Alternatief voor Made4Mess?
zondag 30 mei 2021 om 14:06
Al jaren gebruik ik de Made4Mess hairspray van Got2be.
Ongeveer een jaar geleden alleen nog maar via internet te krijgen en nu dan toch echt nergens meer te vinden.
Het is een textuurspray en maakt je haar vrij stroef, ik gebruikte het voornamelijk net na het wassen op de haaraanzet.
Nu moet ik dus op zoek naar een alternatief
.
Al geprobeerd, textuurspray van kruidvat en nivea, diverse droogshampoo's en diverse zeezout sprays. Het is het allemaal niet.
En ik weet al hoe dat gaat, ik geef weer kapitalen uit aan het uitproberen van diverse sprays.
Dus wie oh wie heeft de gouden tip?
Ongeveer een jaar geleden alleen nog maar via internet te krijgen en nu dan toch echt nergens meer te vinden.
Het is een textuurspray en maakt je haar vrij stroef, ik gebruikte het voornamelijk net na het wassen op de haaraanzet.
Nu moet ik dus op zoek naar een alternatief
Al geprobeerd, textuurspray van kruidvat en nivea, diverse droogshampoo's en diverse zeezout sprays. Het is het allemaal niet.
En ik weet al hoe dat gaat, ik geef weer kapitalen uit aan het uitproberen van diverse sprays.
Dus wie oh wie heeft de gouden tip?
zondag 30 mei 2021 om 17:10
Ik heb texturespray en volumepoeder en vind het volumepoeder echt superspul. Ik heb beide van de kapper ( merk Davines) en is niet goedkoop. Je doet er wel lang mee, vooral met het poeder. Als ik jou zo hoor over stroef maken bij de haaraanzet dan is volumepoeder misschien wel meer geschikt dan texturespray. Is ook van goedkopere merken verkrijgbaar.
blackandgold wijzigde dit bericht op 30-05-2021 17:12
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
0.43% gewijzigd
zondag 30 mei 2021 om 19:20
blackandgold schreef: ↑30-05-2021 17:10Ik heb texturespray en volumepoeder en vind het volumepoeder echt superspul. Ik heb beide van de kapper ( merk Davines) en is niet goedkoop. Je doet er wel lang mee, vooral met het poeder. Als ik jou zo hoor over stroef maken bij de haaraanzet dan is volumepoeder misschien wel meer geschikt dan texturespray. Is ook van goedkopere merken verkrijgbaar.
Volumepoeder heb ik ook geprobeerd, van verschillende merken maar geeft tot op heden niet het effect van die Made4mess.
Die texturespray kan ik wel eens proberen!
zondag 30 mei 2021 om 19:22
dinsdag 22 juni 2021 om 13:22
Die heb ik! En gebruikte hem in combinatie met Made4Mess
Voor mij is die roze alleen dus niet genoeg.
Nu bij Bol Osis+ dry texturespray besteld, die komt er wat mij betreft ook in de buurt. Iets minder stevig, dat wel.
dinsdag 22 juni 2021 om 16:38