Mode & Beauty alle pijlers

Adidas superstars

13-02-2022 18:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vallen adidas superstars normaal? Als ik maat 39 heb qua schoen als jongvolwassene kan ik dan een schoen bestellen van adidas superster van maat 38 2/3. Ik heb zulke leuke schoenen gezien en die gaan niet verder dan 38 2/3, zijn dan ook kinderschoenen. Maar bij nike air force bijvoorbeeld heb ik ook maat 39 en ik moet echt niet kleiner.
Helaas bij mij lukt het niet om passende te vinden. Ik heb ook maat 39. Die 38 2/3 is mij te klein. Ik heb 1 paar maat 39 1/3 maar ik draag ze weinig want eigenlijk te groot. Jammer, want ik vind ze zo leuk!
De kindermaat is smaller, dus dat zou ik niet doen tenzij je zelf echt smalle voeten hebt.
Mijn ervaring is dat Adidas klein valt
Ik vind Adidas erg klein vallen
Ja valt klein, en de superstar valt bij mij ook raar. Hij zit nooit goed, terwijl ik toch niet heel moeilijke voeten heb. Jammer want ik vind ze ook erg leuk
Nee gaat niet passen... ik heb maat 38 en draag 38 2/3
Vallen klein. Ik heb maat 41 en van superstars nu 42, maar had eigenlijk 42 2/3 moeten hebben. Ze lopen wel nog iets uit, dus 42 gaat ook wel. Maar iets ruimer was denk ik nog fijner geweest. Met maat 39 ga je niet in die 38 2/3 passen in ieder geval.
Adidas valt klein. En de kinderlijn smal.
Ik koop ze om de reden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven