100% natuurlijke zonnebrandcrème
donderdag 15 mei 2025 om 12:26
Ik gebruik de zonnebrand van Loveli en daar ben ik heel tevreden over. Een paar jaar geleden kwam de maker erachter dat de zonnebrand toch niet geheel natuurlijk was en ontvingen alle kopers een mail met excuses en dat ze de tube konden omruilen indien gewenst. Dat vond ik heel netjes.
Of het 100% natuurlijk is weet ik niet, ik weet namelijk ook niet of dat haalbaar is. Het is wel zo natuurlijk als mogelijk.
Of het 100% natuurlijk is weet ik niet, ik weet namelijk ook niet of dat haalbaar is. Het is wel zo natuurlijk als mogelijk.
Soms denk ik zo diep dat ik vissen voorbij zie zwemmen.
donderdag 15 mei 2025 om 13:05
Ik vraag me af of dat wel kan.
Je kunt 100% natuurlijke spullen in een tube stoppen, maar werkt het dan ook echt als zonnecreme?
Of je stopt er spullen in die wel werken, en dan noem je ze 'natuurlijk' want een beschermde term is het niet en oorspronkelijk komen alle grondstoffen uit de natuur.
Je kunt 100% natuurlijke spullen in een tube stoppen, maar werkt het dan ook echt als zonnecreme?
Of je stopt er spullen in die wel werken, en dan noem je ze 'natuurlijk' want een beschermde term is het niet en oorspronkelijk komen alle grondstoffen uit de natuur.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
donderdag 15 mei 2025 om 23:40

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in