Lijf & Lijn alle pijlers

Wat is er "nep" aan jou?

24-08-2017 01:35 141 berichten
Hoi Dames! Ik zag dit topic op een Amerikaans forum en ben wel benieuwd wat de Nederlandse/Vlaamse vrouwen hier mee hebben.

Dus bij deze: wat is er allemaal "nep" aan jou? Denk aan:

- zonnebank kleurtje
- (gel)nagels
- permanente make-up of bv altijd getekende wenkbrauwen of contour
- Niet de deur uitgaan zonder push up/corrigerend ondergoed
- extensions
- nepwimpers
- haarkleur
- verbouwde lichaamsdelen
etc!


Ik ben benieuwd haha!

Edit: ik bedoel dan wel dus echt-nep. Dus niet: - mijn moeder kocht toen ik een 13 was een keer een push-up voor me - maar dingen wat je veranderd hebt aan jezelf of waar mensen je zonder echt niet zullen herkennen, etc
anoniem_346526 wijzigde dit bericht op 24-08-2017 02:59
20.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik me stoorde aan het veranderende schoonheidsideaal (nepnagels, wimpers, haar, tieten en lippen) heb ik anderhalf jaar geleden besloten om juist te minderen met alles.
Dus het enige neppe aan mij zijn mijn wenkbrauwen (die teken ik bij) en mascara. En ik draag ook een push up bh. Maar al het andere is puur natuur. En dat na jaren met foundation en bronzer en weet ik het wat allemaal nog meer.
Heel lange wimpers, maar dan door wimperserum, gewone make-up (kohl, mascara, lippenstift), en ik had neptieten, maar de siliconen zijn er alweer een paar jaar uit.
Alle reacties Link kopieren
- make up
- geverfd haar
- gelakte nagels
- rechtere tanden door beugel
- versiering lichaam door tattoos en piercings
- huidskleur door zonnebank & zelfbruiner
Internagelaktisch
Nep aan mij: Haarkleur
Stevige bh, naar werk make up en lenzen.
Make up: Foundation, oogschaduw, lipstick in felle kleur, eyeliner, mascara.
Thuisdagen wat comfortabeler bh, bril op.
Wel altijd eyeliner.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben kunstmatig onvruchtbaar en een plastisch chirurg heeft mijn ene arm fraaier gemaakt.
Niks. Alleen make-up als ik wegga, maar dat vind ik niet nep en zoveel gebruik ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn voortanden na een ongeluk en ik heb piercings/tatoeages.
Natte tosti..
hamaika schreef:
24-08-2017 07:46
Nep aan mij: Haarkleur
Ook!
En als ik uithuizig ben een leuke krullebol en in vakanties etc een pluizig staartje of knot.
Mijn haarkleur is nep en ik draag make-up.
Alle reacties Link kopieren
Haarkleur
Ogen laten laseren
soms beetje mascara
Haarkleur, gelnagels, make-up, soms geverfde wenkbrauwen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha TO
Inderdaad een leuk topic, alhoewel wij Nederlanders lang niet zo hysterisch zijn ,zoals die Amerikanen. :)

Wat is nep :
mijn bovengebit. Toen ik in de overgang kwam , ging mijn boven gebit naar den kloten :D
mijn borsten.: na de bevalling hield ik slappe lege vellen over. IN mijn tijd werd het nog voor de helft vergoed.
Kunstlenzen: Al op 45jarige leeftijd kreeg ik staar aan beide ogen. IK was toen 1 van de jongste staar patiënten.

Make-up: vind ik niet tot "nep" behoren, meer uiterlijke verzorging. Ik gebruik een camouflage stick, BB cream, mascara en
lipstick.
Haar: is al vanaf m'n 30ste witgrijs. (ala de kerstman) Velen vragen aan mij waar ik die kleur heb laten verven :D

Zonnebank: Heel vroeger vond ik dat wel belangrijk. Ik was niet echt poepiebruin, maar het winterwit was er af.
Nu vind ik het helemaal niet meer aan de orde.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag make up, mijn haar is nepblond, en ik heb nep tieten.
Alle reacties Link kopieren
Haarkleur: ik word grijs en dat verberg ik liever nog een paar jaar. Is wel ongeveer mijn oorspronkelijke haarkleur.
Lenzen.
Als ik de deur uitga altijd mascara. Moet het iets sjieker dan eyeliner, foundation en nagellak erbij.
Tatoeage.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Mijn ogen.

Ik heb lensimplantaten en permanente eyeliner. Beiden alweer zo'n 5 jaar en beste wat ik heb kunnen doen voor mezelf! Nooit meer een bril en altijd (subtiel) strak opgemaakt.

En sinds een paar maanden heb ik ook nog prachtige lange wimpers dankzij het wimperserum :cheer:
Niks
Alle reacties Link kopieren
Van boven naar beneden:
Haarkleur; af en toe henna er in
Gezicht: make up
Ogen: heb ze ooit laten krassen
Tanden: 5 jaar geleden laten bleken, nu niet meer zo wit als toen
Voet: Nepnagel grote teen rechts ivm kalknagel
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
permanente eyeliner, highlights en wat strakkere dijen door cryolyse
Alle reacties Link kopieren
Mijn eeuwige optimisme.
Oogschaduw, oogpotlood,lippenstift concealer en mijn haar(ik gebruik een stijltang)

Daarnaast kijk ik even in hoeverre mijn lijf weer de oude word (na mijn zwangerschap) zodra ik weer sport.
Indien het resultaat na een jaar uitblijft schakel in hulptroepen in.
Alle reacties Link kopieren
Door die 'kroon' zat ik te denken: Zou een beugel (vroeger) ook gelden? Want dat is eigenlijk ook niet hoe het ooit was.

Zelf gelukkig niet nodig gehad, maar ken mensen die er echt heel anders uit gezien zouden hebben zonder.

Verder is er niks nep aan mij.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
24-08-2017 04:36
Hoewel het me vaak gevraagd wordt is niks nep aan me. Mensen vragen vaak of mijn haar, nagels, wimpers en ogen (?) echt zijn. Ik zie het maar als een compliment! Behalve wanneer ze vragen of mijn ogen echt zijn, dat vind ik irritant. Ik antwoord dan altijd het inderdaad geen echte ogen zijn maar glazen ogen
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Af en toe botox
Euh, ik heb mijn borsten laten 'verbouwen' :bonk: Een verkleining gehad. Maar ik ervaar dat niet als nep eigenlijk. Ik had er veel last van.

Verder niks nep. Geen make-up, geen haarverf... Kan niks verzinnen

maar bijvoorbeeld een kleurtje van de zonnebank vind ik ook niet nep. Het is toch gewoon je eigen pigment dat reageert op UV licht? Als je redeneert dat je jouw lichaam op die manier forceert om bruiner te worden dan gewoonlijk, dan zijn alle spieren van mensen op de sportschool ook nep?
Je edit maakt het niet veel beter. Ook zonder zonnebankkleurtje, geverfd haar of wimperextensions herkennen mensen je gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven