Lijf & Lijn alle pijlers

Vage klachten; soa

06-02-2017 16:36 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoo viva'ers!

Ik ben een meid van 20 jaar en ik zit met wat vage klachten. Ik durf niet zo goed naar de dokter te gaan hiermee.

Ik heb namelijk altijd last van een natte onderbroek, het is geen slijmerige afscheiding (heb ik heel soms wel) maar vocht wat stinkt.

Wel merk ik dat ik de laatste tijd niet goed kan uitplassen, als ik wat langer op de wc blij zitten komen er wel steeds kleine beetjes. Dus ik ben haast bang dat de vocht in mijn ondergoed urine is, want bijvoorbeeld in bed of na het douchen (wel goed uitgepraat) heb ik dit niet.

Daarbij heb ik wel eens onbeschermd seks gehad met mijn ex (domdom, ik weet het)... en stinkt mijn vagina ook. Nu heb ik alleen een vriend en hebben wij 1 keer onbeschermd seks gehad, maar nu smaakt zijn voorvocht sindsdien ook heel vies...

herkent iemand misschien deze symptomen? Of word het toch huisarts? :(
Huisarts ja.
Oh dear, how sad, never mind.
Ja natuurlijk ga je hiermee gewoon naar de huisarts

en zorg dat je vriend ook gaat anders blijf je elkaar terug besmetten
Je topic zal zo ook wel verwijderd worden, je mag hier niet vragen om een diagnose.
Oh dear, how sad, never mind.
Je kan ook anoniem naar de soapoli om je te laten testen op soa's. Hier kan je terecht tot je 24e en testen ze niet alleen op vaginale soa's ( mag je zelf testen) maar ook op anale soa's (zelfs al heb ke geen anale seks dan kan je alsnog bijv chlamydia of gonorroe daar hebben omdat het erg besmettelijk is) op soa's in je keel en evt op syfilis en hiv. Je huisarts en je ouders en je zorgverzekering komt dit niet te weten. Evt behandeling krijg je dan ook gratis via hun. Google maar op soatest en GGD..
Even bij de huisarts langsgaan!

Voel je niet ongemakkelijk; huisartsen kijken echt niet vreemd op van jouw klachten. Ze zijn ervoor om je te helpen.

Mocht je het toch eng vinden, maak dan een spiekbriefje met je klachten en lees dat op, of geef het briefje aan de huisarts als je dichtklapt.

Sterkte.
Naar de huisarts. Het kan van alles zijn van een soa tot schimmelinfectie tot te strakke bekkenbodem
Go See the docter.

Schaam je niet. De dokter hef hierveur eleerd.
Ach meid, wat ellendig dat je hiermee niet naar de huisarts durft! Want je maakt je wel zorgen.

En echt, wij kunnen hier vanalles zeggen om je gerust te stellen, maar wij weten natuurlijk ook niet wat het is.

Waarom durf je niet naar de huisarts? Waar ben je dan eigenlijk bang voor?
Ik zou hier zeker mee naar de dokter gaan hoor. Je moet hier echt niet mee blijven lopen. Stel dat het iets simpels is wat iets ernstigs wordt omdat je er te lang mee door bent blijven lopen. Dat wil je toch niet??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven