Mode & Beauty alle pijlers

beauty derma pen

25-01-2020 16:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier ervaring met de beauty derma pen?
Bedoel je zo'n pen met kleine vibrerende naaldjes? Die heb ik nl. zelf in bezit. Net als een derma roller. Ik heb vd dermaroller gek genoeg meer profijt dan vd dermapen (die dieper gaat).
ja joh, je hebt tegenwoordig ook pennen waar je filler mee in je lip kan schieten. Gaaf!
Nee, ik heb hem nog bewaard nadat ik de rollers teleurgesteld heb weggegooid. Hij kwam erg laat binnen dus in de kast gegooid; later nog eens opgepakt en geprobeerd maar het had echt geen enkel nut. Niet dat ik een slechte huid heb maar ik had er iets van verwacht en niet niks. Daarvoor zit je jezelf niet te pijnigen. Ik bedoel je zit toch een paar uur met een rooie toet. Ook de maand erop zag ik geen verschil.

Hij heeft vermoedelijk 1,5 mm lange naaldjes zo te zien. Of 1 mm kan ook nog.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
het is voor rode littekens van acne, niet dat ik er veel heb maar door bleke huid zie je het wel erg. ook eventueel donkere kringen onder ogen.
Wat jammer van die littekens. Dat je een litteken krijgt alleen van het uitknijpen van een puistje zegt eigenlijk al dat je dat soort dingen niet zelf kan doen. Ik zou ermee naar een deskundige gaan. Laser- of cryotherapie misschien? https://nl.wikipedia.org/wiki/Litteken_(lichaam)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Waarom jezelf pijnigen met een ding waar naalden uit komen die door je huid gaan en waardoor je huid alleen maar geïrriteerd raakt? Kan me niet voorstellen dat dat gezond is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
25-01-2020 19:09
Waarom jezelf pijnigen met een ding waar naalden uit komen die door je huid gaan en waardoor je huid alleen maar geïrriteerd raakt? Kan me niet voorstellen dat dat gezond is.
maar het is wel lekker
S-Meds schreef:
25-01-2020 19:11
maar het is wel lekker
Kan ik me ook niet voorstellen. Zie mezelf nog niet voor het "lekker" met naalden in mijn lijf prikken.
S-Meds schreef:
25-01-2020 19:11
maar het is wel lekker
sadomasochisme
icequeen2000 schreef:
25-01-2020 18:44
het is voor rode littekens van acne, niet dat ik er veel heb maar door bleke huid zie je het wel erg. ook eventueel donkere kringen onder ogen.
Maar hoe gaat mini gaatjes prikken in je huid tegen littekens en donkere kringen werken? Wat is daar de theorie achter? Mijn logische boerenverstand kan er niets mee.
Jufjoke schreef:
26-01-2020 13:32
Maar hoe gaat mini gaatjes prikken in je huid tegen littekens en donkere kringen werken? Wat is daar de theorie achter? Mijn logische boerenverstand kan er niets mee.
Het werkt ook niet. Wat er wel gebeurt, is dat je de kleine bloedvaatjes in je huid kapot prikt. En met naalden in littekenweefsel gaan zitten poeren lijkt me al helemaal af te raden.
pejeka schreef:
26-01-2020 14:48
Het werkt ook niet. Wat er wel gebeurt, is dat je de kleine bloedvaatjes in je huid kapot prikt. En met naalden in littekenweefsel gaan zitten poeren lijkt me al helemaal af te raden.
Ja, dat zou ik inderdaad ook denken. Maar ik ben nieuwsgierig naar het verhaal waar die fabrikant dan mee komt. Je koopt zoiets toch alleen als iemand je overtuigd heeft van het nut...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven