leuke date gehad, wat nu?
woensdag 2 februari 2022 om 08:47
Hoi allemaal,
dit weekend heb ik een leuke date gehad. Aan het eind van de date hebben we lekker geknuffeld en zei hij dat hij me leuk vond.
Toen hij wegliep riep hij 'ik hoor wel wanneer je weer kunt afspreken!'
Daarna hebben we nog even geappt 1 dag over andere dingen, een beetje luchtig. Nu zit ik in dubio. Verwacht hij nu dat ik een voorstel doe omdat hij dat riep, of zal ik wachten tot hij een nieuw voorstel doe. Ik vind het altijd wel fijn als een man in het begin wat meer de leiding en het initiatief neemt. Of is het een teken dat hij niet zo into me is, omdat hij nog steeds niet concreet een voorstel voor een afspraak heeft gedaan? Hij appt verder ook niet, maar op de date hadden we wel echt een goede klik en het lijkt me ook niet dat je zomaar zegt dat je iemand leuk vindt terwijl je dat niet vindt. Wat te doen?
dit weekend heb ik een leuke date gehad. Aan het eind van de date hebben we lekker geknuffeld en zei hij dat hij me leuk vond.
Daarna hebben we nog even geappt 1 dag over andere dingen, een beetje luchtig. Nu zit ik in dubio. Verwacht hij nu dat ik een voorstel doe omdat hij dat riep, of zal ik wachten tot hij een nieuw voorstel doe. Ik vind het altijd wel fijn als een man in het begin wat meer de leiding en het initiatief neemt. Of is het een teken dat hij niet zo into me is, omdat hij nog steeds niet concreet een voorstel voor een afspraak heeft gedaan? Hij appt verder ook niet, maar op de date hadden we wel echt een goede klik en het lijkt me ook niet dat je zomaar zegt dat je iemand leuk vindt terwijl je dat niet vindt. Wat te doen?
donderdag 3 februari 2022 om 17:38
Dit vind ik een mooie! Een soort "wet van wuiles" maar dan anders!
Zullen we deze dan de "duimregel van Dina" noemen?
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)

donderdag 3 februari 2022 om 18:05
Hey date,
Sorry dat ik even radiostilte had, ik moest even overleggen of ik nog een date wilde.
Heb je zin om af te spreken op [insert datum en eventueel tijdstip] om wat leuks te doen? Bijvoorbeeld een picknick of bij mij thuis. Neem ik toastjes en roomkaas mee en ga ik daar na het smeren op liggen. Dan doe ik m'n Viva-forumnaam eer aan!
Ik hoor het wel!
Liefs, Bieslook88
Graag de uitkomst hier delen voor nader overleg of sluiting topic.
Sorry dat ik even radiostilte had, ik moest even overleggen of ik nog een date wilde.
Heb je zin om af te spreken op [insert datum en eventueel tijdstip] om wat leuks te doen? Bijvoorbeeld een picknick of bij mij thuis. Neem ik toastjes en roomkaas mee en ga ik daar na het smeren op liggen. Dan doe ik m'n Viva-forumnaam eer aan!
Ik hoor het wel!
Liefs, Bieslook88
Graag de uitkomst hier delen voor nader overleg of sluiting topic.

binnusje wijzigde dit bericht op 03-02-2022 18:09
3.39% gewijzigd
donderdag 3 februari 2022 om 18:08

Dat haalt wel een deel van de spanning weg, net als dat de Baantjers ook leuk blijven om te lezen, ook al verlopen ze allemaal hetzelfde en lopen ze allemaal hetzelfde af.

En je blijft toch elke keer weer hopen dat dit ene verhaal die ene uitzondering is waar het wel goed afloopt, met de TO voorop natuurlijk, die hoopt natuurlijk het hardst juist die ene uitzondering te zijn.

Dat houdt dit soort verhalen ook zo populair en spannend om te blijven volgen.

donderdag 3 februari 2022 om 18:12
Dat zou ik me goed kunnen voorstellen.
Wegloop-roep-actie. Ik zie het ook echt voor me hoe hij semi-nonchalant wegloopt en dat nog even zo over zijn schouder roept, hoor-ut-wel-he...'
Wegloop-roep-actie doet me denken aan een terugroep-actie van een supermarkt: TO trekt het daten in.
zaterdag 5 februari 2022 om 21:14
Wat leuk dat je een leuke date hebt gehad! Het klinkt goed.Bieslook88 schreef: ↑02-02-2022 08:47Hoi allemaal,
Heb je er weleens over nagedacht dat hij de bal misschien bij jou heeft neergelegd omdat hij bang is te snel te gaan voor jou?
En als hij met ideeën komt mag je ervan uitgaan dat hij het meent, zeker als hij heeft gezegd graag nog een keer af te spreken.
Probeer niet zo onzeker te zijn, en vraag er gewoon eerlijk na, dan is het direct duidelijk:)