best lange tijd iedergeval dit jaar ken het niet. Ik denk minimaal twee of drie jaar. Ik weet zijn saleris niet want is ook logisch. Hij wil dat niemand dat weet
Wat ik krihg krijg ik en daar moet ik mee sparen
Boodschappen en luiers en verzorging kost ook alemaal geld en dat is belangerijkst
Alle reacties Link kopieren
Het is aan te raden een spaarpot voor noodgevallen te hebben. Als de wasmachine kapot gaat. Je moet wel boodschappen kunnen blijven doen



Die is er niet denk ik. Tieten vergroten als je minstens 10k spaargeld hebt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Je weet niet wat je vriendje verdient? En je bent financieel afhankelijk van hem? Modern hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:barbiee schreef op 03 juni 2014 @ 10:09:

[...]



Ja uhm best lange tijd iedergeval dit jaar ken het niet. Ik denk minimaal twee of drie jaar. Ik weet zijn saleris niet want is ook logisch. Hij wil dat niemand dat weet



Ga er dan maar niet bij voorbaat vanuit dat jullie geen leningen hebben.



Raar gedoe.



En waarom werk jij niet? Ik vind het best raar, zoveel geld van een ander uitgeven aan iets triviaals.
Alle reacties Link kopieren
Barbiee kan door haar uiterlijk geen baan krijgen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Barbie, blond haar, nepnagels en borstvergrotingen zijn zo 2013... Over 10 jaar sta je in Hotter than my daughter.. Werk aan je zelfvertrouwen en niet aan een plastisch uiterlijk! Je ziet er uit als een sloerie en dat ben je zeker niet!
Bij ons is alles nieuw dus dat gaat voorlopig niet kapot. We zijn niet naief godzijdank wij hebbennooit schulden gehad als we iets nemen betalen we het netjes. Waar ik aktijd op let is luiers en en verzorging gewoon en eten en drinken natuurlijk. En of de rekeningen zijn betaald.
Alle reacties Link kopieren
Mijn borsten zijn na mijn negentiende echt nog een cupmaat gegroeid, hoeft niet voor iedereen zo te zijn, maar wel de moeite om dat nog even af te wachten toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 03 juni 2014 @ 10:16:

Je weet niet wat je vriendje verdient? En je bent financieel afhankelijk van hem? Modern hoor.



Ben je alleen hip als je werkt en niet financieel afhankelijk bent?

Zij zorgt schijnbaar volledig voor haar zoontje ipv het kind naar een opvang te brengen.

Dat vind ik tof.

Alleen krijg je daar geen geld voor, dus zal sparen wat trager gaan, tenzij je vent een goed inkomen heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven