Mode & Beauty alle pijlers

Bruine waterproof mascara zonder klonten!

21-11-2020 16:55 32 berichten
En met een fatsoenlijk borsteltje!

Welke hebben jullie/raden jullie aan?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had HEMA een fijne bruine waterproof. Mu is hij vernieuwd en zit er een waardeloos borsteltje bij. Ik denk er zelf over om het borsteltje van de dop te knippen en dan een goed borsteltje van een andere mascara schoon te maken en die te gebruiken met de nieuwe bruine van de HEMA. Ik zie er alleen tegenop om dat borsteltje dan iedere keer schoon te moeten maken. :"-(
Valentijn101 schreef:
21-11-2020 19:48
Vroeger had HEMA een fijne bruine waterproof. Mu is hij vernieuwd en zit er een waardeloos borsteltje bij. Ik denk er zelf over om het borsteltje van de dop te knippen en dan een goed borsteltje van een andere mascara schoon te maken en die te gebruiken met de nieuwe bruine van de HEMA. Ik zie er alleen tegenop om dat borsteltje dan iedere keer schoon te moeten maken. :"-(
Ja die van de hema heb ik nu, maar die vind ik best klonterig. Ik kan kijken of ik een ander borsteltje er in kan krijgen. Ik heb weleens gelezen dat je een druppel olijfolie is je mascara kan doen tegen klonten.
BosscheBol1984 schreef:
21-11-2020 18:38
Maar de is zwartbruin, sorry ik wil echt niet zeuren maar wil zo graag echt bruin!
Hij is echt niet donker, vind ik. Echt bruin, zie er geen zwartbruin in. Of in elk geval echt geen zwart ☺️
JonathanStrange schreef:
21-11-2020 20:05
Hij is echt niet donker, vind ik. Echt bruin, zie er geen zwartbruin in. Of in elk geval echt geen zwart ☺️
Oké, mss ga ik 'm dan toch proberen!
Hahaha, geweldig, je hebt er eentje gevonden :D

Thnx, ga 'm maar meteen bestellen denk ik :jump:
BosscheBol1984 schreef:
21-11-2020 17:11
Blauwe mascara is wel erg 90's :-D
Als je lang genoeg wacht komt het vanzelf weer in de mode :winkie: , maar eigenlijk doe ik nauwelijks meer mascara op mijn wimpers, vond het de laatste tijd te hard ogen terwijl ik erg donkere wimpers van mezelf heb. Blauwe mascara heb ik altijd wel mooi en verzorgd vinden staan bij mijn grijze ogen. Bij bruine ogen staat het trouwens ook erg mooi en zonder lijntje onder het onderste ooglid getekend is het een stuk minder ninetees :-P
Alle reacties Link kopieren
Ik neem altijd een mascara met een rubberen borsteltje, sindsdien geen last meer van klonten. Als he toch gaat klonteren, dan een druppel (of een paar) alcohol (70%) erbij druppelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven