Mode & Beauty alle pijlers

Bestelling bij wish.com

06-07-2016 18:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag.

Ik heb via de app van wish.com een bestelling gedaan en heb deze netjes betaald. Een paar minuten later krijg ik de melding dat ik nog iets in de winkelmand heb staan. Daar staan dan de producten die ik reeds gekocht heb. Als ik in de app naar mijn bestellingen ga, dan staat er dat ik geen lopende bestellingen heb. Ik kan ook geen contact opnemen met de klantenservice. Heeft iemand dit ook meegemaakt of weet iemand hier een oplossing voor?
Youwish.com.
Hm, de site geeft aan in onderhoud te zijn. Wellicht vandaar de vertraging?
Is de site wel betrouwbaar?
Daar gaat je geld, jammer joh!
Ik heb een bestelling gedaan. En dat ging helemaal goed. Ook vrienden van mij zijn positief. Reviews goed in de gaten houden want veel is onder het niveau. Je betaalt weinig dus verwacht er niet te veel van. En zeker een maand wachten is iets waar je rekening mee moet houden.
Is er een contact-adres? e-mail adres waar je naar toe kan mailen? dat zou ik wel gelijk doen.

Zelf heb ik geen goede ervaringen met Wish, was echt bagger spul wat ik gelijk weg kon gooien.
say what?
Ik heb verschillende spullen besteld via wish. Je moet goed de reviews lezen. En vaak zijn dingen veel kleiner dan je verwacht. Maar het is wel leuk. Ik heb een keer gehad dat ergens een scheurtje in zat, toen kreeg ik mijn geld terug.
Iemand ervaring met de kleding daar? Zie er best leuke dingen..
quote:vnjkc schreef op 07 juli 2016 @ 08:58:

Is er een contact-adres? e-mail adres waar je naar toe kan mailen? dat zou ik wel gelijk doen.

Zelf heb ik geen goede ervaringen met Wish, was echt bagger spul wat ik gelijk weg kon gooien.
Ik heb via facebook een bericht gestuurd, maar ik heb nog geen reactie terug, helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven