Bh zonder beugels, met padding
woensdag 27 november 2019 om 16:59
Help! Ik ben heel erg op zoek naar een bh zonder beugels. Ik ben 25, cupmaat 85E en stevig.
Steeds vaker krijg ik last van de beugels die onder mijn oksel prikken. Nu wil ik voor een bh zonder beugel gaan, maar ik ben zo bang dat je borsten zo gaan hangen en daarnaast moet er gewoon padding inzitten, zodat je tepels niet zichtbaar zijn..
Wie heeft er ervaring met zo’n bh/merk of een gouden tip?
Steeds vaker krijg ik last van de beugels die onder mijn oksel prikken. Nu wil ik voor een bh zonder beugel gaan, maar ik ben zo bang dat je borsten zo gaan hangen en daarnaast moet er gewoon padding inzitten, zodat je tepels niet zichtbaar zijn..
Wie heeft er ervaring met zo’n bh/merk of een gouden tip?
woensdag 27 november 2019 om 17:01
Ik ken je probleem, daarom draag ik eigenlijk nooit beugel bh's.
Met mijn cup (H)H draag ik het liefste Anita bh's. Die is echt stevig genoeg voor mijn borsten.
Ga gewoon eens langs bij een goede lingerie zaak, daar kan je verschillende modellen passen en uitzoeken wat voor jou het beste model is.
Met mijn cup (H)H draag ik het liefste Anita bh's. Die is echt stevig genoeg voor mijn borsten.
Ga gewoon eens langs bij een goede lingerie zaak, daar kan je verschillende modellen passen en uitzoeken wat voor jou het beste model is.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
woensdag 27 november 2019 om 18:22
Hema!patsy--stone schreef: ↑27-11-2019 18:12Ik lees mee! Kleinere maat maar op zoek naar hetzelfde. Liefst met kruisbandjes op de rug. Dus tips, winkels, merken zijn meer dan welkom!
woensdag 27 november 2019 om 18:23
woensdag 27 november 2019 om 18:26
Oysho! https://www.oysho.com/be/lingerie/bh%27 ... 92585.htmlpatsy--stone schreef: ↑27-11-2019 18:12Ik lees mee! Kleinere maat maar op zoek naar hetzelfde. Liefst met kruisbandjes op de rug. Dus tips, winkels, merken zijn meer dan welkom!
Wel niet zo veel keus voor de grotere maten...
woensdag 27 november 2019 om 18:59
Of je bent gewoon een vrouw. En elke vrouw is anders gebouwd. De een heeft ronde borsten, de ander puntige, bij de een zitten ze dicht bij elkaar, bij de ander niet, bij weer een ander persoon is de ene borst flink groter dan de andere.
Maar ondertussen maken ze bh's voor een soort mainstream-pop en niet voor echte vrouwen. Is mijn idee hoor.
Bij mij zit geen enkele beugelbh oké, welke maat ook.
You can never have too many hats, gloves and shoes
woensdag 27 november 2019 om 20:06
Inderdaad.patsy--stone schreef: ↑27-11-2019 18:59Of je bent gewoon een vrouw. En elke vrouw is anders gebouwd. De een heeft ronde borsten, de ander puntige, bij de een zitten ze dicht bij elkaar, bij de ander niet, bij weer een ander persoon is de ene borst flink groter dan de andere.
Maar ondertussen maken ze bh's voor een soort mainstream-pop en niet voor echte vrouwen. Is mijn idee hoor.
Bij mij zit geen enkele beugelbh oké, welke maat ook.
Mijn probleem met bhs is dat ze mijn borsten niet afdoende lijken te bedekken waardoor mijn tepels er onder uit piepen.
Op het moment dat ik mijn bh aandoe is er niks aan de hand overigens en zit het perfect.
Geen idee hoe dit komt.
Heb mijn bhmaat meerdere malen laten opmeten en altijd dit probleem gehad.
woensdag 27 november 2019 om 21:17
Deze ziet er top uit!!! Hoop dat hij dan ook stevig aan voelt. Nu met black Friday misschien wel de moeite waard om aan te schaffen en te proberenZeewater8669 schreef: ↑27-11-2019 18:23Heel fijn en mooi:
https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde ... 64418.html
woensdag 27 november 2019 om 21:26
woensdag 27 november 2019 om 22:33
Of ze maken gewoon geen bh's voor vrouwen waar de borsten verder uit elkaar staan.
Ik heb echt nog nooit een beugelbh gehad die niet gaat prikken in de oksels, en ik ben al in veel goede lingerie zaken geweest en veel gepast.
I can't control the wind but I can adjust the sail