Mode & Beauty alle pijlers

Black Friday 2019

12-11-2019 22:11 33 berichten
Het is weer bijna zover: Black Friday. Ook in Nederland wordt het de laatste jaren steeds bekender. De dag na Thanksgiving is in Amerika een bekend fenomeen, ook in Nederland wordt het steeds groter. Tijdens Black Friday geven veel (online) winkels kortingen en is het vaak ook een startsignaal voor de uitverkoop.


Welke artikelen heb jij op het oog om te kopen tijdens Black Friday?

Black Friday fan?

Totaal aantal stemmen: 48

JA! (46%)
Mij niet gezien! (54%)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie optie misschien niet.
Ik wacht eerst de kortingen af. Meestal stellen ze weinig voor vergeleken met de black friday kortingen in Amerika
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu niks nodig, dus nee.
.
Alle reacties Link kopieren
Geen. Hetgeen ik overweeg te kopen krijgt toch geen korting. De spullen die zoon wil zie ik nu lichtjes in prijs stijgen zodat ze over een week weer kunnen gillen dat ze maar liefst 10% Sint/Black Friday/Single Day/Kerstkorting geven. En dan ben je nog steeds duurder uit dan wat je in september zou hebben betaald.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik heb een nieuwe tv op het oog. Twee weken geleden screenshot gemaakt van de huidige prijs.
Winkels staan er om bekend een paar weken van tevoren de prijs te verhogen om vervolgens met een "klapper van een aanbieding" te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 Sinterklaas cadeau op het oog waarvan ik hoop dat het dan goedkoper is.

Maar eigenlijk erger ik mij kapot aan alle aanbiedingen. Betekend dat dat ik altijd veel betaal? Er is altijd wel een aanbieding of iets dergelijks. Terwijl als je er goed naar kijkt het dat niet is.
Alle reacties Link kopieren
Een schoenenmerk dat ik gaaf vindt biedt dan zogenaamd flinke kortingen aan, maar dat zijn kortingen op verhoogde prijzen, dus daar schiet je niets mee op. En ik denk dat veel winkels dit doen. Ik zou er niet in trappen.
Alle reacties Link kopieren
Er zitten slimme robots achter die de prijzen telkens aanpassen aan jouw koopgedrag dus stel je er niets van voor.

Als de nieuwste iPhone ineens tweehonderd euro goedkoper wordt dan hij nu is dan is dat natuurlijk een koopargument, maar dat gaat zeker niet gebeuren.

Omdat de intelligente robots bepalen dat de prijzen omhoog gaan als er meer belangstelling is en zo het uiterste eruit te halen wat er in zit..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde soort probleem met de huidige supermarkten: ze knijpen je helemaal uit. Er moet vooral verborgen worden wat de werkelijke prijs per 100 gram is.

Ik haat die minachting van die winkels voor de klant.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
aikidoka schreef:
12-11-2019 23:19
Een schoenenmerk dat ik gaaf vindt biedt dan zogenaamd flinke kortingen aan, maar dat zijn kortingen op verhoogde prijzen, dus daar schiet je niets mee op. En ik denk dat veel winkels dit doen. Ik zou er niet in trappen.
Ik snap niet dat mensen hier nog intrappen.
Alle reacties Link kopieren
Tvp...
Ik ga me er voor het eerst eens een beetje in verdiepen.
Ik heb een laptop nodig en vraag me af of het dan goedkoper is.
Alle reacties Link kopieren
Goede tip, ik heb van de prijzen van het cadeau een foto screen shot gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten we ook maar Thanksgiving gaan vieren.....
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
13-11-2019 08:40
Ik heb hetzelfde soort probleem met de huidige supermarkten: ze knijpen je helemaal uit. Er moet vooral verborgen worden wat de werkelijke prijs per 100 gram is.

Ik haat die minachting van die winkels voor de klant.

Of je leert zelf een beetje rekenen. (Overigens staat bij 9 vd 10 producten de kilo/literprijs er gewoon bij, alleen wat kleiner).
.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een draadloze koptelefoon op het oog en heb vanaf begin oktober elke week een screenshot gemaakt van de prijs.
Het begon op 31,99 en inmiddels kost het ding 45,99. Straks is het Black Friday en gaat 'ie vast in de 'aanbieding' voor 40 euro ofzo... :nooo:

Ik wacht wel tot januari. Zo'n haast heeft het ook weer niet.

Moraal van het verhaal: laat je niet verleiden, 9 van de 10 aanbiedingen zijn nep.
Alle reacties Link kopieren
Het is bijna black friday. In hoeverre hebben jullie al wat op het oog?
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
13-11-2019 09:25
Ik had een draadloze koptelefoon op het oog en heb vanaf begin oktober elke week een screenshot gemaakt van de prijs.
Het begon op 31,99 en inmiddels kost het ding 45,99. Straks is het Black Friday en gaat 'ie vast in de 'aanbieding' voor 40 euro ofzo... :nooo:

Ik wacht wel tot januari. Zo'n haast heeft het ook weer niet.

Moraal van het verhaal: laat je niet verleiden, 9 van de 10 aanbiedingen zijn nep.
De draadloze koptelefoon van JBL ligt nu bij AH voor 24,99.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb heel veel dingen die ik dan zou willen kopen maar volgens mij is het helaas maar weinig korting.

Van een artikel zag ik ook dat de prijs (met 100 euro!) omhoog is gegaan tov vorige week en helaas heb ik geen screenshot gemaakt.

Op de site van ACM las ik dat dat helemaal niet mag: “Kortingen aanbieden die geen echte kortingen zijn. Een ‘van/voor-prijs’ mag alleen als u het product heeft verkocht voor de ‘van-prijs’. Dit mag niet langer dan 3 maanden geleden zijn geweest. Is de ‘van-prijs’ de adviesprijs van uw leverancier? Maak dit in één oogopslag duidelijk.“
MEFunny schreef:
27-11-2019 07:34
Het is bijna black friday. In hoeverre hebben jullie al wat op het oog?
Een bed
Dekbedovertrek
Ski-jas
Thermo/merino shirts voor het hele gezin
Kleding
Sloffen
Kerstcadeau’s
Schoenen
Skiwanten

Ik heb echt heul veel hoor :P
Alle reacties Link kopieren
Ik had een nieuwe elektrische tandenborstel nodig en wilde een smart uitvoering. Ik heb hem besteld en hij wordt vandaag bezorgd.
Van € 109.95 voor € 49.95 dus dat scheelt echt heel veel
Dochters willen een Nintendo Switch en een tekentablet, vriend een nieuwe mobiel en ik een paar snowboots, dus hou het wel in de gaten komende dagen.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
27-11-2019 07:52
De draadloze koptelefoon van JBL ligt nu bij AH voor 24,99.
Echt!? Woow
Alle reacties Link kopieren
Bij tweekers kan je nagaan of de winkel betrouwbaar is met de kortingen enzo.
Ik moet al maanden nodig een nieuwe telefoon want mijn oude kan echt niet meer, heb ook bewust gewacht op aanstaande vrijdag omdat ik op de centen moet letten.
Maar nu kan ik er niet uitkomen welke ik wil. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Buiten de telefoon om ga ik kijken voor nat voer voor mijn kat maar verder heb ik niets nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil Lego Architecture aanschaffen, kom nog weinig kortingen tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven