Bikini/Lingerie-Shoot
woensdag 13 januari 2010 om 15:17
Heeft er iemand tips wat mee te nemen naar een bikini/lingerie fotoshoot. Ik heb zelf niet veel mooie/speciale setjes. (ben meer van lekker makkelijk/standaard zwart)
Heb onlangs een setje gekocht (speciaal voor de shoot) van bh & string, zwart met roze bloemendetails, en een cremekleurig setje met een string & mooie lange top.
Nu zat ik te denken of ik ook iets van een body/corset zal kopen? Of hold ups, panty's, jarratels?
Heeft er iemand ervaring met zo'n fotoshoot? Kan ik het beste voor kleurenfoto's gaan of voor zwart/wit? En wat absoluut níet te doen? Ik wil niet dat het resultaat sletterig word. Ik wil gewoon mooie/sexy maar niet hoerige foto's
Bikini's heb al genoeg en dan neem ik ook nog assecoires mee als een wikkeldoek en een grote zonnehoed & zonnebril.
Dus het gaat puur om de lingerie + assecoires voor bij de lingerie.
Misschien ook tips waar je voor niet al te duur mooie dingetjes kunt kopen, want ik draag het verder nooit meer, goeie kwaliteit is dus ook niet echt van belang.
Dankjulliewel!
Heb onlangs een setje gekocht (speciaal voor de shoot) van bh & string, zwart met roze bloemendetails, en een cremekleurig setje met een string & mooie lange top.
Nu zat ik te denken of ik ook iets van een body/corset zal kopen? Of hold ups, panty's, jarratels?
Heeft er iemand ervaring met zo'n fotoshoot? Kan ik het beste voor kleurenfoto's gaan of voor zwart/wit? En wat absoluut níet te doen? Ik wil niet dat het resultaat sletterig word. Ik wil gewoon mooie/sexy maar niet hoerige foto's
Bikini's heb al genoeg en dan neem ik ook nog assecoires mee als een wikkeldoek en een grote zonnehoed & zonnebril.
Dus het gaat puur om de lingerie + assecoires voor bij de lingerie.
Misschien ook tips waar je voor niet al te duur mooie dingetjes kunt kopen, want ik draag het verder nooit meer, goeie kwaliteit is dus ook niet echt van belang.
Dankjulliewel!
woensdag 13 januari 2010 om 15:26
Mijn persoonlijke voorkeur gaat altijd uit naar Z/W. Maar dat maakt niets uit, want met 1 druk op de knop heb je alle kleurenfoto's in Z/W
Een zwarte bikini, lange parelketting (goed idee van BGB) en zwarte stiletto's. Neem nepwimpers mee - wimpers mogen wel wat dramatischer dan een paar laagjes smurrie.
Een zwarte bikini, lange parelketting (goed idee van BGB) en zwarte stiletto's. Neem nepwimpers mee - wimpers mogen wel wat dramatischer dan een paar laagjes smurrie.
woensdag 13 januari 2010 om 15:29
Meenemen:
Badjas
Bodylotion
Body make-up (evt voor oneffenheden)
Hoge hakken (mooiere houding, lange benen)
Niet te doorschijnende lingerie
Als je wilt kipfilets voor dat beetje extra volume in je bh.
Doen:
Houdingen oefenen voor de spiegel.
Kijken wat je het mooist vindt aan jezelf en minder mooi. Heb je bv een klein buikje dan is een corset mooi, vind je je billen mooi dan kan je een sexy pose van schuin opzij doen, dat je net je ronding ziet. Gewoon beetje experimenteren.
Plaatjes zoeken wat jij mooi en stijlvol vindt en die meenemen.
Zwart-wit is vaak wat flatteuzer en classy, maar een kleurenfoto kan met één klik zwart-wit worden gemaakt.
Ook een leuk idee is wat wind in je haren, met een fohn krijg je al snel een mooi effect.
Verder gewoon lekker genieten van je mooie foto's! Heel veel plezier!
Badjas
Bodylotion
Body make-up (evt voor oneffenheden)
Hoge hakken (mooiere houding, lange benen)
Niet te doorschijnende lingerie
Als je wilt kipfilets voor dat beetje extra volume in je bh.
Doen:
Houdingen oefenen voor de spiegel.
Kijken wat je het mooist vindt aan jezelf en minder mooi. Heb je bv een klein buikje dan is een corset mooi, vind je je billen mooi dan kan je een sexy pose van schuin opzij doen, dat je net je ronding ziet. Gewoon beetje experimenteren.
Plaatjes zoeken wat jij mooi en stijlvol vindt en die meenemen.
Zwart-wit is vaak wat flatteuzer en classy, maar een kleurenfoto kan met één klik zwart-wit worden gemaakt.
Ook een leuk idee is wat wind in je haren, met een fohn krijg je al snel een mooi effect.
Verder gewoon lekker genieten van je mooie foto's! Heel veel plezier!
woensdag 13 januari 2010 om 15:31
woensdag 13 januari 2010 om 15:46
@ Mimootje: Heb al een shoot gedaan en fotograaf heeft gevraagd of het leuk zou vinden om eens een bikini/lingerie shoot te doen. Het is ook een goede aanvulling voor mijn portfolio. En het belangrijkste: het lijkt me gewoon ontzettend leuk om eens te doen. 
Badjas & bodylotion zijn inderdaad goede tips.
@ Lizzl: Haha, vorige keer had ik een (nieuwe) joggingbroek aangedaan omdat skinnyjeans toch vaak striemen achterlaten op mijn benen. Bleek die daarna af te geven, had ik een hele blauwe schijn over mijn benen. Slim slim slim.
Badjas & bodylotion zijn inderdaad goede tips.
@ Lizzl: Haha, vorige keer had ik een (nieuwe) joggingbroek aangedaan omdat skinnyjeans toch vaak striemen achterlaten op mijn benen. Bleek die daarna af te geven, had ik een hele blauwe schijn over mijn benen. Slim slim slim.
woensdag 13 januari 2010 om 16:14
Een mooie body, of een kanten boxer in combinatie met met een kanten bh, vind ik erg mooi staan.
Jarretels, altijd mooi, of hele mooie kousen die hoog aansluiten, nadeel is wel, als je ze uitdoet, dat je dan dus ribbeltjes hebt staan, van de plakrand, dus als je kousen doet, die dan pas op het laatst....na je bikini-shoot.
Even googlen op Ton Kroon? Die maakt mooie foto's, kan je even afkijken welke pose's en wat de modellen aan hebben.
Zwart-wit foto's vind ik het mooiste...
Hij heeft 1 foto staan van een vrouw in een kanten boxer, knalrood...GAAF, de rest zwart-wit.
Erg leuk lijkt me dat, om te doen...
Jarretels, altijd mooi, of hele mooie kousen die hoog aansluiten, nadeel is wel, als je ze uitdoet, dat je dan dus ribbeltjes hebt staan, van de plakrand, dus als je kousen doet, die dan pas op het laatst....na je bikini-shoot.
Even googlen op Ton Kroon? Die maakt mooie foto's, kan je even afkijken welke pose's en wat de modellen aan hebben.
Zwart-wit foto's vind ik het mooiste...
Hij heeft 1 foto staan van een vrouw in een kanten boxer, knalrood...GAAF, de rest zwart-wit.
Erg leuk lijkt me dat, om te doen...
woensdag 13 januari 2010 om 17:52
Als je een bikini-lingerieshoot gaat doen is eigenlijk het allerbelangrijkst dat je EN een goede fotograaf hebt, helaas zijn daar niet zo heel veel van die het op TFP-basis doen (dus gratis).
Mocht je ervoor moeten betalen kijk zijn portfolio dan goed na.
En dat je een setje aanhebt, die als gegoten zit, neem eerder een maatje te groot, want als het tekent is dat niet mooi. Helaas zijn niet alle fotografen goed in photoshoppen
Oja, goede visagie kan ik je ook aanraden!
Mocht je ervoor moeten betalen kijk zijn portfolio dan goed na.
En dat je een setje aanhebt, die als gegoten zit, neem eerder een maatje te groot, want als het tekent is dat niet mooi. Helaas zijn niet alle fotografen goed in photoshoppen
Oja, goede visagie kan ik je ook aanraden!
woensdag 13 januari 2010 om 18:05
_barbie_
bij deze fotograaf ben ik al vaker geweest, zeer tevreden. Ik hoef hem niet te betalen voor deze shoot aangezien hij mij gevraagd heeft. Verder word er aan mijn foto's niet gefotoshopt, ik hou er niet van dingen mooier te maken dan ze zijn haha wil gewoon op de foto zoals ik echt ben, maar bedankt voor je reactie.
bij deze fotograaf ben ik al vaker geweest, zeer tevreden. Ik hoef hem niet te betalen voor deze shoot aangezien hij mij gevraagd heeft. Verder word er aan mijn foto's niet gefotoshopt, ik hou er niet van dingen mooier te maken dan ze zijn haha wil gewoon op de foto zoals ik echt ben, maar bedankt voor je reactie.
woensdag 13 januari 2010 om 18:22
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 januari 2010 @ 18:17:
Een neproos
(heel veel neprozen of nepbloemblaadjes bedekt ook al wat )
Een groot stuk satijn
Een móói pluchen beest
Daar had ik ook al aan gedacht, maar het moet dus echt een voorwerp zijn dat groot is en uit 1 stuk bestaat. Flauw he.
Of een grote knuffel is leuk, maar ik heb helaas alleen nog een beer waar de vulling bijna uitkomt en hij mist een oog.
Maar misschien ik er wel een kopen en later terugbrengen zoals eerder genoemd. Niet echt netjes maar ach..
Een neproos
(heel veel neprozen of nepbloemblaadjes bedekt ook al wat )
Een groot stuk satijn
Een móói pluchen beest
Daar had ik ook al aan gedacht, maar het moet dus echt een voorwerp zijn dat groot is en uit 1 stuk bestaat. Flauw he.
Of een grote knuffel is leuk, maar ik heb helaas alleen nog een beer waar de vulling bijna uitkomt en hij mist een oog.
Maar misschien ik er wel een kopen en later terugbrengen zoals eerder genoemd. Niet echt netjes maar ach..
woensdag 13 januari 2010 om 18:38
woensdag 13 januari 2010 om 19:08
Hobbies: Winkelen, bellen, smsen, forummen. Niet veel speciaals.
Nu werk ik in de horeca en kreeg ik net een mailtje dat het misschien leuk zou zijn om met een dienblad gefotografeerd te worden.
Volgende vraag Waar vind ik een groot dienblad met daarop een opvallende print van een biermerk of coca-cola of iets dergelijks.
Ga wel van de ene vraag naar de andere hier he.
Nu werk ik in de horeca en kreeg ik net een mailtje dat het misschien leuk zou zijn om met een dienblad gefotografeerd te worden.
Volgende vraag Waar vind ik een groot dienblad met daarop een opvallende print van een biermerk of coca-cola of iets dergelijks.
Ga wel van de ene vraag naar de andere hier he.
woensdag 13 januari 2010 om 21:01
http://www.fiftiesstore.c ... 9530..&osCsid=53e879530..
http://www.marktplaats.nl ... -dienblad.html%3Fxref%3D1
http://www.marktplaats.nl ... -dienblad.html%3Fxref%3D1
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 13 januari 2010 om 21:01
http://www.speurders.nl/o ... lad-grolsch-41450059.html
woensdag 13 januari 2010 om 21:02
woensdag 13 januari 2010 om 21:08
http://www.chrispellefoto ... rtfolio/glamour/index.htm
voor ideetjes
voor ideetjes