Mode & Beauty alle pijlers

Bikinilijn trimmer?

28-02-2016 16:43 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik overweeg om voor mijn bikinilijn een trimmer te kopen. Ik dacht eigenlijk dat dat een tondeuse heette, maar blijkbaar niet

Maar, wat is handig? Ik vind haartjes kort scheren ondoenbaar en kaal wil ik niet. De zijkant werk ik met een scheermesje wel bij maar de rest wil ik wel korter. En dat lukt dus niet zo goed. Met een schaar vind ik altijd ook zo'n getob.

Of is het linksom of rechtsom sowieso tobben en moet ik niet piepen?

Of zijn er mensen met een goede ervaring met een 'trimmer' en zo ja, welke?
Is kaal niet meer in de mode?
quote:cijfernerd schreef op 28 februari 2016 @ 16:51:

Is kaal niet meer in de mode?Is het belangrijk wat er in de mode is?
Goedkope tondeuse van action heb ik daarvoor gekocht. Werkt perfect, daarna evt nog met scheermesje de zijkanten.
Ik gebruik al jaren een tondeuse en ben er meer dan tevreden over. De haartjes zijn 0,7 millimeter en dat is precies goed. Ze blijven zacht en ik krijg geen prikkende groei. Bij de bikinilijn zijn ze niet meer te zien. Ik wil niet anders meer.
Ik heb van (denk ik) Wilkinson een scheermes en trimmer in 1. Scheermesje doe ik de zijkanten mee en met de trimmer het midden. Mag ook nat worden, vind hem zelf erg handig!

Edit; deze

https://m.bol.com/nl/p/wi ... pparaat/9200000005182460/
Gebruiken jullie gewoon een standaard tondeuse? Niks speciaals?
quote:Penelope_ schreef op 28 februari 2016 @ 16:56:

Ik heb van (denk ik) Wilkinson een scheermes en trimmer in 1. Scheermesje doe ik de zijkanten mee en met de trimmer het midden. Mag ook nat worden, vind hem zelf erg handig!

Edit; deze

https://m.bol.com/nl/p/wi ... pparaat/9200000005182460/Is dat niet relatief duur?
Ik gebruik een standaard tondeuse waarvan ik het merk even kwijt ben. Het is wel belangrijk om een goede te kopen, want hele goedkope daar kan je velletje weleens tussen verdwijnen.

Een euro of 35 is goed.

Edit: Het is een Grundig.
quote:Cateautje schreef op 28 februari 2016 @ 17:02:

Ik gebruik een standaard tondeuse waarvan ik het merk even kwijt ben. Het is wel belangrijk om een goede te kopen, want hele goedkope daar kan je velletje weleens tussen verdwijnen.

Een euro of 35 is goed.

Au

Ik ga eens zoeken! Ik was nu aan het googelen op iets speciaals voor de bikinilijn en ik kom alleen maar dingen tegen waarmee je het echt kaal scheert.
Deze:

quote:groenbankstel schreef op 28 februari 2016 @ 17:03:

[...]

Au

Ik ga eens zoeken! Ik was nu aan het googelen op iets speciaals voor de bikinilijn en ik kom alleen maar dingen tegen waarmee je het echt kaal scheert.Zit daar dan geen opzetstukje bij?
quote:nerdopviva schreef op 28 februari 2016 @ 17:07:

[...]

Zit daar dan geen opzetstukje bij?Nou, wat ik so far so good kon vinden niet. Zijn het allemaal dingen om helemaal glad mee te scheren.
Cateautje is het erg pijnlijk?
Is een gewone tondeuse niet groot voor je bikinistreek? Een hoofd of een bikinilijn is natuurlijk wel even wat anders :D
quote:groenbankstel schreef op 28 februari 2016 @ 17:00:

[...]

Is dat niet relatief duur?Niet duurder dan ieder ander merk scheermesjes. De mesjes zijn duur, maar dat is altijd zo. En die wegwerpdingen vind ik niks.
quote:Banaantje123 schreef op 28 februari 2016 @ 17:25:

Cateautje is het erg pijnlijk?Helemaal niet. Op bepaalde plekken kriebelt het, maar daar zal je mij niet over horen klagen.
quote:groenbankstel schreef op 28 februari 2016 @ 17:25:

Is een gewone tondeuse niet groot voor je bikinistreek? Een hoofd of een bikinilijn is natuurlijk wel even wat anders :DNee hoor, dat apparaat lijkt groter dan het is en FYI, ik heb maar een klein meissie.
Silk Epil met trimmer cap
Krijg de rambam. Allemaal.
http://www.heartbowsmakeu ... er-Review-Price-India.jpg

Ik heb zoiets super handig lekker klein ook handig in de koffer enzo ff googlen op bikini trimmer en je ziet er een heleboel.
quote:Penelope_ schreef op 28 februari 2016 @ 16:56:

Edit; deze

https://m.bol.com/nl/p/wi ... pparaat/9200000005182460/Ik heb dezelfde, ideaal! Kan ook gewoon nat (onder de douche) gebruikt worden.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Gewoon een huis-tuin en keukentrimmer kopen. Zorg wel dat ie een verstelbaar opzetstukje heeft dat er ook af kan. Dan kan je variëren en is er altijd wel een goede lengte te vinden.

En dames, kaal is uit. Dat zie ik ook mijn de seksfilmpjes op internet.
Ik gebruik hiervoor mijn epilator, maar dan met ander bovenstuk erop.
quote:Penelope_ schreef op 28 februari 2016 @ 17:32:

[...]

Niet duurder dan ieder ander merk scheermesjes. De mesjes zijn duur, maar dat is altijd zo. En die wegwerpdingen vind ik niks.Ik heb nu een venus scheerapparaat, en een hele lading mesjes liggen in de kast. Maar die zijn geen ¤12 per stuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven