Lijf & Lijn alle pijlers

Wat voor cijfer geven jullie mij?

20-10-2014 01:24 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nieuw hier en las gisteren een topic van Barbie :P Nou vond ik jullie reacties echt TE geniaal. Ik heb me super vermaakt met het lezen en heb eigenlijk in geen tijden zo kunnen lachen op een forum.



Dusss... nu wilde ik eigenlijk wel eens weten of jullie de moeite zouden willen nemen om mij ook even te 'vleeskeuren'



Alvast bedankt!



https://scontent-b-ams.xx ... f2667ab838a98&oe=54BB146E

Ik geef jou een...

Totaal aantal stemmen: 76

<5 (58%)
Net voldoende (20%)
7 (14%)
8> (8%)
Alle reacties Link kopieren
"Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinion, their lives a mimicry, their passions a quotation."
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen armen of wat?
Wie zegt er dat jij diegene bent op de foto en het niet een of andere rotstreek is?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie liever Barbie
Alle reacties Link kopieren
quote:fru1t3lla schreef op 20 oktober 2014 @ 01:28:

Wie zegt er dat jij diegene bent op de foto en het niet een of andere rotstreek is?Inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Oke bewijs kan nog wel komen hoor. Ik had dit wel verwacht natuurlijk :P



Maar tis een selfie he, dus dan is het moeilijk om je armen erbij op te krijgen of je hele lichaam!
Alle reacties Link kopieren
Als je verstandig bent, vraag je niets.



Lijkt mij het beste.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je zo graag een cijfer voor jezelf? Ben je niet tevreden, of juist wel?
Ik geef je althans een 8 op aandacht vragen. Is het Yes forum nog steeds opgedoekt?
Alle reacties Link kopieren
Ga op Badoo, daar krijgen je foto's een cijfer.
Alle reacties Link kopieren
Hot or not was vroegah ook zo'n soort site.

Maar TO je ziet er goed uit.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat zijn jullie negatief
Ik geloof je wel. Ik geef je een net voldoende. Ik vind je stijl gewoon niet zo mooi. Maar niet dat je lelijk bent ofzo. Wat geef je jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar plukje op je voorhoofd. Heb je met een schaar zitten spelen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:politiehier schreef op 20 oktober 2014 @ 01:34:

Waarom wil je zo graag een cijfer voor jezelf? Ben je niet tevreden, of juist wel?Nou, ik ben niet niet tevreden of zo. Maar is toch leuk om een keer feedback op te krijgen van mensen die je niet kent?
Alle reacties Link kopieren
Steffy, heb je je speciaal aangemeld om hier te komen trollen? Je maakt mij niet wijs dat jij dat bent op die foto's. Weer iemand die blijkbaar foto's van internet jat en dan speciaal een account aanmaakt om te komen trollen. Ik ga dit melden, wat een vervelend kleutergedrag.
Alle reacties Link kopieren
die rouge is fout, haal die er maar af.
wij slapen nooit.
Oh nee he...niet nog een barbie.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2014 @ 01:38:

Wat een raar plukje op je voorhoofd. Heb je met een schaar zitten spelen?Nee niet met een schaar gespeeld. Ziek geweest en mijn haar groeit nu weer terug... zo weet je dat ook
quote:minnimouse schreef op 20 oktober 2014 @ 01:39:

Steffy, heb je je speciaal aangemeld om hier te komen trollen? Je maakt mij niet wijs dat jij dat bent op die foto's. Weer iemand die blijkbaar foto's van internet jat en dan speciaal een account aanmaakt om te komen trollen. Ik ga dit melden, wat een vervelend kleutergedrag.Neh, alles en iedereen in twijfel trekken terwijl het heel makkelijk de waarheid kan zijn, is kleutergedrag. In mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 20 oktober 2014 @ 01:42:

[...]



Neh, alles en iedereen in twijfel trekken terwijl het heel makkelijk de waarheid kan zijn, is kleutergedrag. In mijn ogen.Dat mogen de mods uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 20 oktober 2014 @ 01:39:

Steffy, heb je je speciaal aangemeld om hier te komen trollen? Je maakt mij niet wijs dat jij dat bent op die foto's. Weer iemand die blijkbaar foto's van internet jat en dan speciaal een account aanmaakt om te komen trollen. Ik ga dit melden, wat een vervelend kleutergedrag.



Pardon?



Waarom geloof je niet dat ik dat ben op die foto als ik vragen mag? Wat is er nou zooooo speciaal aan die foto dat het volgens jou niet echt kan zijn?



Trouwens meld maar, dat maakt me niks uit want die foto is van mn facebook en iedereen daar kan aan de vivastaff laten weten dat ik real ben. Pff wat een air heb jij zeg... jammer hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:steffy88 schreef op 20 oktober 2014 @ 01:41:

[...]





zo weet je dat ook



Eh...Ja? Is dat lelijk bedoeld?

Je vraagt zelf om commentaar, hoor.

Dan kunnen dit soort ongemakkelijke dingen gemakkelijk gebeuren.

Is dat ook de reden van die getekende wenkbrauwen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:steffy88 schreef op 20 oktober 2014 @ 01:43:

[...]





want die foto is van mn facebook .Met Google afbeeldingen is jouw foto anders niet te vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven