Mode & Beauty alle pijlers

10 minuten haarkleuring van herbashine

12-10-2009 21:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het al eens gebruikt en is het wat.
Ik heb het weleens gebruikt. Vond het geen fijn spul.. Kleur vervaagde erg snel.
Hahaha! Appel!

Ik heb het ook al eens gebruikt en vond het juist fijn spul.

Bij mij bleef de kleur juist lang zitten en glanst mooi

Vooral mijn grijze haren bleven langer weg,scheelde echt een week of drie vergeleken met eerdere kleuringen.

Zo zie je maar dat ervaringen altijd weer zo verschillen.

Heb nu een ander merk (naam kwijt) die ook binnen 10 minuten klaar is.

Ik vind die korte inwerktijd wel ideaal.
Misschien had appel de verkeerde kleur,had je iets met roodpigmenten want dat schijnt namelijk wel sneller te vervagen.
haha Ier!

Ik gebruik het echt nooit meer. Zonde van mijn geld.

Ga nu voortaan naar de kapper. Vind vriend ook zonde van het geld.
Nou ja..met jou haarkleur nu kan je haast ook niet anders dan naar de kapper Appel.

Ik ben ook weer een tijd gaan kleuren bij de kapper maar ben er nu weer mee gestopt.

Vind het ook achterlijk duur en de kleur vervaagt net zo snel.

Koste mij met knippen en kleuren 120 euro iedere keer en na een maand kwam mijn grijs er weer net zo hard doorheen.

Dure grap.
120 euro... dat is inderdaad een hoop geld. Dat ben ik niet kwijt gelukkig.

En inderdaad, met mijn nieuwe haarkleur durf ik het niet aan om het zelf te doen.
120 euro.....

-houdt adem in-

Tjee. Ik verf mijn haar wel zelf. Ben ik met een tientje ruim klaar en 1x per kwartaal ga ik naar de kapper voor het knippen (22.50).

Dus wat jij per keer bij de kapper neerlegt (legde) ben ik per jáár kwijt
Daarom kleur ik ook weer zelf mamalelie.

Bij de kapper ging er verf voor de uitgroei en spoeling voor de rest in.

Om zo mijn haar niet te veel te belasten. Dure grap zo idd. (dure kapper ook hoor).

En dat is best een keer leuk als je niet te vaak je haar verft.

maar ik moet echt om de 6 weken verven.

Dus ik sta weer bij de etos gewoon.

Gooi er maar vaker een haarmasker in.
10 minuten haarkleuring werkt bij mij niet, dekt niet goed.

Heb wel erg dik haar, volgens de kapper pakt hier niet alles op.
Die korte inwerktijd lijkt mij nou helemaal niet handig. Nu gooi ik de verf in mijn haar, ga ik 30-45 minuten internetten/lezen/tv kijken ofzo en daarna uitspoelen. Maar wat moet je in 10 minuten doen dan? Da's toch net te kort om die tijd 'zinvol' te besteden, maar net te lang om er op te gaan zitten wachten?
De meningen zijn hier een beetje verdeeld dus.Ik denk dat ik het gewoon eens ga proberen,vindt kleurnummer 535 erg mooi namelijk.Bij de kapper heb ik het ook vaak genoeg laten kleuren en dan was de kleur ook niet altijd een succes.
quote:Mieshka schreef op 13 oktober 2009 @ 10:56:

Die korte inwerktijd lijkt mij nou helemaal niet handig. Nu gooi ik de verf in mijn haar, ga ik 30-45 minuten internetten/lezen/tv kijken ofzo en daarna uitspoelen. Maar wat moet je in 10 minuten doen dan? Da's toch net te kort om die tijd 'zinvol' te besteden, maar net te lang om er op te gaan zitten wachten? Je kan in die tijd de vaatwasser in en uitruimen....OF de was ophangen....De hond uitlaten (vinden je buren vast ook erg grappig ) Je teennagels lakken, je mail checken, stofzuigen....
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven