Mode & Beauty alle pijlers

bijvulling zalando

28-10-2011 13:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg mijn loon pas over een paar dagen en ben nu al een beetje aan het rond kijken op zalando wat ik wil gaan bestellen. Kijk ik vandaag weer, is het shirtje weg en het jurkje ook wat ik wou gaan bestellen.

Weet iemand van jullie of precies de zelfde kleren weer terug komen op de site als ze allemaal zijn uitverkocht?
niemand ?
Denk het niet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
gewoon vaker kijken, soms sturen mensen ook retour.
even off-topic hoor, maar hoe lang loop jij nou al met die gebroken hand Fame?

on topic: geen idee.
quote:itsssme schreef op 28 oktober 2011 @ 13:19:

Weet iemand van jullie of precies de zelfde kleren weer terug komen op de site als ze allemaal zijn uitverkocht?Nee, als het uitverkocht is bellen ze even met China en dan hebben ze morgen weer een nieuwe voorraad...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou Zalando zelf mailen of bellen. Dat kunnen we nederige forummers niet weten, al weten we heel veel.
Zou het indd even bij Zalando zelf vragen. Per merk zal het ook verschillen lijkt mij. Meestal hebben ze wel 3 keer per seizoen aanvulling.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Je kunt toch aanklikken dat je op de hoogte wilt worden gehouen? Als de maat dan weer binnen is, krijg je een mailtje.
quote:itsssme schreef op 28 oktober 2011 @ 13:19:

Ik krijg mijn loon pas over een paar dagen en ben nu al een beetje aan het rond kijken op zalando wat ik wil gaan bestellen. Leermomentje
quote:Maja82 schreef op 28 oktober 2011 @ 14:21:

[...]

Leermomentje (ik dacht: ik zeg het niet...)
Ik snap niet wat er mis is met die zin hoor? dussss maja en danivo?
quote:bloem55 schreef op 28 oktober 2011 @ 14:55:

Ik snap niet wat er mis is met die zin hoor? dussss maja en danivo?met die zin is niets mis: maar ik denk dat ze bedoelen dat je nog geen geld moet uitgeven voordat je het hebt.
Daarom zegt ze ook dat ze alvast wat aan het rondkijken is.........

Alvast rondkijken is nog niet kopen!

leermomentje?
inderdaad vikki!
quote:danivo schreef op 28 oktober 2011 @ 14:33:

[...]

(ik dacht: ik zeg het niet...) Ik ook.
Ik heb ook eens zoiets gehad. Kan je het http/ adres van het desbetreffende artikel nog achterhalen? Nu zie je op dat adres dat het artikel niet bestaat/ mogelijk is uitverkocht. Ik had laatst dat webadres opgeslagen in favorieten en de volgende ochtend was tot mijn verbazing het artikel gewoon weer op voorraad...wel slechts enkele exemplaren maar dat was genoeg. Dus gewoon iedere ochtend kijken en dan is er kans dat ze geretourneerde artikelen weer voor de verkoop op de site plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven