Mode & Beauty alle pijlers

anti-cellulitis creme??

06-02-2010 11:51 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft er iemand tips of ervaring met anti-cellulitis cremes/smeersels?? ik irriteer me aan mn benen/billen. Ik sport 3 keer in de week, fiets elke dag kwartier naar mn werk. Maar het blijft lelijk.

Dus dacht misshcien heeft iemand enig ervarig met cremes of tips???
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervaring met alle cremes, en helaas... niets werkt!

Hou me dus ook aanbevolen voor de gouden tip.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij helpt geen enkele creme.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Alle reacties Link kopieren
Even heel erg onaardig, maar: STEL dat die crème zou werken, zou je dan perfect zijn? Nee, dan is er wel weer iets anders dat je zou willen verbeteren..



Dus naast het feit dat ze misschien wel of niet werken, vraag ik me af of je er wat aan hebt?



Gewoon mee leren leven, ik ben te licht voor mijn lengte, maar heb ook cellulitis. Gewoon, omdat het bij mij hoort!
Alle reacties Link kopieren
Het helpt vaak wel, zo lang je maar blijft smeren. Stop je ermee dan komt het gewoon weer terug, helaas.
Alle reacties Link kopieren
nou ja ik vindt het niet echt mooi als ik in mn lingerie sta bijvoorbeeld. Ik wordt er niet beter door maar voor mn eigen gevoel zit ik dan wel lekkerder in mn vel :D
Alle reacties Link kopieren
oke, nou ja mijn ervaring is niet echt positief. Maar zoals ik al zei, ik heb amper vet maar toch cellulitis. Dus wellicht een beetje hardnekkig hier:-).



Als jij denkt dat het beter voor je gevoel is, dan kun je het altijd overwegen. Maar zoals ik al zei, dan komt er vast wel weer iets nieuws in de plaats wat net iets mooier en beter kan!
Ik ben vorig jaar meer dan 10 kg afgevallen en dat heb ik in combi gedaan met op voeding letten, sporten/fietsen, veel water drinken en op mijn bovenbenen (billen en zijkant) smeerde ik cellulitis-creme van Nivea (sorry reclame), twee keer per dag (ochtend en avond). Mijn cellulitis zijn minder geworden, maar of het nu zeker van die creme (is meer een gel) komt, zou ik niet met zekerheid durven te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
De meeste vrouwen hebben last van cellulitis. Dikke vrouwen en ook hele slanke vrouwen. Dat is nu eenmaal zo. De enige manier om cellulitis te kunnen verminderen is door je spieren sterk te maken, sporten dus en gezond leven, gezond eten, water drinken en niet roken. Daarnaast kan je je cellulitus laten behandelen in een kliniek maar daar hangt denk ik wel een aardig prijskaartje aan.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gebakkie schreef op 06 februari 2010 @ 12:13:

De enige manier om cellulitus te kunnen verminderen is door je spieren sterk te maken, sporten dus en gezond leven, gezond eten, water drinken en niet roken.Dat werkt niet gegarandeerd.
Alle reacties Link kopieren
Daarvoor zeg ik ook, te kunnen verminderen.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de beste oplossing tegen cellulitis om niet zoveel in de spiegel te kijken. Een groot deel, zo niet de meerderheid van de vrouwen heeft er last van. Als we nu gewoon besluiten met zijn allen dat we het niet erg en lelijk vinden, dan hoeven we er ook niet zo mee te zitten.

Dit klinkt misschien een beetje raar, maar ik word wel eens moe van al die problemen die we onszelf aan doen. Cellulitis is alleen maar een probleem als je dat er zelf van maakt, of laat aanpraten door anderen.
Alle reacties Link kopieren
Veel vrouwen laten zich ook beinvloeden door al die mooie strakke billen en benen die je op foto's ziet. Reken maar dat er veel gefotoshopt wordt en dat er wordt gegoocheld met licht e.d. Als je echt cellulitisvrij wilt worden dan heb je (denk ik) geen leven meer en moet je op alles letten wat je in je leven doet.



Voor mij, laat maar. Ik wil gewoon lekker kunnen leven en ik en mijn vriend moeten het maar doen met wat putjes en oneffenheden.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ineens dat ik cellulitis verkeerd heb geschreven Weer iets geleerd vandaag. Hieruit blijkt dus dat ik me hier totaal niet druk om maak
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gebakkie schreef op 06 februari 2010 @ 12:46:

Ik zie ineens dat ik cellulitis verkeerd heb geschreven Weer iets geleerd vandaag. Hieruit blijkt dus dat ik me hier totaal niet druk om maak



En dan doe ik daar een schepje bovenop: het is cellulite, aangezien het hier om een sinaasappelhuidje gaat en niet om een ontsteking.



Anyway, je kunt er vrij weinig aan doen, anders dan het te accepteren. Zoek eens op Google op cellulite en bekijk eens hoe groot dit probleem is voor veeeeele vrouwen. Je bent echt niet de enige. Ik heb het ook en zo te lezen wel meer vrouwen hier. De meeste vriendinnen hebben het en zelfs vrouwen die met kleren aan heel mooi en slank lijken hebben het eenmaal als ze in bikini zijn. Laat je niet gek maken door al die prachtige billetjes in reclames en op TV. Dat is allemaal nep.



Maar gezond leven is natuurlijk sowieso goed. Probeer gebalanceerd te leven (zoals hierboven ook geschreven staat), maar geniet ook eens van iets heel lekkers!! Leef
Alle reacties Link kopieren
De smeersels van tegenwoordig helpen echt wel. Een beetje. En dat beetje moet je dus letterlijk nemen.



Blijft de vraag of je bereid bent om 50 euro of meer neer te tellen voor dat beetje. Kies gewoon voor een fijne goedkope anti cellidinges creme die je lekker vindt ruiken en gebruik hem in plaats van je bodylotion. Het zal niet (veel) helpen, maar kwaad kan het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Quote van wiki, vetgemaakt door mij:

Cellulite krijgt veel aandacht als schoonheidsprobleem. De bobbelige uitstraling die de huid door cellulite krijgt, past vaak niet in het schoonheidsideaal van slank en strak. Daar tegenover staat dat 85 - 92 procent van alle vrouwen in meer of mindere mate cellulite hebben. Bovendien heeft het vetpercentage van het lichaam geen enkel verband met de mate van cellulite.



Waarschijnlijk wordt cellulite veroorzaakt door een combinatie van factoren waaronder lifestyle, dieet, gebrek aan lichaamsbeweging, hormonale veranderingen en ouder worden. Oestrogeen zou één van de veroorzakers van de gehate kuiltjes zijn.



Er zijn veel theorieën over de oorzaken en misschien nog wel meer wondermiddeltjes waardoor je er weer af kunt komen. De cosmetische industrie biedt allerlei behandelingen tegen cellulite. Van zalfjes tot medische ingrepen als liposuctie. Er is echter nooit bewezen dat er een succesvolle behandeling tegen cellulite bestaat.



Volgens mij werken de cremes vooral doordat de bijbehorende massage de bloedsomloop stimuleert. Dat kan geen kwaad maar aangezien er meer factoren meespelen die je niet allemaal in de hand hebt, zal het geen wondermiddel zijn.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
eens met tyche, het is de massage die (oppervlakkig) helpt. ik scrub (soms ) met een sisal-handschoen (lekker hard boenen!!), en smeer dan met de creme van Diadermine. omdat die t lekkerst ruikt .
Alle reacties Link kopieren
dan gooi ik er nog even een schepje bovenop: het is geen cellulitis maar panniculose.
Ik zie ook heel veel mooie strakke billen op strand! Maar misschien is dat omdat ik dan alleen daarna kijk hihi. Maar vind je het gek dat je duizend putten ziet als je vol in het licht voor de spiegel gaat staan in een gedraaide houding en fijngeknepen billen? Ik heb er ook last van maar mijn vriend verklaard me vaak voor gek want hij ziet het niet eens in bed! Ik zie het wel !!!!!!!!!! Daarom smeer ik 2 maanden voor de vakantie met nivea goodbye cellulite! en in de ochtend koud warm je benen afdouchen als ik het lef heb en het niet te vroeg is hihi. Maar ik voel me er altijd net ff iets lekkerder door in bikini dus why not? Voor mij werkt het prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik met periodes ook een cellulitis crème of olie. Echt weg gaat het nooit, maar het helpt wel iets. Ik veronderstel ook vooral omdat je vooral door de masserende bewegingen je bloedsomloop stimuleert dus ook je ophopingen gemakkelijker weg gaat. Zowel de cellulitisolie van Weleda als de heup en dijgel van Neals Yard vind ik prima en ze ruiken ook lekker... Een gezonde levensstijl is ook belangrijk maar als je er aanleg voor hebt, dan zal het toch een deel aanvaarden zijn!
Alle reacties Link kopieren
Heb wel eens gehoord dat cacao butter (van palmer´s) helpt hier tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ciao Fatimalove,



Ik las jouw tipjes en ga die dan ook gebruiken voor mijn kraters in de benen. Maar nu heb ik ook tipje nodig voor een onderkin. Ik ben niet te dik en zit op goed gewicht. Heb je eventueel ook zo een leuke tip voor deze ergernis.

Ik ben blij met dit soort tipjes en jezelf verwennen is goed voor een mens.

Alvast bedankt



Jojabenswiro
Alle reacties Link kopieren
Cremes kunnen daar nooit echt tegen werken, omdat ze namelijk niet kunnen doordringen in het onderhuids bindweefsel. Maar dat betekend niet dat het geen zin heeft om te smeren, je kunt gewoon amandelolie gebruiken, of een ander product wat je maar fijn vind en dan elke dag lekker stevig mee masseren, dat bevorderd de doorbloeding in je huid en onderlaag en daardoor wordt de celdeling gestimuleerd en de aanmaak van huidvet, de afvoer van afvalstoffen en zo wordt je huid beslist mooier!

Door echt stevige bindweefsel massage zou je het zelfs weg kunnen krijgen, maar dat kan je niet bij jezelf doen op die plaats, dus dan moet je iemand ze gek zien te krijgen dat die je twee maal daags een half uurtje aanpakt....
Alle reacties Link kopieren
Een onderkin weg trainen of smeren kan je vergeten, dat wordt of afvallen (als het daar van komt) of een afspraakje met een cosmetisch arts...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven