Lijf & Lijn alle pijlers

Verse sapjes kopen/bestellen

07-09-2017 15:41 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Normaal maak ik 5 dagen per week zelf een eigengemaakt vers groente&fruit sapje.

Echter, ben ik inmiddels hoogzwanger en heb ik er geen fut meer voor.

Daarom ben ik voor de komende weken op zoek naar een goed alternatief.
Welk merk sapjes kan ik het beste bestellen (online) of kopen (supermarkt)?

Het liefste koudgeperst en zonder toegevoegde suikers.

Dank jullie wel!
Het voedingscentrum schaart sapjes tegenwoordig in dezelfde categorie als cola, omdat er evenveel suiker inzit. Misschien is een stuk fruit eten een beter alternatief.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Mijn post is misschien niet helemaal duidelijk, ben met name op zoek een groentesapje met een kleine toevoeging van fruit.
Je kunt ook in één keer heel veel maken (of door je man laten doen) en daarna in flesjes invriezen. Als je 's avonds een flesje uit de vriezer haalt, is het 's ochtends ontdooid.
Je gooit wat groente en een fruitje in de blender? Dat is al te veel moeite, kan je ook geen brood meer smeren of een douche nemen?

Er is een hele dure dienst, effe zoeken. Dan krijg je een zakje gevroren groente en fruit al in stukje om in de blender te doen.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 07-09-2017 16:10
55.03% gewijzigd
Hoeveel moeite is het nou om zo'n sapje te maken? Wat groente/fruit snijden en in de blender gooien.
Kan je man het niet voor je doen?
https://sapwinkel.nl/
Mensen, ik vraag naar partijen waar jullie bekend mee zijn niet naar de hoeveelheid moeite.

Door bekkeninstabiliteit ben ik helaas gekluisterd aan huis en bed. Had het ook liever anders gezien.
Ik dnek dat er weinig mensen zijn die sapjes bestellen. Het is dat ik ze voorbij zag komen van de week op FB.

Maar als je google even opent en intikt: sapjes bestellen zie je zat bedrijven waar dat kan.
WaterMelons2017 schreef:
07-09-2017 16:13
Mensen, ik vraag naar partijen waar jullie bekend mee zijn niet naar de hoeveelheid moeite.

Nou, sorry hoor. Ik probeer met je mee te denken zodat je toch je sapjes hebt én het weinig moeite kost. In een winkel kopen kost tenslotte ook tijd en moeite. Bij de AH hebben ze trouwens groentesapjes zonder toegevoegd suiker.
WaterMelons2017 schreef:
07-09-2017 16:13

Door bekkeninstabiliteit ben ik helaas gekluisterd aan huis en bed. Had het ook liever anders gezien.
Dus een sapje maken is te veel maar boodschappen doen (supermarkt) of de pakketbezorger ontvangen (online) kan wel? Da's mal.
nessemeisje schreef:
07-09-2017 16:18
Dus een sapje maken is te veel maar boodschappen doen (supermarkt) of de pakketbezorger ontvangen (online) kan wel? Da's mal.
Nou de deur even open doen is wel wat anders dan 10 minten groente en fruit snijden als je echt zware bekken instabilitiet hebt.
En misschien koopt iemand anders het dan voor haar in de winkel.

Maar veel maken ddoor partner of familie/vrienden en invriezen is dan misschien ook een goed idee.
Thanks Fee-de-Goede.
Inderdaad zelf boodschappen doen zit er niet meer in maar jouw link ziet er veelbelovend uit.
Met name het ruime assortiment en bijzondere ingedienten is precies wat ik zoek voor de komende weken.
nerdopviva schreef:
07-09-2017 16:17
Nou, sorry hoor. Ik probeer met je mee te denken zodat je toch je sapjes hebt én het weinig moeite kost. In een winkel kopen kost tenslotte ook tijd en moeite. Bij de AH hebben ze trouwens groentesapjes zonder toegevoegd suiker.
Dankjewel! Doelde ook niet op jouw reactie :)
Je zou ook iemand verse jus kunnen laten meenemen bij Jumbo, verkopen ze per fles, ter plekke vers geperst door de koper. Die invriezen kan.
WaterMelons2017 schreef:
07-09-2017 16:27
Thanks Fee-de-Goede.
Inderdaad zelf boodschappen doen zit er niet meer in maar jouw link ziet er veelbelovend uit.
Met name het ruime assortiment en bijzondere ingedienten is precies wat ik zoek voor de komende weken.
Ik kwam ook botter over dan bedoeld. En ik heb 2x bekkeninstabiliteit gehad, en de 2e keer echt heel erg. Dan is 10 minuten zoiets doen echt niet fijn.

Je kan ook online kijken bij de AH naar de kant en klaar groentesapjes qua ingredienten en die je partner laten halen als het wat is.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 07-09-2017 16:36
0.85% gewijzigd
Troeteltje schreef:
07-09-2017 16:33
Je zou ook iemand verse jus kunnen laten meenemen bij Jumbo, verkopen ze per fles, ter plekke vers geperst door de koper. Die invriezen kan.
Groentensap wil ze.
Ik zie op de site van AH ook allerlei verse groentesapjes.
Lijkt mij dat groentensappen ontiegelijk snel bederven. In plaats daarvan gewoon groenten lekker bereiden en gewoon eten. Aangezien het volume heeft zal het ook verzadigend werken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind rauw groentensap een gezondheidsrisico vanwege ziektekiemen. Verhit ze tenminste twee minuten op 90-100 graden.
Bij Albert Heijn zullen ze idd verhit geweest zijn; vergelijkbaar met blikgroenten. Anders zouden er heel makkelijk dodelijke infecties kunnen uitbreken onder de consumenten.
Ach, wat naar! Ja, kan me heel goed voorstellen dat dat best een gedoe is om te maken als je lichamelijk zo'n last hebt. Ik heb hier een sapcentrifuge staan die na één keer sapje maken meteen helemaal vol zit met de overblijfselen - en schoonmaken is dan écht monnikenwerk!

Dan is blenden eigenlijk makkelijker, ja, en dat kun je inderdaad ook met groenten uit te diepvries goed doen. Geen dure zakjes of sapbezorgservice nodig. Wel de mix verdunnen met water, kokoswater of een noten-/rijstmelk zou ik dan zeggen - of lekker een lepel gebruiken ;-) Veel succes nog even met de laatste loodjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven