Mode & Beauty alle pijlers

baal enorm van mijn lengte

16-09-2011 19:57 328 berichten
.
anoniem_6749babf2d113 wijzigde dit bericht op 12-11-2017 16:57
99.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 1.82 m wel meevallen eigenlijk. En veel mannen zijn toch nog groter?

Je zult het toch moeten accepteren meid.
ach nee toch! Wat zonde, ik ben 1.84 en ben er nu heel blij mee. Waarom geen hakken? Dat maakt juist heel vrouwelijk, ook al zijn ze niet hoog. Verder zoveel mogelijk de vrouwelijke vormen benadrukken. Ik weet dat hier veel meiden zijn die je tips kunnen geven mbt kleding, want met de juiste kleding, die bij jouw lichaam past, wat make up en een fris kapsel voel je je hoop ik veel beter.... Succes!
Weet je hoe lang modellen wel niet zijn? Je komt amper aan de bak, dwergje!

Je lengte is geen enkele reden om je niet vrouwelijk te kleden. De enige reden om dat niet te doen zit tussen je oren.
Waarom neem je jezelf niet zoals je bent? Iedereen heeft zijn eigen unieke eigenschappen en dat maakt mensen leuk. Ga aan je zelfvertrouwen werken en wordt trots op je lijf. Draag wat je wil omdat JIJ dat wilt. Wat anderen er van vinden boeit toch niet? Er zijn altijd mensen te vinden die het niet mooi vinden, maar ook altijd mensen die het prachtig vinden. Ga dus van jezelf uit.
Ik vind ook dat je jezelf een complex aan praat over 'niets' eigenlijk.

1m82 is niet uitzonderlijk lang en er zijn genoeg mannen die langer zijn.

Mijn schoonzus is 1m90, die heeft bijv wel veel moeite om broeken te kopen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Konden we maar onze beider lengtes bij elkaar optellen (ik ben 1.55m en baal daar ook van!!) en dan door 2 delen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
182 is prachtig tenzij je krom en in elkaar gedoken door t leven gaat. Hakken aan, schouders naar achter, tieten naar voren en neus in de wind. Je mag zo nu en dan wel naar beneden kijken om te zien wie er aan je voeten ligt.
Geef mij maar een beetje lengte van jou..ik ben 1m55
Dit zijn beperkingen die je jezelf oplegt. Probeer eens gewoon te doen waar je zin in hebt, en ervaar dit niemand je gek aankijkt. Zo uitzonderlijk lang ben je nou ook weer niet.
Wow, ik voel me al jaren met 1.76 een ukkie, als ik om me heen kijk zie ik heel veel lange mensen. Ga alsjeblieft niet gebogen lopen, je bent beslist niet abnormaal lang. Waarom denk je dat mannequins en fotomodellen minimaal 1.78 moeten zijn? Maak gebruik van je lengte.
verba volant, scripta manent.
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 14:34
Reden: ja daarom
% gewijzigd
quote:ladytravellerincyber schreef op 16 september 2011 @ 20:06:

182 is prachtig tenzij je krom en in elkaar gedoken door t leven gaat. Hakken aan, schouders naar achter, tieten naar voren en neus in de wind. Je mag zo nu en dan wel naar beneden kijken om te zien wie er aan je voeten ligt.

De ze moet je maar uitprinten en op de wcdeur vastplakken, TO! Dat lijkt me bijzonder verstandig!
verdriet?

Ik vind het heerlijk! 1.80

Hoezo maakt het je verdrietig?

Ik loop rustig op hakken hoor, ik draag mijn lengte met trots zeg maar...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Meid, wat naar dat je je zo slecht voelt in je lichaam. Ik Ben niet zo Lang ALS jij (179 cm) maar ik draag heel graag torenhoge hakken, ook met plateauzolen.

Ik heb wel eens vriendjes gehad die korter waren Dan ik. Mijn huidige vriend is net zo Lang ALS ik, maar omdat ik altijd hakken draag, toren ik boven hem uit. Is echt geen probleem voor ons. Heb er ook nooit rare opmerkingen over gehad van anderen.

Krom lopen en ineenduiken is echt het slechtste dat je kunt doen voor jezelf. Zo maak je jezelf onzichtbaar, onaantrekkelijk. Zonde. ALS je je een slungel voelt, of te Lang, ga Dan zitten, leun ergens tegenaan, hang op een tafel, maar Houd je rug recht.

Hoe oud Ben je?
quote:Summerdance schreef op 16 september 2011 @ 20:09:

verdriet?

Zeker doen ook!

Ik ben zelf maar 1.68 maar lange vrouwen die een mooie tred op hakken hebben, die vind ik gelijk iets statigs hebben. Ben er altijd beetje geintimideerd door, op een goede manier dat wel
quote:ds2 schreef op 16 september 2011 @ 20:06:

Geef mij maar een beetje lengte van jou..ik ben 1m55He fijn, nog iemand.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Zelf ben ik 188 cm en heb een aantal schoenen met een hak van 8 cm. Ik voel me er echt niet minder vrouwlijk door, juist het omgekeerde!

Kijk niet alleen naar de negatieve punten van je lengte ( die ik zelf niet ervaar) maar kijk ook naar de positieve punten.

Zoals ik al eerder heb gelezen gooi je neus omhoog, schouders naar achter en trek lekker een paar mooie pumps aan onder die lange benen!
Ik ben maar 1.58 en probeer altijd te smokkelen naar 1.60, maar dat haal ik toch echt niet .

Moonlight, ik snap dat het vervelend kan zijn als je ergens niet tevreden over bent van je lichaam. Maar echt, het is het niet waard om hier je hele leven ongelukkig over te blijven. Je verandert het nu eenmaal niet, hoe graag je het ook zou willen. Dus zet het aan de kant, accepteer het, en ga genieten van je leven!
Nou, ik ben 1.78m dus dat scheelt maar een paar centimeter en ik kan me niets voorstellen bij jouw 'probleem', echt niet.

Kijk als je jezelf nou te dik zou vinden, daar kan je dan nog wat aan doen, maar je lengte.. is gewoon je lengte, niets aan te doen en het maar accepteren.

Hoewel accepteren geen recht doet aan jezelf, dan is net of het iets ergs is.. wat is er nou mis met een mooie lengte?

Mooi toch juist?! Er verdriet om hebben???? Snap ik niks van..

Meid, koop een paar mooie hakken, rug recht enz enz, wat ladytravele eh..dinges ook zegt.

Zo jammer om dit je humeur te laten verpesten, je doet er toch niks aan, omarm jezelf nou liever, wordt je veel gelukkiger van..
Meid, gooi dat verdriet gauw overboord hoor!

Zelf ben ik 1,80 en gek op hoge hakken, ik krijg er juist een 'girl power'- gevoel van, haha. Wees trots op jezelf..!
Ook ik ben 1.80 en draag gewoon hoge hakken (centimeter of 10) en waarom niet? Alleen maar mooi toch! Had er in t begin even wat moeite mee omdat ik er wel erg lang van word, maar hakken zijn gewoon mooi en vrouwelijk dus daar heb ik me snel overheen gezet.

En zoals mensen hier al zeggen, rug recht en kopen die hakken!
quote:ladytravellerincyber schreef op 16 september 2011 @ 20:06:

Ik zelf ben 1,76 en vind het vooral in het "dating gebeuren"vreselijk zo groot te zijn.

Ik kan nl echt niet vallen op mannen die ik op hun kalende kruintje kijk zeg maar.

En de meeste mannen zijn echt niet groter als ik hoor.

Draag zelf nooit hakken,omdat ik dan automatisch heel raar mijn schouders krom ga houden,om maar niet groter als de rest te zijn zeg maar.
quote:Summerdance schreef op 16 september 2011 @ 20:09:

verdriet?

Hier idem.

Was 183, nu aan het krimpen, heb er gewoon de pest over in.

Met hakken was ik vroeger 1.90, lang, slank èn trots.

Geniet ervan TO.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven