Lijf & Lijn alle pijlers

Tien kilo afvallen, tips en tricks?

18-04-2019 21:19 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn zwangerschappen woog ik nog geen 60 kilo. Na nummer 1 gingen de kilo’s er snel af en was ik binnen 2 maanden op mijn oude gewicht. Nu is nummer 2 al 2 jaar en ik ben 10 kilo zwaarder dan ervoor.
Ja, mijn eigen schuld. Niet sporten en een chocolaatje hier, wijntje met hapjes daar.
Het lijkt soms of ik mezelf “beloon” als ik drukke dag heb gehad door te eten.
In het verleden heb ik wel een eetprobleem gehad en woog ik amper 50 kilo. Daar ben ik erg van geschrokken en dat wil ik nooit meer. Ik “durf” ook niet zo goed meer te lijnen daardoor. Maar ik ben ook niet blij met mezelf op dit moment. Kleding staat niet leuk, geen zin ok te shoppen want de leuke kleding in mijn kast is er echt in overvloed maar momenteel te klein.
Sporten vind ik lastig, ik liep hard maar door een verzakking is dat niet echt een optie meer. Minder eten wel. Het gewoon niet in huis halen. Klinkt simpel maar toch laat ik me steeds verleiden en ik ben het beu. Heeft iemand nog goede tips?
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-04-2019 21:43
Uit een docu van de BBC blijkt dat voor 10 kilo of meer afvallen een crashdieet (zoals Cambridge) het beste werkt. Snel, drastische resultaten en veel gezondheidsvoordelen. Je kon de docu terugkijken via RTLZ geen idee of dat nog kan.
Ik kan de uitzending niet meer zien. Wel wat over gelezen.
Ik doe dat altijd zo (maar zeg het liever nooit op het vf ;0) Want ze knopen je op hier). Als je heel lang hetzelfde weegt en door een of andere reden je ineens aankomt (zwangerschap/ medicijnen/ stoppen met roken/ gebroken been en daardoor niet kunnen sporten) kan dat denk weinig kwaad. Als je verder gezond bent dan.

Als je altijd teveel eet en daarna dat weer gaat doen kom je inderdaad weer aan. Voor mij logisch. Ik ga echt geen jaar doen over de 10 kilo die ik bv aankwam van de antidepressiva. Dan crash ik 2/3 weken en is alles weer terug bij de oude.
Alle reacties Link kopieren
Als je alleen de sapjes laat staan en vervangt door thee of water, ben je al een heel eind denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, ik ben inmiddels 2 kilo kwijt door me in te houden met snoepen en minder sapjes. Ook weer begonnen met sporten, bouw het rustig op maar voelt goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven