beauty derma pen
zaterdag 25 januari 2020 om 18:41
Nee, ik heb hem nog bewaard nadat ik de rollers teleurgesteld heb weggegooid. Hij kwam erg laat binnen dus in de kast gegooid; later nog eens opgepakt en geprobeerd maar het had echt geen enkel nut. Niet dat ik een slechte huid heb maar ik had er iets van verwacht en niet niks. Daarvoor zit je jezelf niet te pijnigen. Ik bedoel je zit toch een paar uur met een rooie toet. Ook de maand erop zag ik geen verschil.
Hij heeft vermoedelijk 1,5 mm lange naaldjes zo te zien. Of 1 mm kan ook nog.
Hij heeft vermoedelijk 1,5 mm lange naaldjes zo te zien. Of 1 mm kan ook nog.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 25 januari 2020 om 19:03
Wat jammer van die littekens. Dat je een litteken krijgt alleen van het uitknijpen van een puistje zegt eigenlijk al dat je dat soort dingen niet zelf kan doen. Ik zou ermee naar een deskundige gaan. Laser- of cryotherapie misschien? https://nl.wikipedia.org/wiki/Litteken_(lichaam)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 26 januari 2020 om 13:32
Maar hoe gaat mini gaatjes prikken in je huid tegen littekens en donkere kringen werken? Wat is daar de theorie achter? Mijn logische boerenverstand kan er niets mee.icequeen2000 schreef: ↑25-01-2020 18:44het is voor rode littekens van acne, niet dat ik er veel heb maar door bleke huid zie je het wel erg. ook eventueel donkere kringen onder ogen.
zondag 26 januari 2020 om 14:48
Het werkt ook niet. Wat er wel gebeurt, is dat je de kleine bloedvaatjes in je huid kapot prikt. En met naalden in littekenweefsel gaan zitten poeren lijkt me al helemaal af te raden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zondag 26 januari 2020 om 16:35
Ja, dat zou ik inderdaad ook denken. Maar ik ben nieuwsgierig naar het verhaal waar die fabrikant dan mee komt. Je koopt zoiets toch alleen als iemand je overtuigd heeft van het nut...