Mode & Beauty alle pijlers

50+ dames welke creme?

06-09-2010 20:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn huid van 53 die duidelijk veroudert, vochtarm is en met de schrale wind van dit moment rode vlekken op de wangen heeft zoek ik een opkikker. Welke (volle) creme heeft jouw huid als 50+er echt goed gedaan? Biodermal, Avene, Vichy zijn merken die in elk geval niet werken.
Anti-rimpel/anti-verouderingscrèmes werken niet.

Aldi kwam ooit als beste uit de test.
Ik ben 57 en heb geen schrale huid. Uiteraard wel wat rimpels, maar ik zeg altijd dat dit lachrimpels zijn..

Ik gebruik de serum-serie van Yves Rocher en die bevalt me heel goed. Die van de aldi heb ik ook eens gehad, maar die vind ik aan de dunne kant...Die van YR is wat dikker en romiger.
Ik gebruik Clarins. Heerlijk spulletje. Voor overdag een emulsie-achtige gel en voor de nacht een herstellende olie. Heb een gecombineerde huid. Die olie is er in 3 varianten (droog,vet etc). Ben er zeer tevreden over.

Oh ik heb ook de wake-up lotion. Super, trekt meteen de slaapkreukels uit je gezicht. Rimpels helaas niet. Heb trouwens alleen lachrimpels
Bedankt tot dusver, wie heeft er nog meer tips?
pure zoete amandelolie
Resilence lift van Estee Lauder is een lekkere volle creme, eventueel combineren met een serum eronder.
Ben nog geen 50.

Maar mn buurvrouw die bij een parfumerie werkt zweert bij Clarins en ze ziet er erg goed uit voor dr leeftijd (-;

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven