Mode & Beauty alle pijlers

Broek coating rimpelt zo

13-08-2016 12:20 5 berichten
Vandaag heb ik een zwarte broek met coating gekocht. Wilde graag een keer wat anders proberen. Maar ik twijfel nog of ik hem zal houden of dat ik hem terugbreng (niet gepast want peuter van 2 bij me ;)) Op zich zit de broek qua model perfect alleen trekken er rare rimpels in de stof als ik hem aan heb, van die horizontale vouwen zeg maar (ik hoop dat ik het duidelijk omschrijf). Komt dit door de gecoate stof, trekt dit bijvoorbeeld nog weg als je de broek even aanhebt? Of zijn er gecoate broeken die dit effect niet hebben? Of moet ik maar gewoon de conclusie trekken dat zo'n broek niet voor mij bestemd is haha
Dat mag niet gebeuren en is een teken van een slecht gemaakte broek. Ik zou hen terug brengen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet goed, kan komen door een goedkoop productieproces waar ze weinig rekening houden met de plaatsing op de stof bijvoorbeeld, of dat de coating niet dezelfde rek heeft als de stof waar het op zit. Ga er niet vanuit dat het nog weg zal trekken.
Ok bedankt! 2 duidelijke reacties!
Alle reacties Link kopieren
Zou de broek ook terugbrengen en op zoek gaan naar een andere met een coating die wel mooi glad om je benen zit. Anders blijf je je er aan ergeren en trek je de broek toch niet meer aan.
Pluk de dag!;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven