Mode & Beauty alle pijlers

2 maanden geen kleding kopen.

06-12-2017 19:07 354 berichten
Naar aanleiding van het " een jaar geen kleding kopen" topic, wat al heel lang loopt, wil ik een andere uitdaging aangaan.
Omdat een jaar me veel te lang lijkt, wil ik zoiets in eerste instantie voor 2 maanden proberen.
Te starten vanaf januari, tm eind februari.
En dan kijken hoe zoiets bevalt.

Wie willen er mee kletsen ?
YEP Goedkope en afgeprijsde kleding die ik al heb en fijn is. Koop ik erbij.
Zeker als ik vaak mis grijp.

Na 3 jaar eindelijk net op de valreep nog een paar geklede warme winterschoenen gevonden. Kijk... :biggrin: Het sneeuwt!!!
Alle reacties Link kopieren
De twee maanden zijn voorbij en ik heb het winkelen niet eens echt gemist. Mijn missie is niet helemaal geslaagd; ik heb een trenchcoat en een jurkje gekocht. Zo laag geprijsd dat ik het niet kon weerstaan; maar 45 euro samen o_o . Waar ik blij om ben is dat ik een gewoonte doorbroken heb. Na deze twee maanden ga ik niet door, maar ik weet wel dat ik niet meer wil gaan winkelen uit gewoonte en dat ik heel kritisch zal zijn wat ik wel ga kopen. Eigenlijk dus hele geslaagde maanden :-D

Ik wens jullie nog heel veel succes met jullie voornemens!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Na twee maanden heb ik nu toch weer wat kleding besteld, ach ja ik had een meevaller en dan mag het van mezelf. ;-)

Het niet constant online en in de winkels kijken ging me eigenlijk best makkelijk af. Ik ga proberen dat wel vol te houden, dan koop ik vanzelf ook minder.

In ieder geval de afgelopen maanden een stuk minder gekocht dan ik normaal zou doen, helemaal niets is niet gelukt maar toch tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat goed JessyM! Hier nog niet gelukt, verjaardag en bruiloft dus mocht wat nieuws. Ben wel kritischer geloof ik want heb alles op 1 rokje na weer teleurgesteld. Wat geld- en doeltechnisch heel goed is. Ik word er alleen chagrijnig van want ik had zin in iets nieuws :frusty:

Wel echt minder uitgegeven deze maand! Maar nu begint het wel weer te kriebelen en wil ik iets uit de nieuwe collectie. Nu met mezelf afgesproken om als ik iets koop, daarvoor ook iets op Marktplaats te gaan zetten zodat ik nog een beetje 'bespaar' en ook opruim. Benieuwd of dat gaat helpen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven