Mode & Beauty alle pijlers

100% natuurlijke zonnebrandcrème

15-05-2025 12:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand ervaring met 100% natuurlijke zonnebrandcrème?

Ik zie door de bomen t bos niet meer en soms wordt wel beweerd dat t 100% natuurlijk is, maar t niet daadwerkelijk is.
Ik gebruik de zonnebrand van Loveli en daar ben ik heel tevreden over. Een paar jaar geleden kwam de maker erachter dat de zonnebrand toch niet geheel natuurlijk was en ontvingen alle kopers een mail met excuses en dat ze de tube konden omruilen indien gewenst. Dat vond ik heel netjes.

Of het 100% natuurlijk is weet ik niet, ik weet namelijk ook niet of dat haalbaar is. Het is wel zo natuurlijk als mogelijk.
Soms denk ik zo diep dat ik vissen voorbij zie zwemmen.
Ik vraag me af of dat wel kan.

Je kunt 100% natuurlijke spullen in een tube stoppen, maar werkt het dan ook echt als zonnecreme?
Of je stopt er spullen in die wel werken, en dan noem je ze 'natuurlijk' want een beschermde term is het niet en oorspronkelijk komen alle grondstoffen uit de natuur.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
100 procent natuurlijk is het volgens mij nooit. Ik heb altijd die waarop staat dat je die ook bij koraalriffen mag gebruiken. En op sommige plekken zelfs verplicht is.
Bedankt voor de genomen moeite om te reageren.
Ja natuurlijk kun je uit de zon blijven. Zoveel mogelijk dan.
Ja maar dat kan niet altijd als je bijvoorbeeld een evenement wil bijwonen of iets wil ondernemen als je op vakantie bent
Ik zoek dan ook de schaduw op eigenlijk, echt hoor... ik steek desnoods 4 keer de straat over. Verder nog, lange mouwen en een hoed. Ik heb ook wel eens een uur of 2 met een paraplu gestaan bij wijze van parasol toen er echt geen boom of dak was.
100% bestaat niet volgens mij.
Misschien kan je een keer naar UV shirts kijken?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven