Mode & Beauty alle pijlers

Alternatief voor Made4Mess?

30-05-2021 14:06 13 berichten
Al jaren gebruik ik de Made4Mess hairspray van Got2be.
Ongeveer een jaar geleden alleen nog maar via internet te krijgen en nu dan toch echt nergens meer te vinden.

Het is een textuurspray en maakt je haar vrij stroef, ik gebruikte het voornamelijk net na het wassen op de haaraanzet.

Nu moet ik dus op zoek naar een alternatief :'(.

Al geprobeerd, textuurspray van kruidvat en nivea, diverse droogshampoo's en diverse zeezout sprays. Het is het allemaal niet.
En ik weet al hoe dat gaat, ik geef weer kapitalen uit aan het uitproberen van diverse sprays.

Dus wie oh wie heeft de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep van de kapper dat droogshampoo hetzelfde effect geeft.
Ik lees even mee, want ik zoek ook een alternatief voor mijn dure droogshampoo
Giovanni Route 66 volume lifting spray.
Niet de goedkoopste maar wel super in gebruik, I want body texture spray van Eleven Australia
Ik heb texturespray en volumepoeder en vind het volumepoeder echt superspul. Ik heb beide van de kapper ( merk Davines) en is niet goedkoop. Je doet er wel lang mee, vooral met het poeder. Als ik jou zo hoor over stroef maken bij de haaraanzet dan is volumepoeder misschien wel meer geschikt dan texturespray. Is ook van goedkopere merken verkrijgbaar.
blackandgold wijzigde dit bericht op 30-05-2021 17:12
Reden: Spelfout
0.43% gewijzigd
Ik lees mee. Ik gebruikte hem ook en mis hem al jaren. Wist niet dat ie online nog zo lang te vinden was.
blackandgold schreef:
30-05-2021 17:10
Ik heb texturespray en volumepoeder en vind het volumepoeder echt superspul. Ik heb beide van de kapper ( merk Davines) en is niet goedkoop. Je doet er wel lang mee, vooral met het poeder. Als ik jou zo hoor over stroef maken bij de haaraanzet dan is volumepoeder misschien wel meer geschikt dan texturespray. Is ook van goedkopere merken verkrijgbaar.

Volumepoeder heb ik ook geprobeerd, van verschillende merken maar geeft tot op heden niet het effect van die Made4mess.
Die texturespray kan ik wel eens proberen!
yukon schreef:
30-05-2021 17:19
Ik lees mee. Ik gebruikte hem ook en mis hem al jaren. Wist niet dat ie online nog zo lang te vinden was.
Ik heb het echt overal opgekocht :proud:
Nu nog 1 buitenlands adresje gevonden maar daar kost ie 48 euro voor twee bussen, dat wordt me toch echt te gek.
De andere tips ga ik even googlen, dank!
Merys schreef:
30-05-2021 19:24
De andere tips ga ik even googlen, dank!
Als je een vergelijkbaar alternatief vindt, dan hoor ik het graag :-)
Laatst toch weer eens wat geprobeerd. Got2be hairspray genaamd 2sexy. Een roze/rode fles. Ik vind hem heel dicht komen bij Made4Mess!!
yukon schreef:
22-06-2021 12:56
Laatst toch weer eens wat geprobeerd. Got2be hairspray genaamd 2sexy. Een roze/rode fles. Ik vind hem heel dicht komen bij Made4Mess!!

Die heb ik! En gebruikte hem in combinatie met Made4Mess :proud:
Voor mij is die roze alleen dus niet genoeg.
Nu bij Bol Osis+ dry texturespray besteld, die komt er wat mij betreft ook in de buurt. Iets minder stevig, dat wel.
https://kevinmurphy.nl/product/bedroom.hair

bedroom hair van Kevin Murphy vind ik fijn spul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven