Mode & Beauty alle pijlers

Bh zonder beugel

05-01-2021 14:47 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik 51 ben ( en de overgang), merk ik dat mijn borsten veranderen.
Mijn beugelbh's zitten niet meer lekker.

Gisteren een aantal bh's zonder beugel bij een webshop besteld. Gepast, maar eigenlijk zijn het allemaal bh's die mijn borsten bij elkaar drukken. Waar ik met een beugelbh twee borsten heb, heb ik nu 1 groot blok.
Op de foto's van de webwinkel is dat niet zo. Daar heb je nog een soort tussenstukje naar je huid / borstbeen toe... (Haha, ik krijg t niet duidelijker uitgelegd)

Is dit altijd zo bij bh's zonder beugel?
Nee, het ligt echt aan het model. Sommigen hebben een topjesmodel, daarbij is de kans groter dat het 1 blok wordt. Maar er zijn er ook met echt gescheiden cups.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vind beugel bh's nu ook niet fijn meer. Heb nu voor dagelijks gebruik de bh's ban de hema, is een soort hempje
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik draag al jaren beugelvrije, en wil niet meer anders. Voor mij geen beugels meer.
Denk dat je de verkeerde maat hebt.
Ligt aan het model. Verder zoeken naar andere modellen.
Ik heb nu diverse maten en merken van Swegmark besteld. Dat zijn op de foto's echt twee cups. Bij mij niet. Ik heb een 75e in beugelbh's
Als iemand een goed merk weet, zie ik dat graag!
Ik draag al jaren de Naturana minimizer. Geweldige BH's.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Liebeskind² schreef:
05-01-2021 15:04
Ik draag al jaren de Naturana minimizer. Geweldige BH's.
Die zien er goed uit! Zie dat die er ook in een f cup is.Misschien is de cup idd te klein en krijg ik bij de goede maat wel 2 cups
Ik heb een grote cup, maar ik zweer bij de beugelloze bh’s van de Hema. Die zitten heel stevig, zonder dat irritante beugel-gevoel.
Bonprix heeft goede, zitten zeer fijn en je behoud twee meisjes.
Hier ook de bh’s zonder beugel van de Hema en van Bonprix heb ik er inderdaad ook een paar.
Ik heb dat dus ook dat ik ze met beugel ineens niet lekker meer vind zitten.
Fijn: naturana, bonprix, hema! Ik ben al aan t zoeken!
dweedledee schreef:
05-01-2021 15:44
Ik heb een grote cup, maar ik zweer bij de beugelloze bh’s van de Hema. Die zitten heel stevig, zonder dat irritante beugel-gevoel.
Helemaal eens! Ik gebruik die dingen van de Hema als zwangerschaps BH. Eigenlijk de enige BH's die ik verdraag.
Op de website van de Hema kom ik weinig beugelloos in grote maten tegen. Ja, eentje met een heel dun schouderbandje.
Misschien hebben ze in de winkel meer keus (of ik zoek niet goed).
Die ik nu van Hema heb zijn de sportbh’s. Voor sporten draag ik ze niet maar wel voor werken. Heb ze wel in de winkel gekocht.
haantje69 schreef:
05-01-2021 16:23
Op de website van de Hema kom ik weinig beugelloos in grote maten tegen. Ja, eentje met een heel dun schouderbandje.
Misschien hebben ze in de winkel meer keus (of ik zoek niet goed).
Hema is meestal t/m E.
Bonprix is wel twee borsten maar die van mij hebben wel wat meer nodig tegenwoordig. Dus dat is in de winter prima onder een trui.
Anita (nouja dat andere merk van hen) heeft hele fijne beugelloze bh's die 's zomers ook onder een shirt kunnen.
dolfje schreef:
05-01-2021 16:25
Die ik nu van Hema heb zijn de sportbh’s. Voor sporten draag ik ze niet maar wel voor werken. Heb ze wel in de winkel gekocht.
De sportbh's die ik in t verleden had, maakte er ook 1 blok van. Vond ik prima, dat zat goed stevig maar is niet perse mooi.
Beugels hoor je niet te voelen.
Als je ze wel voelt dan heb je de verkeerde maat.

Met een beugel zien je borsten er toch mooier uit.
Ik ben nogal bescheiden geschapen maar zweer bij de beugelloze bh's van Marks & Spencer.
sugarmiss schreef:
05-01-2021 17:21
Beugels hoor je niet te voelen.
Als je ze wel voelt dan heb je de verkeerde maat.

Met een beugel zien je borsten er toch mooier uit.
Ik voelde de beugels ook niet. Tot mijn lijf aan t veranderen ging. Dus misschien is een bezoek aan een goede lingerie winkel (na de lockdown) de beste keuze.
Ik vind een nieuwe bh uitzoeken altijd een drama.

Toen bedacht ik dat beugelloos misschien beter zou zitten. Maar het "blokeffect" had ik niet zo verwacht. Vandaar mijn vraag. Als ik de verkoopfotos zien, vind ik t mooi. In werkelijkheid is t minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven