Mode & Beauty alle pijlers

Blue magic ball, nog te koop?

27-01-2017 18:55 25 berichten
Hii, heeft iemand een idee waar the blue magic ball nog te krijgen is? Ik heb gegoogled maar kom er helaas niet uit.

Lees er allerlei goede verhalen over dus zou hem graag is proberen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem van M*d** M*rkt vandaan. Maar weet niet of ze die nu nog hebben.
Ik heb er ook naar gezocht. In nl kon ik t ook nergens vinden. Wel eens een duitse site gevonden maar lastig bestellen dus niet gedaan
Wat is het?!?
quote:Taralina schreef op 27 januari 2017 @ 19:13:

Wat is het?!?
quote:Manji schreef op 27 januari 2017 @ 19:02:

Ik heb hem van M*d** M*rkt vandaan. Maar weet niet of ze die nu nog hebben.Je mag gewoon media markt zeggen hoor.
[img]http://www.codecheck.info/img/125778/1[/img

Voor de was. Geen idee wat het doet..
Ik heb 'm een half jaar geleden ongeveer via de Duitse site erlebnisladen.de besteld. Bestellen en betalen ging makkelijk. Werkt echt super die bal!
quote:Philae2 schreef op 27 januari 2017 @ 19:14:

[...]

Je mag gewoon media markt zeggen hoor.Oh, dank je wel, ik dacht dat het verboden was.
quote:Manji schreef op 27 januari 2017 @ 19:26:

[...]

Oh, dank je wel, ik dacht dat het verboden was. Nee joh
Zou dit iets zijn?

https://www.bol.com/nl/p/ ... uggestionType=typedsearch
Wat is het dan? Ben ook niet heel nieuwgierig
Ik ook!
quote:KirstenQY schreef op 27 januari 2017 @ 19:24:

Ik heb 'm een half jaar geleden ongeveer via de Duitse site erlebnisladen.de besteld. Bestellen en betalen ging makkelijk. Werkt echt super die bal!

Zelfde hier.

Het is een bal met zilverionen die je bij je was in de machine kan doen en waardoor je veel beter vieze geurtjes uit je was krijgt. De zilverionen doden namelijk bacterien. Super handig, met name voor kleding die je niet al te hoog kan/mag wassen maar die toch vies wordt.
Ik heb 'm gekocht omdat ik de zweetgeur in de sportkleding van mijn vriend er eerder niet goed uit kreeg. Leek schoon te zijn, maar bij dragen van shirt (of bij strijken al) kwam de vieze geur weer vrij. Echt zo smerig! Gegoogled en toen las ik over de Blue Magic Ball. Ik weet niet wat er eigenlijk in zit, maar schijnt in Nederland niet verkocht te mogen worden.
kirstenqy wijzigde dit bericht op 27-01-2017 20:07
Reden: drukte per ongeluk al op plaatsen..
% gewijzigd
quote:MaryCrawley schreef op 27 januari 2017 @ 20:04:

[...]

Zelfde hier.

Het is een bal met zilverionen die je bij je was in de machine kan doen en waardoor je veel beter vieze geurtjes uit je was krijgt. De zilverionen doden namelijk bacterien. Super handig, met name voor kleding die je niet al te hoog kan/mag wassen maar die toch vies wordt.Is die bal van plastic? Zo had ik eens een bh wasbol van plastic en die sloeg braampjes in mijn trommel
TO: klik

Oh, uitverkocht
Dit nanozilver wordt ook wel toegevoegd aan kleding: zo bestaan er sokken die ermee “verrijkt” zijn om het ontstaan van een vieze geur te voorkomen of in elk geval flink te vertragen.

Ideaal, lijkt het. Probleem is echter dat al dat nanozilver bij het wassen wordt afgevangen in de rioolwaterzuivering. Zo kan een deel ervan in het oppervlaktewater terechtkomen. Bij grote hoeveelheden is dit schadelijk voor bacteriën en waterorganismen.

Er is nog te weinig bekend over bij welke hoeveelheid zilverionen het milieu te erg belast wordt. Bovendien kan ook niet uitgesloten worden dat het gebruik van nanozilver gezondheidsrisico’s voor de mens met zich meebrengt. Om die redenen houdt de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit de verkoop van de bal vooralsnog tegen.
Aldus google.
quote:ducktales schreef op 27 januari 2017 @ 19:50:

Wat is het dan? Ben ook niet heel nieuwgierig Vroeg ik mij ook af, ik dacht al dat dit topic bij de Sekstopics hoorde.....
quote:KirstenQY schreef op 27 januari 2017 @ 19:24:

Ik heb 'm een half jaar geleden ongeveer via de Duitse site erlebnisladen.de besteld. Bestellen en betalen ging makkelijk. Werkt echt super die bal!Dankjewel! Zit er een houdbaarheid op? Dan weet ik of ik er gelijk meerdere kan bestellen haha.
quote:Renaissance schreef op 27 januari 2017 @ 19:36:

Zou dit iets zijn?

https://www.bol.com/nl/p/ ... uggestionType=typedsearchNee dit is iets anders zo te zien. Wel grappig, iemand ervaring mee?
quote:winkelfanaat schreef op 27 januari 2017 @ 20:07:

[...]

Is die bal van plastic? Zo had ik eens een bh wasbol van plastic en die sloeg braampjes in mijn trommel Heb erop gegoogled maar niet gevonden haha wat is dat? En was dat zo'n bal die ipv wasmiddel gebruikt wordt of echt de blue magic bal?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-03-2017 10:52
Reden: spam
% gewijzigd
Net gekocht in webshop van Groene beer . was ook al tijden op zoek. Gelukkig gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven