bijvulling zalando
vrijdag 28 oktober 2011 om 13:19
Ik krijg mijn loon pas over een paar dagen en ben nu al een beetje aan het rond kijken op zalando wat ik wil gaan bestellen. Kijk ik vandaag weer, is het shirtje weg en het jurkje ook wat ik wou gaan bestellen.
Weet iemand van jullie of precies de zelfde kleren weer terug komen op de site als ze allemaal zijn uitverkocht?
Weet iemand van jullie of precies de zelfde kleren weer terug komen op de site als ze allemaal zijn uitverkocht?
vrijdag 28 oktober 2011 om 13:44
quote:itsssme schreef op 28 oktober 2011 @ 13:19:
Weet iemand van jullie of precies de zelfde kleren weer terug komen op de site als ze allemaal zijn uitverkocht?Nee, als het uitverkocht is bellen ze even met China en dan hebben ze morgen weer een nieuwe voorraad...
Weet iemand van jullie of precies de zelfde kleren weer terug komen op de site als ze allemaal zijn uitverkocht?Nee, als het uitverkocht is bellen ze even met China en dan hebben ze morgen weer een nieuwe voorraad...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 28 oktober 2011 om 15:43
Ik heb ook eens zoiets gehad. Kan je het http/ adres van het desbetreffende artikel nog achterhalen? Nu zie je op dat adres dat het artikel niet bestaat/ mogelijk is uitverkocht. Ik had laatst dat webadres opgeslagen in favorieten en de volgende ochtend was tot mijn verbazing het artikel gewoon weer op voorraad...wel slechts enkele exemplaren maar dat was genoeg. Dus gewoon iedere ochtend kijken en dan is er kans dat ze geretourneerde artikelen weer voor de verkoop op de site plaatsen.